Intel
G3258 3.2GHz 3MB LGA1150
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Intel
  Serija Intel Core Duo
  Model G3258 3.2GHz 3MB LGA1150
 Arhitektura Socket Socket 1150
  Radni takt 3.2GHz
  TDP 53W
  Izrada 22nm
 Integrisano L2 keš 2x256KB
  L3 keš 3072KB
  Konfiguracija Dual-core
64-bit
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili
 

100
vladon
ip adresa: 89.207.. - vreme: 23-Sep-2016 17:09:36 - #200530

Djuka, Intel, ako ga nadjes polovnog, na primer nadjes i5 4460 za 90 eura, ubjedljivo ja najbolja kupovina, ali Intel je, u globalu, cak i pored vrhunskog kvaliteta, skup. Trenutno je najbolja kupovina, sto se tice Intel-a i3 4130 ili jos bolje i3 4170 Haswell, polovan za 70 eura ili manje, jer su odlicni procesori u svim pogledima. Sa druge strane i AMD ima svoje veoma dobre proceosre i graficke. na primer, polovan FX 6100 se nalazi za 50 eura ili manje,c to je 6 jezgarni proceosr koji ne trayi skupu plocu ni skupo napajanje, vuc 95W, sto opet nije previse. A za buduce igre ITEKAKO znaci tih 6 jezgara, bas citam da jedna igra trazi i5 ili AMD six core. Naravno da ti 6 jezgara nisu prejaka, ali....Igre ih pocinju koristiti. Bolje reci, dobro ih koriste, isto kao i kod FX 8 core. Na primer, odlicna kupovina, ko nema para, jer i i3 540, ima ih po 10 eura. Jesu matori ali se klokuju ko ludi, tako da stizu i5 procesore, a sve to za male pare. Jednostavno,ne treba trcati za BRENDOM, ja sam imao CUVENI Golf 2, nije nista valjao, uzeo PEZO i PROGLEDAO. Koliko para toliko muzike. Pa nemojte da ljude gonite da uzimaju i5, i7. Posebno ako nemaju za GRAFICKU......Moze s efino uyeti, ko uzima novo AMD 845 Quad, kosta 66 eura, ploca Gigabyte A68 koja je 37 eura, Ram 4 GB 15 eura i Graficka GT 750 ili GT 730 2 GB DDR 5, koja je nekih 62 eura, sve NOVO, pa da ljudi koji hoce da igraju a nisu pri parama i IGRAJU. Takodje mogu uzeti , novi A8 7600 za 77 eura, Quad core sa grafickom. A za SAMO 92 eura sa AMD-om moye i NOVA konfiguracija. Sto nije bas SALA.

 

100
IgorV92
ip adresa: 178.22.. - vreme: 14-Dec-2015 20:12:15 - #195531

Nema poente da se raspravljam jer ti cim poredis Nvidia i Amd karte ni ne razumes trziste i zasto je tako. Amd je jako dobar i za ljude kojima je budzet low ili medium bolje je ici na Amd nego na Intel. Al kao sto rekoh nema poente sa tobom da se raspravlja jer pocenjes da poredis gluposti.

 

100
Djuka
ip adresa: 109.12.. - vreme: 13-Dec-2015 20:12:20 - #195497

Ja tacno znam sta je AMD a sta je INTEL samo sto AMD nece nikada ni prici blizu INTELA kao sto nikada nece ni prici sa grafikama jer Nvidia ima najbolje kartice i uvek ce imati a inace imao sam FX6300,FX4100.FX4130 itd a imao sam Intel Core2 Quad Q9650,Q6600,I5.I7 tako da znam sta moze AMD a sta INTEL

 

100
IgorV92
ip adresa: 178.22.. - vreme: 10-Dec-2015 22:12:05 - #195470

Nemoj verovati medijima sta plasiraju. Kupi cip ili pozajmi i testiraj pa onda sudi. Licno sam video sta moze Amd a sta Intel. Sve je stvar ukusa i 'dzepa'. Pozdrav

 

100
 

100
IgorV92
ip adresa: 178.22.. - vreme: 07-Dec-2015 21:12:29 - #195386

@Djuka Slazem se u potpunosti. Mada vec postoje AMD integrisane grafike cipa koje guraju GTA5 sa malom modifikacijom setingsa naravno. Inace konkretno ovaj cip je jako dobar za odnoc cene/performanse :) Pozdrav.

 

100
Djuka
ip adresa: 109.12.. - vreme: 07-Dec-2015 18:12:06 - #195385

Ovo je hladjenje za CPU Cooler Master V8 G3258 3.2GHz 3MB LGA1150

 

100
Djuka
ip adresa: 109.12.. - vreme: 07-Dec-2015 11:12:20 - #195373

Ljudi slazem se sa vecinom komentara a samo neka mi neki odgovore kada ce bilo koja AMD integrisana grafika moci da pokrene GTA5 u 1600x900 bez ikakvih problema a oni koji nemaju ovaj procesor mogu samo da lupetaju gluposti. Inace moj radi sa dobrima Cooler Masterom V8 hladjenjem na 4.5 Ghz bez problema!!!! Pozdrav

 

100
IgorV92
ip adresa: 178.22.. - vreme: 14-Oct-2015 14:10:40 - #194424

@vampirat Nista druze, ako gledamo poredjeno ta dva cipa naravno da je fx6300 jako bolji cime i skuplji od g3258. Ali za te tvoje potrebe nema potrebe da silis za fx jer ce i ovaj cip jako lepo da se ponasa u svim situacijama. Taman za tih 5k ustede dodas jos 4gb rama u dual modu i ovaj cpu ce jako lepo da se ponasa. Zasto kazem da nema potrebe da silis fx je to jer neces nikada iskoristiti sva jezgra sem ako ne renderujes nesto ili se bavis ozbiljnom grafikom. Sto se tice fps-a u igrma to je vecinom do grafike. Naime cpu je tu samo da preuzme obradjenu sliku i odradi je a gpu je taj koji teba da izdetaljise i isfiltrira sliku pa shodno tome sto veci monitor i sto vise detalja palis u nekoj igri ili poveceavas tipa sa medium na high, grafici je sve reze da izrenderuje i obradi te detalje cime pada fps, sam si naveo primer upada na sektor isto i oko toga. Gtx je sjajna grafika i jako ce lepo da se uklopi uz ovaj cpu na PCIx16 gen3 slotu koju sada svaka maticna prakticno podrzava. Ako imas jos pitanja tu sam. Pozdrav

 

100
vampirat
ip adresa: 109.92.. - vreme: 13-Oct-2015 19:10:33 - #194402

@IgorV92 hvala ti druze na odgovoru, gledam da skupim sto vise informacija u vezi ovog procesora kako bih doneo najbolju odluku za kupovinu novog racuanra i kako bih prosao sto jeftinije za performanse koje mi trebaju, komp mi iskljucivo sluzi za zabavu i CS GO mi je prioritet igra(igram jos neke slabije koje moze i pentium 4 da potera; binding of isaac, defense grid, tales of majeyal) a posto trenutno imam matori e8400 sa hd 4850, fps ume da pravi ozbiljan problem u odredjenim situacijama kad se upada na sajt i haos je na sve strane pa se fps sroza na 60 - 70, ode recoil u majcinu. ciljam na neki budzet do 35k sledeceg meseca i da u to uklopim palitovu gtx750ti, MSI B85M-P33 V2, ovaj cpu i 4gb ram pa otud me i zanima da li bi g3258 kaskao za fx6300 jer mi znaci usteda od 5000 din. hvala jos jedno mna izdvojenom vremenu, pozz.

 

100
IgorV92
ip adresa: 178.22.. - vreme: 10-Oct-2015 21:10:47 - #194355

@vampirat Pozdrav, g3258 i fx 6300 su dva razlicita sveta sto cenovno sto po onome sto mogu da daju kao cip. Primera radi Fx prednjaci u L3 kesu kao i u jezgarima sto je dodatna potrosnja TDP-a ali nista strasno. No ako pitas iskljucivo za CS GO, to je igra koja sa procesorom od dva jezgra sasvim cisto i glatko radi cak i na stok 3.2GHz sa kojim dolazi ovaj Pentium. Sto se tice fps-a koji vidjas na testovima i rezoluciji koju so dole naveo to je zato jer je ta kartica gtx prejaka pa na malim x768 rezolucijama nema problema da prebrzo odradi frame per second tj da sto brze obradi horizontalne linije tog maloga ekrana, tako da su ti testovi veoma relani. Nadam se da sam ti pomogao, ako imas jos pitanja u vezi ovoga CPU-a slobodno pitaj!

 

100
vampirat
ip adresa: 109.92.. - vreme: 03-Oct-2015 11:10:05 - #194237

zanima me jel probao neko ovaj procesor sa CS GO igrom? kakav je fps? da li moze da parira fx 6300 u kombinaciji sa gtx 750ti posto sam video kod ljudi da baca od 140-220 fpsa na manjim rezolucijama (1024x768)? hvala unapred na odgovoru

 

100
IgorV92
ip adresa: 178.22.. - vreme: 27-Sep-2015 10:09:50 - #194087

Ukratak rezime ovoga sjajnog cipa koji je lansiran za 20 godina postojanja Pentium brenda. Procesor je trenutno u mome vlasnistvu i jako sam odusevljen sto se tice rezultata istoga. Naime, sjajna stvar je sto isti dolazi sa otkljucanim Multiplier-om cime ga ako se imalo razumete o cemu pricam sada, svrstava u jako visoke ocene procesora pri OC-u. Jos jedna jako odlicna stvar, koja je sjajan potez Intela je sto su ovime omogucili da low budzet pc korisnici uz dobar hladnjak CPU-a mogu na plocama koje nizu Z chip seta da OC ovog malog prijatelja. Kao sto rekoh vlasnik sam istog i morao sam da proverim da li su sva ta testiranja tacnja oko ovoga malog cudaka, jer sam cak video da na OC testu ide rame uz rame sa i3 procesorom koji je duplo skuplji od njega(shodno tome nema potrebe da se rade testiranja za i5 a da ne pricamo i7). Na GA-B85M-D3H ploci sam upario ovaj G3258 cip i uz HyperEvo212 na idle stanju nije prelazio 25C a na prime95 stres testu max je dosao do 35-37C naravno sve to bez OC-a i na njegovih 3.2GHz, prilikom OC-a na ovoj ploci sam uspeo da odrzim 4.2GHz-a na idle stanju na 40C a na stres testu na 73C. Na daljim pokusajima OC-a ova ploca nije mogla da podigne sistem cime je OC na 4.2GHz-a zavrsen. Dalji testovi na 4.2GHz-a su stvarno sokantni jer za ovaj cenovni rang ovaj malo CPU je sjajan. CPU je posle testiranja vracen na 3.6GHz na koliko i sada radi kod mene u racunaru i ceka svoje vodeno hladjenje radi stabilnijeg hladjenja na vecem OC-u. Sto se tice Gaming-a, ovaj cip me je odusevio jer je na OC modu bukvalno isao rame uz rame sa x4 860K Quad cpu-om, pri tome vukao manje TDP-a. Rezime je da je ovo sjajan cpu za low budzet korisnike, pa cak i da ne idu na OC ovaj mali cip ce da podrzi sve u lepom i cistom radu a isto tako da pokrene svaku igru uz lepo uparenu GPU. Nadam se da sam pomogao nekome ako zeli da kupi ovaj cip,ja se nisam pokajao ma koje price da sam cuo a verujte mi kada ga probate necete ni vi.


100
mare
ip adresa: 178.22.. - vreme: 17-Jun-2015 15:06:29 - #127175

Za Far Cry 4, da treba injector, ali je pokrene i to odlicno jer ja sa r9 280 nemam ni jednog jedinog lagovanja, sve tece glatko. GTA V jos nisam probao, ali vidim po youtube da je pokrece bez problema. Naravno da nije bolji od 4130, kako bi i bio kad pomenuti ima hyperthreading. Ali zato ima cenu manju za 40-50 eura, koliko pare toliko muzika. Uzmi disable hyperthreading na 4130 i onda uradi bench, sta ocu da ti kazem, ponavljam za 70 eura nema boljeg procesora. +:vlado nk


100
Vlado nk
ip adresa: 62.4.5.. - vreme: 14-Jun-2015 16:06:01 - #127128

Igre su Far Cry 4 , GTA V, pokrece ih uz simulator. Samo neoj reci da je bolji od i3 4130 ?


100
mare
ip adresa: 178.22.. - vreme: 12-Jun-2015 13:06:48 - #127092

Neko rece zato sto je dual core, neke igre nece da pokrene, koje da cujem? Odgovorno tvrdim, da nema igre do danas koju ovaj proc uz dobru grafu, nece da pokrene!


100
Vlado nk
ip adresa: 95.155.. - vreme: 29-Mar-2015 23:03:49 - #125901

To svakako. Intel je najavio Pentium quad core, u Junu.


100
mile
ip adresa: 77.239.. - vreme: 18-Mar-2015 09:03:13 - #125701

uz jacu grafu tipa 260x +:@vlado nk


100
mile
ip adresa: 77.239.. - vreme: 18-Mar-2015 09:03:25 - #125700

nisam ja uspjeo otkljucat imao je defektno jezgro i nije imao l3. koristicu ga jos godinu dve ... pa ocekujem ddr4 platforme i onda kupujem novo. nema igre koju nemogu da igram jos bez problema +:@vlado nk


100
Vlado nk
ip adresa: 95.155.. - vreme: 17-Mar-2015 15:03:09 - #125679

I ja sam imao Amd 3 core, model Athlon 455, rasturao je igre, kasnije otkljucan u Phenom Quad core......Danas je 2 jezgra malo za igre....


100
DeJSoN
ip adresa: 178.22.. - vreme: 17-Mar-2015 11:03:30 - #125673

Jako brz procesor,jedina mana dual core.U single core performansama odlican,ali ima samo dva jezgra pa neke nove igre nece ni da pokrene.


100
mile
ip adresa: 77.239.. - vreme: 16-Mar-2015 19:03:01 - #125666

sve vise igara traze vise od dva jezgra, kad bi intel izbacio ovaj model sa 4 jezgra znaci x4 bez razmisljanja bi ga uzeo, ali sada koristim athlon x3 overklokanog na 3.5 ghz i zadovoljan sam mnogo mu znaci to trece jezgro. imam druga imamo slicne racunare tj iste grafe 5770 i isto memorije po 4 gb u njega je pentium g2010 a u mene athlon x3 i u dosta igrica na istim setovanjima sijem ga sa 10-ak frejmova vise. znaci prelazi te na x4 procesore +:brz ko munja -:dual core


100
skbb
ip adresa: 178.22.. - vreme: 16-Mar-2015 13:03:17 - #125652

Ovaj Pentium u modernim igrama nije bolji ni od klokovanog FX 6300, a sto se tice poredjenja sa Haswell i5 modelima, to je samo tvoja pusta zelja. Kada se klokne na 4.7 GHz, moze da se poredi sa i3 4150/ FX 6300, dok je i5 4690K daleko bolji gejmerski procesor. Izvoli pogledaj: //pclab.pl/art57691-15.html -:@ Djordje


100
Djordje
ip adresa: 178.22.. - vreme: 09-Mar-2015 17:03:25 - #125522

Ova mala zver ima najbolji preformans za ulozen novac, s toga, ako zelite uporedjivati i5-4690K i ovaj processor, naravno da ce G3258 biti bolji u 70% igrica iz razloga sto mu je single core preformans znatno bolji. Uporediti 63 evra sa 200evra nije lose u ovom slucaju, zar ne?


100
nn
ip adresa: 178.22.. - vreme: 16-Dec-2014 11:12:29 - #123420

@ Nikola - uporedjuju sa six-core ali samo u single player-u. Pronadji negde benchmark za BF4 multiplayer, Far Cry 4, Crisys 3.. pa uporedi sa six-core procesorima. Ovo je za odredjene igre, koje ne mogu da iskoriste vise od 2 jezgra, best buy, ali niko ne bi uzimao i5 kada bi ovaj Pentium mogao da isprati high-end graficke u svim novijim igrama.


100
Nikola
ip adresa: 95.180.. - vreme: 14-Dec-2014 22:12:59 - #123383

pogledaj te test na netu kada uporedjuju ovaj procesor i six corove.......... Bf4 daje performance na 90 procenaa tako da ja neznam decko st ti pricas


100
Luka
ip adresa: 93.87... - vreme: 23-Nov-2014 12:11:11 - #122834

Vidim da sve više novih igara poput Far Cry 4 pravi problem i daje loše performanse ili čak odbija da radi sa 2-core procesorima i traže 4 threada. Takođe, najjeftiniji Athlon X4 je 15€ jeftiniji, a 4-core A8-5500 sa mnogo boljom grafikom od Pentium integruše ima da se nađe za iste novce. +:Odlične single core performanse... -:...ali ipak je ovo 2014/2015


100
kako
ip adresa: 109.12.. - vreme: 12-Oct-2014 13:10:55 - #121918

pa kako moze biti dobar na 4ghz kad ima samo 2 jezgra bez HT ? dobar je za igre kojima je dovoljno 2 jezgra za sve ostalo ce biti slabiji pa cak i od OC amd-a...


100
ray
ip adresa: 109.92.. - vreme: 02-Oct-2014 00:10:57 - #121689

naravno da ni klokovan nije za ozbiljan rad, rendering i slicno. ne bi niko kupovao procesore od 300-600e ako bi im 60e procesor posluzio toj svrsi. +:odgovor


100
Vlado nk
ip adresa: 95.155.. - vreme: 30-Sep-2014 15:09:17 - #121656

Da li neko zna je li dobar za montazu, rendering, mislim ako se klokne na 4 Ghz? Hvala !!!!


100
Nenad
ip adresa: 178.22.. - vreme: 06-Sep-2014 23:09:22 - #121116

Hvala za odgovor, ako moze jos neko bilo bi lepo


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 06-Sep-2014 12:09:19 - #121101

Sve je ok, ali gledaj za godinu-dve da uzmes malo kvalitetnije napajanje. Taj LC500H je dovoljan za tu konfu ali ne ocekuj dugotrajnu stabilnost, ipak je to office napajanje, ne bih na duze vreme drzao graficku koja trosi 100W+. Ako mozes za slicnu cenu uzmi GTX 750, ne moras da razmisljas o napajanju jer je smesan potrosac.


100
Nenad
ip adresa: 178.22.. - vreme: 06-Sep-2014 10:09:41 - #121098

Zamolio bih za misljenje kopka me da li da uzmem za 60 000 - Maticna ploca: MSI B85M-G43 - Procesor: Intel Core i5 4460 - Hladnjak za procesor: Fabricki - RAM memorija: Kingston HyperX 8GB 1600MHz - Graficka kartica: Powercolor Radeon R7 260X 1GB GDDR5 - Hard disk: Nema - SSD: Intel 520 Series 120GB SATA 3 - Opticki uredjaj: Nema - Napajanje: LC Power LC500H-12 - Kuciste: MS Industrial Gemini


100
Nenad
ip adresa: 178.22.. - vreme: 05-Sep-2014 23:09:04 - #121093

Zamolio bih za misljenje kopka me da li da uzmem za 60 000 - Maticna ploca: MSI B85M-G43 - Procesor: Intel Core i5 4460 - Hladnjak za procesor: Fabricki - RAM memorija: Kingston HyperX 8GB 1600MHz - Graficka kartica: Powercolor Radeon R7 260X 1GB GDDR5 - Hard disk: Nema - SSD: Intel 520 Series 120GB SATA 3 - Opticki uredjaj: Nema - Napajanje: LC Power LC500H-12 - Kuciste: MS Industrial Gemini


100
Nenad
ip adresa: 178.22.. - vreme: 05-Sep-2014 15:09:55 - #121079

Zamolio bih za misljenje kopka me da li da uzmem za 60 000 - Maticna ploca: MSI B85M-G43 - Procesor: Intel Core i5 4460 - Hladnjak za procesor: Fabricki - RAM memorija: Kingston HyperX 8GB 1600MHz - Graficka kartica: Powercolor Radeon R7 260X 1GB GDDR5 - Hard disk: Nema - SSD: Intel 520 Series 120GB SATA 3 - Opticki uredjaj: Nema - Napajanje: LC Power LC500H-12 - Kuciste: MS Industrial Gemini


100
Druid
ip adresa: 91.150.. - vreme: 04-Sep-2014 17:09:17 - #121050

Na mnogim testovima koje gledate na raznim sajtovima ovaj CPU je klokovan na 4.7 - 4.8 GHz i tada postaje solidan, malo bolji nego Athlon na 4.3 - 4.5 GHz. Na jeftinim H81/ B85 plocama, uz box cooler, mozes samo da sanjas 4.8 GHz. Ako hoces da se igras klokovanja, z97 plocu i hladjenje od minimum 30 evra. Da saberemo: z97 + aftermarket cooler+ g3258 = minimum 180 evra. Za te pare mozes da uzmes Haswell i3 + neku B85 plocu = bolje performanse, a ne moras da se petljas oko klokovanja. +:@ Struja


100
Struja96A
ip adresa: 178.22.. - vreme: 04-Sep-2014 01:09:11 - #121043

Sta vi mislite dragi tehnicari? :D Koje maticne imate u predlog za taj cenovni rang?


100
Struja96A
ip adresa: 178.22.. - vreme: 04-Sep-2014 01:09:40 - #121042

Dvoumim se da li da uzmem ovaj intelov sa nekom dobrom maticnom za clock(do 75-80e) i po prvo put udjem u svet intela,ili da kupim AMD 760k(mozda 750K) uz neku overclock maticnu sa FM2+ socketom(do 70-75e). Citao sam da je ovaj intelov odlican nisko budzetni proc. i da se moze lako klokovati,cak i na cipset maticnim plocama koje nisu Zxx. Sta vi mislite,koja je bolja ideja?


100
mile
ip adresa: 178.22.. - vreme: 02-Sep-2014 08:09:39 - #120998

jel moze neko da odradi sve sta bi islo uz ovaj procesor koj bi se kloknuo na 4.5+ GHz, razmisljam koju maticnu, napajanje kartu..itd unapred hvala


100
mile
ip adresa: 178.22.. - vreme: 02-Sep-2014 07:09:03 - #120997

jel moze neko da odradi sve sta bi islo uz ovaj procesor koj bi se kloknuo na 4.5+ GHz, razmisljam koju maticnu, napajanje kartu..itd unapred hvala


100
zeljo
ip adresa: 178.22.. - vreme: 23-Aug-2014 14:08:20 - #120803

Ako uzmes taj procesor i kloknes ga na 4.5+ GHz bice ce velika steta ako ne instaliras Dolphin emulator jer to je najbolji emulator konzola na svetu a podrzava max dva jezgra pa je jako bitna snaga ta dva jezgra, emulator ne podrzava hyper threading pa je procesor je ubedljivi best buy za taj emulator. Ima da se ubijes od Nintendo Wii i GameCube igrica u Full HD rezoluciji a kako Mario Galaxy i ostale genijalne igrice izgledaju u toj rezoluciji je za ne poverovati.


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 18-Aug-2014 10:08:55 - #120685

U igrama koje su optimizovane za 2 jezgra nece biti usko grlo, ali kod nekih novijih igrara prelazak na quad-core znatno povecava minimalni i prosecni fps. Recimo Watch Dogs, Crysis 3, BF4 multiplayer, Far Cry 3, ce raditi bolje na FX 6300/i5, bez obzira koliko klokujes taj Pentium. Taj Pentium je vise za entuzijaste, one koji vole da se igraju klokovanja, cela ta prica je malo naduvana. Za manje novca mozes uzeti i3/FX 6300 i jeftiniju plocu, a dobijes bolje performanse. Jos jednom skrecem paznju, vecina tih testova koje gledas sadrzi Starcraft, World of Tanks, Flight Simulator X (traze 1-2 brza jezgra). U nekim igrama, kao sto je Tomb Raider, procesor ne igra bitnu ulogu, tako da i7 4770K i Pentium g3258 imaju gotovo identican fps (to naravno ne znaci da je Pentium jednako dobar kao i7). Radi sta hoces ali prelazak sa i3 2100 na novi Pentium mozda nije downgrade ali definitivno nije ni upgrade. Ja bih da sam na tvom mestu, umesto nove ploce i Pentiuma uzeo i5 3570K. Radi kao hoces, tvoj novac.


100
ilija
ip adresa: 185.34.. - vreme: 17-Aug-2014 20:08:47 - #120678

Ipak sam odlucio da uzmem ovaj procesor i da ga klokujem na 4.5 ghz ili vise dok ne skupim pare za neki i5 ili i7...ploca msi mpower z97, hladjenje phanteks ph12dx i grafika asus r9 280x TOP Da li ce procesor biti usko grlo za igrice? strani sajtovi kazu da nece cak radi lepo i sa 780ti koja je jaca od moje 280x overklokovane


100
Milisaw
ip adresa: 212.20.. - vreme: 14-Aug-2014 14:08:47 - #120611

Radice to sve ok, mada mislim da je procesor tu usko grlo. Odlicna grafika, mada je po meni ona overkill za taj AMD. Plus veliki TDP, celih 250 w ako ne gresim, znaci treba jako brendirsno napajanje. Po meni, bespotrebno bacanje para. Napisao sam vec negde da se ne ponavljam, imam i3 3210 i MSI 750ti i ne mislim da menjam tu kombinaciju u naredne 2 godine minimum. Vise nego dovoljno za svaku sadasnju i buducu igru.Plus mi to radi na brend napajanju od 300W bez ikakvih problema, tiha i hladna masina. +:Vlado NK


100
Vlado nk
ip adresa: 109.22.. - vreme: 06-Aug-2014 13:08:52 - #120445

Sta kazes na ovu konfiguraciju = AMD 740 Quad core, 8 GB DDR 3, Graficka Sapphire R9 280 3 GB DDR 5 384 Bita, Hard 1 TB, DVD RW, ploca Asrock PRO 4 +. kuciste i napajanje Chiftec 600 W...Ukupno je sve 496 eura, sa grafickom koja otkida !!!! +:Milisaw -:Milisaw


100
Vlado nk
ip adresa: 23.236.. - vreme: 03-Aug-2014 06:08:05 - #120374

Ok , ja samo kazem da AMD 740 moze da isprati graficke od 300 eura, dok ovaj Pentium tesko.. +:Milisaw -:Milisaw


100
Milisaw
ip adresa: 94.189.. - vreme: 02-Aug-2014 21:08:34 - #120368

Vlado, for God's sake...nije quard nego quad... Inače te obožavam, hehe, sve najbolje. +:Vlada NK


100
Vlado nk
ip adresa: 109.22.. - vreme: 30-Jul-2014 18:07:16 - #120284

Zasto ne bi presao na vecu KLASU procesora, kao sto rece Milos , predji na i5 ili i7, a mozes razmotriti i AMD FX 6300, 6 core, koji je sada 88 eura, novi, ploca ne treba skupa, vec moze na ploce od 40 tak eura, cak i na jeftinije, graficka 280X bi ti sa njim radila EXTRA, a mozes i razmotriti jeftin a isto odlican procesor AMD 740, kosta 54 eura, Quard je, pravi, imam ga i bas je Odlican....Ploce su jeftine! Uzmi u obzir i AMD 750K, otkljucan Quard core, kosta 61 euro .... I ovaj AMD 740 i AMD 750K MOGU da isprate R9 280 .....Idu na FM2 ploce, jos bolje uzmi FM2+ plocu, jer ce podrzavati procesore dugo, dugo..AMD racunica je krajnje povoljna, Novi procesor i ploca - 90 EURA !!! To sa AMD 740, dok je sa AMD 750K malko vise, 96 eura.....Takodje, mozes razmotriti i AMD A8 procesore, koji se cak i klokuju, imaju odlicnu graficku u sebi, cijene pocinju sa AMD A8 5600K, jaki Quard sa Grafickom, kosta 74 eura, plus ploca , ukupno 109 eura......Dalje imas AMD 8320 , 8 core, kosta 124 eura......


100
max
ip adresa: 93.86... - vreme: 30-Jul-2014 14:07:33 - #120277

Ako vec imas neku plocu koja ga podrzava i slab procesor vredi ga uzeti(doplatiti).Ako kupujes i plocu onda ne, jer je razlika samo 3000din....2 jezgra i jos osakacena na duze staze se tek ne isplati. -:za 3000din imas fx6300 ili i3


100
milos
ip adresa: 178.22.. - vreme: 28-Jul-2014 15:07:14 - #120239

lokeri po mome misljenju nikako netreba prelaziti sa i3 2100 na g3258, ja reko ti imas neki bas slabiji procesor...u tom slucaju se prelazi iskljucivo na neki i5, i7, fx 8320, fx 8350....pemtiume zaobidji, a i sto kazes da te hiper-traiding neinteresuje gresis, zbog toga ovaj cpu se ponasa kao quad-core... Ja imam i3 2120, 8gb ram, gtx 660 BF4 sve na ultra...tako da sam izuzetno zadovoljan ovim procesorom.... +:ilija-druid


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 27-Jul-2014 22:07:04 - #120221

Nema na cemu. Kazes da sada imas i3 2100, onda ne vidim poentu kupovine nove ploce i procesora ako na tu 1155 plocu mozes da bocnes neki Sandy/Ivy Bridge i5. Umesto nove Z97 ploce i ovog Pentiuma bolje uzmi i5 3350p ili jos bolje 3570K (vec imas dobro hladjenje). Ako uzmes 3570K miran si nekoliko godina (sto se tice gejminga na 1080p).


100
ilija
ip adresa: 185.34.. - vreme: 27-Jul-2014 20:07:33 - #120218

Hvala puno... sada imam i3-2100 sandy bridge @ 3.1 ghz. Treba mi za gaming pa mi hyper-threading nije toliko bitan, inace i3 je dobar procesor. Jaci i3 me ne interesuju zbog cene, pokusao sam da izvucem sto je vise moguce. Za BF4 ocekujem i Mantle malo da pomogne a i stalno unapredjujem komp tako da ce biti super masina za 1080p gaming. Hvala jos jednom, ziv bio!


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 27-Jul-2014 19:07:16 - #120216

Uz MSI Z97 Mpower i hladjenje koje vec posedujes, realno je da ocekujes iznad 4.5 Ghz. Uz takav klok ovaj Pentium moze da se poredi sa Haswell i3 procesorima (malo je slabiji), tako da je trenutno dovoljan za gaming. Neces imati potrebu da ga menjas za 6-7 meseci. Realnije je da za godinu ili dve uzmes i5 Broadwell. Kazes da je i3 LGA1155?! Mozes da uzmes i3 4150 LGA1150 i sebe postedis cimanja oko overkloka, ali posto vec imas odlicno hladjenje i Z97 plocu, onda je greota ne uzeti G3258 :)) Dobro si to isplanirao. Pozz


100
ilija
ip adresa: 185.34.. - vreme: 27-Jul-2014 18:07:48 - #120215

Hvala na opsirnom odgovoru. Hteo sam da kupim ovaj pentium i da privremeno uparim sa ASUS r9 280x 3GB. Privremeno. Kao plocu izabrao sam MSI Z97 Mpower odlicnu plocu za overklok a z97 zbog Broadwella. Kao Hladjenje vec imam Phanteks PH-TC12DX Vazdusni kuler sa 2 ventilatora. Ocekujem 4.6/4.7 overclock od ovog procesora. Naravno da je prelazno resenje. i3 nije los, ali je LGA1155. Z97 sam uzeo zbog buducnosti i ne bih da menjam. Da uzimam ovaj Pentium kao privremeno resenje nekih 6-7 meseci, pa sam onda mislio da kupim bas neki i5 broadwell. Ne daju mi se pare za 4670k, ne uklapa mi se u budzet nikako. Kada bih uzeo ovaj pentium na nekoliko meseci odma posle bih uzeo neki jaci i5 i SSD Sta da radim? hvala jos jednom +:@ Druid @FAsic


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 24-Jul-2014 11:07:01 - #120119

www.tomshardware.co.uk/piledriver-k10-cpu-overclocking,review-32759-19.html


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 24-Jul-2014 10:07:29 - #120118

Ti nisi svestan sta pises! Covece, kakva R9 280X uz klokovan Pentium?! Sve preko R9 270 je bacena para (bottleneck). Totalno masis poentu. Po tvojoj logici World of Tanks je dobro optimizovana igra jer ne moze da upotrebi vise od jednog jezgra (jedno jezgro 2014 god), a cak i to jedno mora da bude Intel novije generacije (ako imas strariji quad-core mozes da se slikas). To sto pricas za BF4 je tacno ako igras single player, probaj BF4 multiplayer online sa 64 igraca (FX 6300 je egal sa i5, Pentium debelo zaostaje). Imas na sajtu Anadtech, gaming benchmark posvecen bas ovom procesoru, i vidi gde je i3 4330 a gde je ovaj Pentium (cak i na 4.7 GHz primetno zaostaje u CPU zahtevnijim igrama). Ako hoces da poredis snagu procesora biras moderne igre koje se baziraju na konzolama a ne izuzetke kao sto su Starcraft ili World of Tanks. Vecina modernih igara radi bolje na quad-core (moze i3) procesorima. Te igre u kojima je g3258 u rangu sa i7 moze da tera klokovan E8400 bez problema, ali to ne znaci da je E8400 bolji izbor od 6300/8320, vec da je igra GPU a ne CPU zahtevna. U nekim igrama FX 4300 daje jednak fps kao i7 (Tomb Raider), ali to ne znaci da su slicnih performansi, vec da procesor ne igra bitnu ulogu u toj igri. Da se ne bi raspravljali pogledaj Passmark ili Cinebench score za odredjene procesore pa uporedi, ne oslikavaju uvek realne performanse (ne odnose se na gaming) ali imaces barem ideju gde se nalazi Pentium a gde i3/FX 6300. Pozz


100
FAsic
ip adresa: 93.87... - vreme: 24-Jul-2014 01:07:23 - #120113

@Druid Nemoj da pises bzvz, lose optimizovana igra ne znaci da ona ne koristi CPU(u vecini slucajeva je bas naopacke, dobra optimizacija znac ne treba ti cpu...) + FX 6300 je bolji samo u par igara koje traze vise od 2 jezgra i traze srednju snagu jezgara, sve ostalo Intel jede... za bf4(extremno optimizovanu igru) fps je jednak sa i7(kad je G3258 OC) i to cak na gtx780ti(koju niko nece staviti uz dual core 100%!!!) znaci uz srednji segment grafike 280x 270x = BEST BUY CPU jedno ploca je problem, ali uz asusovo otkuljucavanje H i B ploca, na box kuleru, sasvim ok cpu(ne moze se ocekivati da se mp om oc na 4+ ali...)


100
Milisaw
ip adresa: 94.189.. - vreme: 23-Jul-2014 14:07:16 - #120100

Bravo Joe...8)... Kako nije dobar, hehe... Mada ti preporučujem da uzmeš neko kršteno hlađenje za njega. ima ih za male pare na domaćim aukcijskim sajtovima, mada to verovatno već i sam planiraš, ne toliko zbog temperatura koliko zbog buke. Ajd sve najbolje i da te služi samo tako!


100
Joe
ip adresa: 93.86... - vreme: 22-Jul-2014 12:07:15 - #120069

Uspeo sam da ga kloknem preko biosa na 4386 mhz pri cemu je napon 1,275v i to sa stock cooler-om. U principu poprilicno dobro parce silikona za 60 evra. +:@Milisaww


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 18-Jul-2014 10:07:45 - #119997

Ima smisla uzeti ovo kao prelazno resenje. Znaci neka dobra Z97 ploca, pa za 1-2 godine bocnes neki i5 Broadwell. U neoptimizovanim i starijim igrama jaci je od FX, ali u novim modernim igrama, ipak je bolji FX 6300 (ne zaboravi da i FX moze da ode na 4.5+ GHz). U vecini situacija G3258 je sporiji od Haswell i3, bez obzira na overklok. Kada se stavi na papir koliko ti treba za Z97 plocu, aftermarket hladjenje, za isti novac mozes uzeti Haswell i3 i neku B85/H81 plocu (bolje gaming performanse). U nekim igrama jeste slican kao i7 (u neoptimizovanim ili onim igrama gde CPU ne igra znacajnu ulogu). Ne mozes ovaj CPU porediti sa FX 6300 (kompletniji procesor), prava konkurecija ovom procesoru je Athlon x4 750K. Na difoltu je malo jaci Athlon, kada se oba kloknu Pentium ima prednost. Ako vec uzimas R9 280X, onda obavezno FX 6300 ili i5. Izbegavajte kombinacije CPU od 60 evra i graficka 300+ evra (osim ako to nije privremeno, dok ne uzmes i5). Gledaj malo da izbalansiras konfiguraciju, pusti sinteticke testove.


100
ilija
ip adresa: 185.34.. - vreme: 18-Jul-2014 05:07:44 - #119994

Za gaming, da li je ovo dobra stvar? planiram da uparim sa ASUS r9 280x koja je prilicno jaka, takodje overclock na 4.7ghz. Gledao sam benchmarkove, sjajan je, prevazilazi fx-6300 negde a u gamingu slican kao i neki i7 (kada je overklokuje, stock dosta slabiji) Da li da uzimam sa z97 plocom?


100
Milisaw
ip adresa: 94.189.. - vreme: 17-Jul-2014 20:07:32 - #119990

Trebala bi da bude oko 30 stepeni u idle , plus koji stepen u letnjem periodu plafon ako je kućište solidno provetreno i ako je dobro nanešena termalna pasta. Imam intelov i3 sa identičnim TDP-om kao što je kod ovog i trenutno mi je u leru na oko 35 stepeni...napolju je oko 26-7 stepeni...Bez klime... Toplo ti preporučujem da skineš program Aida64, bivši Everest po meni najbolji za ono što tebi treba. I javi šte se dešava sa procesorom ako ga budeš klokovao, živo me zanima da čujem kako se pokazao iz prve ruke.


100
joe
ip adresa: 93.86... - vreme: 17-Jul-2014 18:07:06 - #119987

Koja bi trebala da bude normalna temperatura za ovaj procesor kada nije opterecen. Kod mene ide na 60 stepeni a sa full opterecenjem na preko 100 stepeni (bar tako cita speedfan). kada pipnem na hladnjak ne cini mi se da je uopste topao. -:temperatura


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 13-Jul-2014 22:07:29 - #119893

Konacno prava konkurencija Athlon-u x4 750K. +:cena, potrosnja, mogucnost overkloka (ocekivan 4.5 GHz) -:treba malo skuplja ploca za overklok

© 2024 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan