Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Intel
  Serija Intel Core i5
  Model i5-6600K
 Arhitektura Socket Socket 1151
  Radni takt 3.5
  Max takt 3.9
  TDP 91
  Broj jezgara 4
  Broj threadova 4
  Izrada 14nm
  L1 keš 6144
 Integrisano Grafička karta Intel HD 530
  Konfiguracija 64-bit
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili
 

100
belgradebc
ip adresa: 167.22.. - vreme: 08-Sep-2017 12:09:06 - #203752

Ukoliko je neko zainteresovan, prodajem ovaj procesor, nije overklokovan tokom koriscenja, razlog prodaje je sto mi je on trenutno najslabija komponenta (bottleneck) pa gledam da odradim upgrade masine belgradebc@gmail.com

 

100
Vlado nk
ip adresa: 79.140.. - vreme: 02-Mar-2017 08:03:30 - #202087

Ryzen je razguzio Intel, hahaha! Bravo za Amd, jos kad Vega odvali Nvidiju.

 

100
vasqez
ip adresa: 93.87... - vreme: 14-Oct-2016 19:10:20 - #200737

Naručio sam ovaj cpu, Asus Z170-A ploču i 16GB na 2400MHz - jedan modul.

 

100
vladon
ip adresa: 89.207.. - vreme: 23-Sep-2016 18:09:39 - #200533

Srbija43, ovaj procesor je odlican, tu nema price. Isto tako, i5 4690k je i dalje odlican za igre. Samo kazem da je ipak skup, mislim na prosjecne gejmere. Postoji i3 6100 koji je 124 eura, bas odlicno se pokazao u igrama. Uz GTX 960 je dobro budzet resenje. Mislim da ce izlazak ZEN procesora zaista ponuditi kupcima pravu stvar, jer ce Intel spustiti cijene a najavljen je i5 6 core, Amd ce ponuditi dosta za razumne pare.

 

100
vladon
ip adresa: 89.207.. - vreme: 09-Sep-2016 17:09:45 - #200386

Ovaj procesor je bas odlican, samo kazem da je poskup.

 

100
vladon
ip adresa: 62.4.5.. - vreme: 07-Sep-2016 09:09:08 - #200355

Inace , imam Athlon 740, 4 GB DDR 3 Rama i GTX 550ti OC, Tomb Rajder najnoviji mi leti na High! A FX 8300 je sada 125 eura, ne treba mu kuler mijenjati a ploce za njega imaju vec od 45 eura. Vuce 95W sto i nije strasno.A imate i FX 6100 za 88 eura, s tim sto je mozda i najbolji FX 6300 za 100 eura.

 

100
vladon
ip adresa: 62.4.5.. - vreme: 07-Sep-2016 09:09:07 - #200352

Kako god okrenete, ovaj procesor kosta 257 eura. S obzirom da je i3 6100 123 eura, a vec se pokazao bas odlican, pitsnje je da li je prosjecnom gejmeru zaista neophodan procesor od 250e? Pa cijela gejmerska konfiguracija - nova kosta koliko ovaj procesor. Procesor je odlican, ali sko citav komp kosta kao on sam, tesko cemo reci da nije skup. Na primer, Amd gejmerska konfiguracija-Athlon 845, 4 GB DDR 3, Graficka GTX 730 DDR 5, Hard 500 GB i kuciste i napajanje- komplet komp kosta kao ovaj procesor. Pa ebem li ga, nije sala...

 

100
srbija43
ip adresa: 109.92.. - vreme: 02-Sep-2016 11:09:45 - #200303

Ne razumem sta se zalite na cenu i pogotovu sto uporedjujete sa amd fx 8300... Sto se tice cene jeste skupo ja kao i vecina vas nemam pare za njega al opet mi je malo bizarno da dam 25k za amd 8300 a da ne dam 30k za ovaj koj je drasticno jaci sa tim sto za taj amd obavezno mora neka vrhunska maticna i bolje hladjenje da bi smeo da se klokuje plus veca potrosnja struje, kad uzmemo sve to u obzir onda se vidi da je ovaj cpu dosta jeftiniji od 8300 jer dok ti uzmes maticnu koja je skuplja 10k fazon plus hladjenje neko dobro minimum 5-10k (za hladjenje ne znam cene pa sam odvalio) u samom startu dolazimo do toga da je jeftinije uzeti ovaj cpu a plus imas ddr4 ram itd besciljno je nabrajati dalje... A pritom ima jedan mini benchmark totalno neutralan radi se kroz par minuta i tvoj rezultat salje u bazu podataka na osnovu tih podataka amd fx 8300zauzima "VISOKO" 112 mesto dok je ovaj 6600k 11 mesto prvih 10 intel i7... tolko od mene...

 

100
srbija43
ip adresa: 109.92.. - vreme: 02-Sep-2016 10:09:15 - #200300

Ne razumem sta se zalite na cenu i pogotovu sto uporedjujete sa amd fx 8300... Sto se tice cene jeste skupo ja kao i vecina vas nemam pare za njega al opet mi je malo bizarno da dam 25k za amd 8300 a da ne dam 30k za ovaj koj je drasticno jaci sa tim sto za taj amd obavezno mora neka vrhunska maticna i bolje hladjenje da bi smeo da se klokuje plus veca potrosnja struje, kad uzmemo sve to u obzir onda se vidi da je ovaj cpu dosta jeftiniji od 8300 jer dok ti uzmes maticnu koja je skuplja 10k fazon plus hladjenje neko dobro minimum 5-10k (za hladjenje ne znam cene pa sam odvalio) u samom startu dolazimo do toga da je jeftinije uzeti ovaj cpu a plus imas ddr4 ram itd besciljno je nabrajati dalje... A pritom ima jedan mini benchmark totalno neutralan radi se kroz par minuta i tvoj rezultat salje u bazu podataka na osnovu tih podataka amd fx 8300zauzima "VISOKO" 112 mesto dok je ovaj 6600k 11 mesto prvih 10 intel i7... tolko od mene...

 

100
vlada bgd
ip adresa: 178.22.. - vreme: 20-Apr-2016 23:04:21 - #197801

glavna prednost ovog procesora u odnosu na 3 i 4 generaciju je u integrisanoj grafici koja vam omogucava da us 2 stapa rama igrate manje zahtevne igre bez diskretne grafike. Npr . lol 2560 x 1080 sve na maksimumu a sve za manje od 100 w sto takodje nije zanemarljivo.

 

100
helleffect
ip adresa: 93.87... - vreme: 20-Apr-2016 23:04:48 - #197800

Mene interesuje kad će cena da mu skoči......nekako malo ovo.

 

100
vasqez
ip adresa: 178.22.. - vreme: 16-Apr-2016 18:04:38 - #197729

Kakva su vasa iskustva sa ovim CPU? Imajte u vidu da sam ja jos uvek na 775 ploci i q6600

 

100
vasqez
ip adresa: 109.92.. - vreme: 15-Apr-2016 20:04:46 - #197727

Odavno imam u planu da uzmem ovaj CPU, a pored toga cu uzeti i maticnu Asus B150-PRO D3. Nadam se da ce to biti kroz koji mesec.

 

100
vladon
ip adresa: 89.207.. - vreme: 15-Apr-2016 14:04:46 - #197725

Ma ajde, 271 euro za i5 , pa da je i7 , pa ajde. Iako mnogi tvre da i5 i i7 nije neka velika razlika, bice itekako velika razlika, vec jeste. Ma ajde, pa Zakon je polovan i5 za 90 eura, zakon je polovan FX 6100 za 50 eura, ili i3 4130 za 70 eura. Zaista Bolesnoo skup za nase uslove. Znaci, polovan i5 4460 za 90 eura, osta brdo para, za Graficku, plocu i ostalo.

 

100
vladon
ip adresa: 62.4.5.. - vreme: 15-Feb-2016 11:02:56 - #196545

Hvala ! Trenutno imam Athlon 740 quad, planiram da uzmem polovan i5 4460, ocekujem da ce igre da lete, kao i sve ostalo. Graficku imam GTX 550ti, planiram HD 7850, ako ne i jacu.

 

100
vlada1985
ip adresa: 178.22.. - vreme: 24-Jan-2016 22:01:17 - #196145

Pozdrav da iznesem i ja svoj zakljucak o ovome procesoru ako pricamo o gamingu sa grafikom r9 280x ovaj procesor nije nista bolji od i5 3330 mozda 2 -3 fps pricam za igre koje ja igram (lol world of warship i wot) za druge stvari ne znam ali ovo je provereno sa moje strane verovatno da na gtx 980ti daje dosta bolje perfomanse ali na mojoj karti nisam primetio nikakvu razliku izmedju i5 3330 , i5 3470 , i5 4460 i 6600k. Za amd ne znam nisam ga koristio ali sam dosta ljudi video da bi ga menjali za intel a nikako obrnuto. sto se integrisane grafike tice na i5 6600k sve gore pomenute igre su igrive na srednjim podesavanjima u rezoluciji 2560 x 1080. Toliko od mene nadam se da cu nekome da ustedim novac. P>S. Sto se ostalih radnji na P.C. tice necu da ih komentarisem posto ih ne koristim.

 

100
Vlado nk
ip adresa: 62.4.5.. - vreme: 23-Nov-2015 01:11:59 - #195102

U pravu si za FX 8120, ocajan je.... Koliko vidim, zakon je polovan i5 za 110 eura, Haswell jer Amd nema dovoljno jaka jezgra. Samo kazem da je za budzet gejmer mozda bolji Amd, jer ukupna cijena ispada osjetno manja nego sa Intel proceosorom, ako gledamo novo. Nadam se da ce Amd Zen arhitektura dati puno bolje procesore, jer ce biti radjeni u 14nm tehnologiji. Pozdrav !

 

100
Jager
ip adresa: 95.180.. - vreme: 14-Nov-2015 15:11:05 - #194963

@ vladon Jeste jeftiniji, i uz odgovarajucu grafiku (do 150 evra recimo) verovatno bolji izbor, pogotovu 860k za tako male pare... E sad, moze i fx 8350 da bude problematican sa hd 7790 ako se igra oslanja na snagu procesora, treba znati sta ti treba kad kupujes stvari... Ja sam zamenio fx 8120 za i5 4690, i primetio da mi fps skace 2-3 puta u nekim igrama (bf3, coh2, hon itd), a u nekim nije bilo nikakvog poboljsanja, sto znaci da se ne oslanjaju toliko na snagu procesora nego na grafiku (r9 270x u mom slucaju), kao npr tomb raider 2013, crysis 3, bioshock infinite itd... Samo me nervira kad kazu da fx 6300 moze da isprati tipa gtx 970, sto nema veze sa realnoscu... Fanboys... Odnos cene intel/amd je u vecini slucajeva realan, nego ljudi to ne shvataju... Intel ima visoke cene, ali i visoke performanse, a ja ne vidim sta tu nije u redu...

 

100
vladon
ip adresa: 62.4.5.. - vreme: 07-Oct-2015 13:10:37 - #194301

Slazem se, nego ko uyima za igre, kao ja, Amd ispada osjetno jeftiniji. Bas vidim da Athlon 860k, iako je krajnje jeftin , mislim da je 71 euro, fura igre samo tako, a i ploce su jeftine za njega, klokuje se itd. Mislim da je najbolje budzet resenje FX 8300 ....Steta sto je i5 poskupio ovako, nekada je bio 140 eura..

 

100
Jager
ip adresa: 95.180.. - vreme: 26-Sep-2015 14:09:53 - #194079

@vladon

Nije ti ovo procesor namenjen da bude uparen sa r9 380, za tu grafiku ti je i5 4460 idealan, a mnogo je jeftiniji... Ovaj, kao i bilo koji intel "k" serije je pre za neke dual-gpu konfiguracije ako se vec koristi za igre... Naravno, uz dobro hladjenje radi overclock-a, sto mu dodatno dize cenu...

 

100
vladon
ip adresa: 62.4.5.. - vreme: 13-Sep-2015 02:09:02 - #193880

Iskreno, Skylake me odusevljava. Ali preskupo, posebno za nas standard. Sta hvali uyeti FX 6300 ili FX 8300, sto se tice igara, sa R9 380 ce da lete. Licno imam Athlon 740, 4 GB DDR3 i GT 550ti, potpuno je dobar komp za sve.

 

100
Jager
ip adresa: 95.180.. - vreme: 20-Aug-2015 21:08:11 - #193548

Manje-vise, generalno su poskupeli procesori koliko sam mogao da primetim, ali sve preko 220-230 evra je sumanuto stvarno...

 

100
Jager
ip adresa: 95.180.. - vreme: 20-Aug-2015 21:08:05 - #193547

Aman covece, kome se ti obracas? Ko ce bre ovo da kupi, treba da budes ozbiljna budala da das preko 220-230 evra za core i5, kakav god da je... Pasce ovome cena, samo je pitanje vremena... I nema potrebe da poredis ovaj z170 skylake platformu sa x99, nije za iste kupce... Ovo ti je jak procesor za normalnu upotrebu + high end gaming, a x99 je za rad i ozbiljnu produkciju videa... Cak je moguce da se skylake pokaze bolje u gamingu zbog malo veceg IPC-a...

 

100
Rade BG
ip adresa: 194.24.. - vreme: 17-Aug-2015 10:08:45 - #193468

Ovo je expresno stiglo kod nas u jednu jedinu radnju respektivno, tako da ce cena ubrzo opasti.

 

100
darkodar
ip adresa: 92.244.. - vreme: 17-Aug-2015 05:08:56 - #193452

Intel je napisao na svom sajtu Recommended Customer Price 243 dolara to mu dodje oko 218 evra iliti oko 26200 dinara , ovi nasu deru sa cenama!

 

100
scheilinkin
ip adresa: 89.216.. - vreme: 15-Aug-2015 09:08:46 - #193439

199€ je realna cena za ovaj procesor ...

 

100
Vlada011
ip adresa: 93.86... - vreme: 14-Aug-2015 15:08:17 - #193437

Ja sam vam rekao sta ce biti. Ja sam X99 platformom se osecam kao da sam iz Koloseum arene izasao u publiku da gledam Intel Z ludilo. Space Master drzao nedelju dana oglase i7-5820K - 280e, i7-5930K 380e, sada cete 80e manje platiti i5, hi hiii hiiii. Eno ga iz Madjarske donose za 360e sada i7-5820K, u USA U Microcentar 299$ kosta. Znate sta ce Intel da uradi za Skylake Xtreme, odrace sa cenom. Zao mi samo sto sam cekao Black Edition, trebao sam jos pre 3 meseca da napravim upgrade, ali nema veze.

 

100
Jager
ip adresa: 95.180.. - vreme: 14-Aug-2015 13:08:55 - #193432

300 evra za core i5??? hahhahah... Pretpostavljam da ce cena da padne vremenom ali moj core i5 4690 trenutno deluje bolje nego ikad za 190 evra :D

© 2024 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan