Seasonic
SS-620GB 620W
Napomena: Tačnost cene, dobavljivosti, kao i same specifikacije nije moguće garantovati 100%. Proverite sve detaljno u prodavnici gde kupujete da bi potvrdili tačnost podataka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA
 Identifikacija Proizvođač Seasonic
  Model SS-620GB 620W
 Osnovno Kompatibilnost ATX
  Maksimalna snaga 620W
  Ventilatori 1kom.
  Standardi 12V1
12V2
  Konektori 4-pin Floppy
4-pin HDD/CD
4-pin +12V
5-pin SATA
20-pin MB
24-pin MB
6-pin VGA
 

RECENZIJE, KOMENTARI, PITANJA I ODGOVORI
MORATE BITI REGISTROVANI DA BI POSTAVLJALI TEME!
napravite klasičan nalog ili se uloguj na postojeći
NAPOMENA: posle logovanja bićete automatski vraćeni na ovu stranicu
ili

100
Milutin
ip adresa: 178.14.. - vreme: 19-Jun-2014 02:06:29 - #119392

Crko mi je chieftec i resio sam da od sad imam posla samo sa proverenim proizvodjacima. Isplati se napajanje, zna se da je kvalitetno napravljeno i od kvalitetnih delova, i mozes biti miran. Jedino je glupo sto ovde gde god da sam pitao daju garanciju samo 36 meseci. Na vecini sajtova pise da je originalna garancija koju pruza seasonic za ovaj model 60 meseci (5 godina). +:radi bez problema -:u Srbiji garancija samo 3 godine


100
Druid
ip adresa: 178.22.. - vreme: 06-Apr-2014 23:04:53 - #117998

Moze sigurno da tera fx 8320 i R9 270X.


100
Noise
ip adresa: 79.101.. - vreme: 03-Apr-2014 00:04:13 - #117928

Ventilator radi i kad nema opterecenja.


100
panonis
ip adresa: 79.101.. - vreme: 20-Mar-2014 23:03:21 - #117640

Dali mu radi ventilator kada racunar nema opterecenje?


100
sale
ip adresa: 46.240.. - vreme: 13-Mar-2014 22:03:08 - #117455

Imam lc6650Gp3 i posle malo jaceg igranja samo se ugasi komp +:da se nadovezem


100
sale
ip adresa: 46.240.. - vreme: 13-Mar-2014 20:03:38 - #117452

Imam lc6650Gp3 i posle malo jaceg igranja samo se ugasi komp +:da se nadovezem


100
sale
ip adresa: 46.240.. - vreme: 13-Mar-2014 19:03:01 - #117448

Imam lc6650Gp3 i posle malo jaceg igranja samo se ugasi komp +:da se nadovezem


100
sale
ip adresa: 46.240.. - vreme: 13-Mar-2014 19:03:00 - #117447

da li bi ovo moglo da tera fx8320 2 hdd-a 6gb rama i r9 270x hawk? +:pomagajte


100
M1sKe
ip adresa: 109.12.. - vreme: 11-Nov-2013 10:11:13 - #113047

Naravno da je tise bar nekoliko puta kvalitetnije, jace itd.


100
R.B.
ip adresa: 109.12.. - vreme: 18-Oct-2013 11:10:56 - #112309

Interesuje me da li je tiše od LC Power LC6650GP3 V2.3 650W??? Hvala +:pitanje?


100
Druid
ip adresa: 109.93.. - vreme: 17-Sep-2013 18:09:58 - #111213

Mozes slobodno da uzmes Seasonic 520GB. Tu tvoju konfiguraciju moze i 430GB da tera bez ikakvih problema ali mozda je bolje uzeti malo jace ako planiras kasnije da uzmes jaku graficku. GTX 650 je mali potrosac kao i intelovi procesori novije generacije. Ta konfiguracija ne moze da povuce ni 300w.


100
Druid
ip adresa: 109.93.. - vreme: 17-Sep-2013 18:09:03 - #111212

Mozes slobodno da uzmes Seasonic 520GB. Tu tvoju konfiguraciju moze i 430GB da tera bez ikakvih problema ali mozda je bolje uzeti malo jace ako planiras kasnije da uzmes jaku graficku. GTX 650 je mali potrosac kao i intelovi procesori novije generacije. Ta konfiguracija ne moze da povuce ni 300w.


100
Nenad
ip adresa: 109.16.. - vreme: 15-Sep-2013 21:09:13 - #111172

za konfiguraciju i5 3570,gtx650,p8h77-v,ram 8gb kingston x 1600mhz,1tb hdd koja napojna je bolja seasonic ss 620gb620w ili thermal take smart se 730 w i koliko rama smijem nadograditi na preporucenu napojnu l.p +:nenad-m80@hotmail.com


100
Marko P.
ip adresa: 194.54.. - vreme: 25-Jun-2013 08:06:38 - #108722

Da li ovo napajanje moze da izdrzi AMD FX-8350, MSI 970-g46, 16gb RAM,SAPPHIRE RADEON HD 7879 i 1TB WD SATA3? Naravno sa mogucom potrebom za overclock. Cela konfiguracija treba da mi sluzi za 3D modelovanje i rendere! Dvounim se izmedju njega i Cooler Master Silent Pro M2 620W.


100
aleksa
ip adresa: 178.22.. - vreme: 23-Jun-2013 11:06:57 - #108648

da li na ovom napajanju moze amd radeon hd 6990 ,fx-8350,MB AM3+ 970 Asus M5A97 R2.0 ,32gb 213mghz,HDD SATA3 7200 2TB Seagate Barracuda ST2000DM001, dvd rw a ako nekoje je od ovih naj napajanje Napajanje 850W Chieftec APS-850CB Napajanje 750W Chieftec BPS-750C2, Nitro II Napajanje 730W Thermaltake Smart SPS-730M Modularno Napajanje 750W Cooler Master GX CHIEFTEC CFT-750-14CS 750W Super series Full 850W Raidmax RX-850AE AE series i sve jedno mi ondgovoritew koje je od ovih najace i da li jebolje od ovog sesonica 620w


100
kenny
ip adresa: 94.250.. - vreme: 27-Apr-2013 07:04:56 - #106968

Danilo hvala na odgovoru.


100
Danilo
ip adresa: 79.101.. - vreme: 26-Apr-2013 23:04:13 - #106959

Više nego dovoljno, možeš opušteno i dve 7850 i sve da klokuješ.


100
kenny
ip adresa: 94.250.. - vreme: 26-Apr-2013 20:04:48 - #106952

da li bi ovo napajanje bilo dovoljno za i7 3770, Asus HD 7850 2 GB, SSD Samsung 120 GB, 1TB WD Green,Asus P8Z77-V, RAM Kingston 2x8GB?


100
WakeVajZet
ip adresa: 95.180.. - vreme: 03-Mar-2013 19:03:14 - #104743

@Nikola - mocices i ringispil da prikacis uz njega nece mu nista faliti...


100
Nikola
ip adresa: 109.12.. - vreme: 01-Mar-2013 20:03:48 - #104648

da li je ovo napajanje dovoljno da gura AMD Athlon II x4 620 Radeon HD 7850 4 GB RAM DDR2 maticna Asus m2n68-am Se2


100
Dado
ip adresa: 178.25.. - vreme: 20-Jul-2012 20:07:31 - #93681

Hvala ti milane


100
Milan
ip adresa: 109.12.. - vreme: 15-Jul-2012 17:07:07 - #93437

@Dado dovoljno je jako napajanje nemas brige. +:dobro napajanje


100
Dado
ip adresa: 79.175.. - vreme: 14-Jul-2012 22:07:33 - #93408

Pravim novu konfiguraciju intel i7-2600k eVGA GTX560 1GB DDR5 SuperClocked 01G-P3-1461-KR 8 GB DDR3 1600MHz HyperX, Kingston (in-pair) C9D3X2K2/8GX Gigabyte z68xp-ud4-b3 Da li ce ovo napajanje biti dovoljno za ovakvu konfiguraciju.Komp mi treba za 3d modelovanje i grafiku


100
srki
ip adresa: 213.19.. - vreme: 12-Mar-2012 01:03:12 - #87510

Da, procesor je ispod napojne i otprilike se krece temp procesora do 45c. Hvala puno na pojasnjenjima i odgovoru, jer od kompetentnije osobe nisam mogao dobiti odgovor. Citam dosta tvojih postova i ovaj opsirni teks nize mi je i pomogao u odabiru napojne. Jos jednom HVALA puno na razbijanju dileme


100
Suna
ip adresa: 178.14.. - vreme: 11-Mar-2012 23:03:43 - #87505

To je potpuno normalno. Ne piše gde je napajanje u kućištu, ali pretpostavljam da je na vrhu, iznad procesora. Budući da se hladi vazduhom koji izbacuje CPU hladnjak, a koji ima bar 30°C u momentu stizanja do aluminijumskih hladnjaka u napajanju, temperatura na izlasku je odlična. Miris je verovatno poticao od laka za štampanu ploču, i možda delom od lepka/smole za fiksiranje velikih komponenti i zavojnica.


100
srki
ip adresa: 213.19.. - vreme: 10-Mar-2012 19:03:21 - #87409

Mozda sam i ja malo panicno nastupio, ali nisam imao iskustva sa konstantnim izbacivanjem toplog vazduha iz napojne. Do sada sam imao chiefteca 550ab-a i nije mi se ovoliko grijao. Potaknut tvojim pitanjem koliko je topla, izmjerio sam "manuelno" i temperatura je 35c idle, a opterecena do 42c. I sada vise nema onog mirisa plastike nego samo topal vazduh koji bas slabo "cirkulise" iz kucista napojne Konfiguracija je- x6 1055, graf. nv8600gt 1gb, 4gb ram, hdd 640 wd green, 2x vent 8 cm, ostalo standard. Jeli treba da se brinem ili je sve normala. Garanciju imam na 2 god


100
Ivan
ip adresa: 78.30... - vreme: 08-Mar-2012 10:03:37 - #87245

@lesa82 Samo mi kazi ko proizvodi komponente za jedno i drugo napajanje, naravno ako znas, pa onda potpisuj.


100
Bane
ip adresa: 93.87... - vreme: 07-Mar-2012 23:03:22 - #87233

Kupio sam napajanje na preporuku i uz mnogo informisanja i stvarno napajanje je cista 10. Konf. je MSI K9N2 diamond, AMD Phenom II x3 720BE Clock na 3,7, 2x2 hyperex 1066 dualCH. Gainward 9600GT i sa starim napajanjem Chieftec od 450w sam imao uzasnih problema opadanje napona, buka, pregrevanje... Seasonic me resio muka i samo je blago mlak ali ne treba da vas plasi i ako se greje malo vise jer su komponente ugradjene u njega odlicne i Kondenzatori trpe cak 105C tako da budite bez brige. Velika preporuka za za bilo koji Seasonic jer dzaba vam sminka nalepnice od 750,850,1000w nekog jeftinog napajanja kada mu je efikasnost 20% automatski sve pada u vodu. Pozz +:Cista snaga,Velika Efikasnost (86%),Garancija,Dobra Filtracija, Sertifikat 80+Bronze -:Nix,njet,nara,Nothing Nema ga Ende


100
lesa82
ip adresa: 109.92.. - vreme: 06-Mar-2012 03:03:10 - #87092

znaci ja mogu da potpisem da je chief CFT-650CS 650W bolji od ovog seasonica


100
Suna
ip adresa: 94.189.. - vreme: 03-Mar-2012 10:03:55 - #86885

Šta tačno znači "nenormalno grejanje"? 40°C? Više? Koju konfiguraciju pogoni, u kom kućištu, i koliko ventilatora u kućištu imaš?


100
srki
ip adresa: 213.19.. - vreme: 02-Mar-2012 19:03:12 - #86846

Jeli ima ko problema sa pregrijavanjem ove napojne. Danas je kupio, postavio, fan radi ali se nenormalno grije. Izbacuje vruc vazduh i smrdi na plastiku zapaljenu. Jeli ima pomoci ovome ili da vracam??? -:grije se


100
konjskamuva
ip adresa: 94.189.. - vreme: 01-Mar-2012 01:03:11 - #86725

Da li mi je pametnije da uzmem ovo ili ss-620GM?? Nikako da se odlucim...Sta predlazete


100
Suna
ip adresa: 31.216.. - vreme: 18-Feb-2012 00:02:13 - #85734

Ne vidim posebno velik razlog da sada menjaš napajanje... Niti da se bojiš isteka garancije na Corsairu :)


100
Miljan
ip adresa: 178.14.. - vreme: 12-Feb-2012 14:02:14 - #85276

@Suna Imam Corsair TX650W vec 3,5 god a garancija mi vazi jos 18 meseci. Svojim napajanjem sam EXTRA zadovoljan, drzi napone to je strasno, nikada nikakvih prblema sa njim nisam imao. Medjutim blizi mu se polako istek garancije. Vredi li uzeti ovog Seasonic-a kao zamenu za Corsa koji takodje ima Seasonic platformu. Mogu svoj da prodam za neke pare i da dodam jos malo i uzmem ovaj model. Da li negde moze da se dobije 5 godina garancije i da li mi je pametno da ulazim u tu pricu oko menjanja napajanja ili da teram ovo dok ne crkne ma kada god to bilo?


100
Miljan
ip adresa: 178.14.. - vreme: 12-Feb-2012 03:02:27 - #85241

@Suna Imam Corsair TX650W vec 3,5 god a garancija mi vazi jos 18 meseci. Svojim napajanjem sam EXTRA zadovoljan, drzi napone to je strasno, nikada nikakvih prblema sa njim nisam imao. Medjutim blizi mu se polako istek garancije. Vredi li uzeti ovog Seasonic-a kao zamenu za Corsa koji takodje ima Seasonic platformu. Mogu svoj da prodam za neke pare i da dodam jos malo i uzmem ovaj model. Da li negde moze da se dobije 5 godina garancije i da li mi je pametno da ulazim u tu pricu oko menjanja napajanja ili da teram ovo dok ne crkne ma kada god to bilo?


100
@n.n
ip adresa: 109.24.. - vreme: 21-Jan-2012 03:01:08 - #83358

Ovo napajanje ima samo jednu 12v granu i ako na papiru stoji da ima 2.


100
n.n.
ip adresa: 82.145.. - vreme: 20-Jan-2012 08:01:25 - #83271

576W na V12 granama kombinovano! +:mir i tisina dok radi.


100
moma
ip adresa: 109.12.. - vreme: 25-Nov-2011 11:11:35 - #79161

Ovo i vise nego kvalitetno tiho sve najbolje gura gtx580 uz 2500k SVE POHVALE JACE JE I OD LC 700W


100
Ocena za Suna
ip adresa: 95.180.. - vreme: 17-Mar-2011 22:03:19 - #64631

Covek objasnjava:) Zaista si mi pomogao u izboru napajanja!!! +:Cisto zlato


100
Suna
ip adresa: 77.239.. - vreme: 13-Mar-2011 12:03:55 - #64336

Pa, manje je efikasno i manje tiho, kablovi su malo kraći i garancija je 2 a ne 5 godina: ali daje kvalitetnu struju i bez problema će opsluživati tvoju konfiguraciju u istim uslovima u kojima i ovaj Seasonic. Šta znam, ja lično bih sačekao, a ako to za tebe nije opcija, taj Chief će biti ok izbor. Pritom je delimično modularan, a ovaj Seasonic nije, pa piši i to kao plus ;)


100
Coa
ip adresa: 109.24.. - vreme: 13-Mar-2011 00:03:38 - #64315

@Suna.. Ok hvala :) a sta mislis za CHIEFTEC CFT-650-14CS 650W ako ne mogu ovo da nadjem ? U gigatronu trenutno nema.. :(


100
Coa
ip adresa: 109.24.. - vreme: 12-Mar-2011 10:03:15 - #64257

Planiram nesto ovako da uzmem.. i5-2500k,asus p8p67, 2x2DDR3 1600exceleram, Msi 560-TI, CM HAF 922.. Da li je ovo napajanje OK za ovu konfiguraciju.. Da li mozda moze i LC powerr LC6650GP3 V2.3 SilentGiant Green da izgura, ili da se ne zajebavam i uzmem ovo i ne mislim ?? pozzz


100
Suna
ip adresa: 188.2... - vreme: 07-Mar-2011 12:03:44 - #63843

Zavisi koji tower (položaj nosača diskova, matične ploče i napajanja), i zavisi koja ploča (položaj konektora za napajanje, položaj slotova za grafiku)... Samo napajanje ima kablove od oko 55cm (za matičnu i grafiku) i oko 50cm do prvog pa 10cm do svakog sledećeg (po jedan kabl za SATA i Molex) i oko 40cm plus 10cm do svakog sledećeg (još po jedan kabl za SATA i Molex). U principu ako kablove ne sakrivaš iza matične (između nosača matične i desnog panela kućišta), dohvataju garantovano. Ako ipak ideš na kabl-menadžment, zavisi od toga gde su prosečene rupe za kablove u samom kućištu... BTW, veoma retka su napajanja sa kablovima dužim od 60cm, a nikad nisam video ni jedno sa kablovima 70+ cm. Uvek postoje produžni... ;)


100
Zen
ip adresa: 178.14.. - vreme: 06-Mar-2011 12:03:29 - #63750

Da li su dovoljno dugi kablovi? Za Full Tower?


100
Suna
ip adresa: 79.175.. - vreme: 31-Jan-2011 09:01:28 - #60617

Prvo lakši odgovor: modularna napajanja su napravljena tako da kablovi sa konektorima mogu da se priključuju i isključuju po potrebi, tako da ne prave gužvu u kućištu. To je najkorisnije zbog lakše cirkulacije vazduha kroz kućište, pa eto, ako ti je to potrebno... Što se tiče razlike, ona je ogromna. LC-Power jeste firma sa sedištem u Nemačkoj, ali ovo konkretno napajanje koje si naveo proizvodi China Great Wall Computer Shenzhen Co., Ltd; tačnije Great Wall Technology Co. Oni su na tržštu od 1987. i proizvode srednju klasu. Imaju nekoliko zaista odličnih dizajnova, ali pretežno su slabi sa ATX v2.0+ napajanjima, daleko su bolji za ATX v1.0 - v1.3 . O čemu se zapravo radi? Pa, kompjuteri koriste nekoliko različitih nivoa napona (voltaža), za različite funkcije. To su 3,3V , 5V , 12V (glavne grane) i -12V (retko korišćena) , 5VSB (Stand-By napon, kada je kompjuter u S4 (shutdown) stanju) i -5V (arhaična, ne koristi se od ATX v1.1). Do Pentium 4/Athlon XP ere, procesori su koristili 5V granu za svoje potrebe. Pre toga, do Pentium II ere, procesori su se napajali sa 3,3V grane. Moderni procesori (Athlon XP, Pentium 4 i noviji) "vuku" struju sa 12V napojne grane. ATX specifikacija od verzije 2.0 naovamo (aktuelna 2.3) naglašava da je 12V grana koja treba da ima najveću snagu, praćena sa 5V i 3,3V granama... Osim procesora, grafičke kartice prevashodno koriste 12V, motori hard diskova i laser i motori optičkih drajvova, ventilatori hladnjaka, pumpe za vodu (kod vodenog hlađenja), takođe svi koriste 12V granu. 5V je rezervisana za funkcije logičkih kola hard diskova i optičkih drajvova, za funkcije pojačala muzičkih kartica i za funkcije mrežnih kartica, kao i za neke od funkcija čipseta matičnih ploča. 3,3V grana je odgovorna za rad RAM memorije, logike zvučnih kartica kao i deo funkcija čipseta matične ploče. Iz ovoga je jasno zašto 12V mora da bude "mišićava", a 5V i 3,3V retko viđaju preko 50W "akcije". LC-Power LC6650GP3 iako ima v2.3 u svom imenu, nije ATX v2.3 napajanje, već je to zapravo v1.3 sa nešto pojačanom 12V granom (koja je nekad samo služila motorima HDD i ventilatorima, pa je bilo dosta i 60-70W na njoj). Ono je deklarisano na 368W max 12V i 216W max 3,3V + 5V, što je nepovoljno za moderne uslove. Procesori povlače od 65W (štedljivi low end) do 125W (high end) u opterećenju, dok grafičkim treba bilo gde od 40 do 300W, zavisno od modela. Ovaj Seasonic nudi 576W max snage na 12V grani i 130W max na 3,3V + 5V, tako da je daleko primereniji modernim mašinama. Takođe, Seasonic koristi kvalitetnije Nippon Chemi-Con kondenzatore deklarisane na 105°C (LC-P se odlučio za HEC, OST i Fuhjyuu nižeg kvaliteta deklarisane na 85°C), koristi jači ispravljački most (8A protiv LC-P-ovih 4A), bolje zavojnice sa sendust jezgrima (trajnije i bezvučne), kvalitetnija štampana ploča, bolju završnu obradu, tiši i trajniji ventilator, veće aluminijumske hladnjake i dužu garanciju. I da, LC-Power je zapravo deklarisan na 600W, ne 650 kako mu ime sugeriše... I još nešto, Seasonic ima primetno manje varijacije napona u odnosu na opterećenje i daleko manje mikro-varijacije u okviru jednakog opterećenja, tako da daje kvalitetniju struju, što dalje garantuje duži život svih ostalih komponenti... Ako ti je zaista potrebno ~600W snage, ovo je najbolji izbor na srpskom tržištu, za < 100 evra. Ako baš moraš da uštediš, Chieftekov CFT-650-14C je pristojan (ali i dalje lošiji od Seasonic-a, ma šta drugi verovali)...


100
djile
ip adresa: 94.189.. - vreme: 26-Jan-2011 17:01:58 - #60179

po cemu se tacno razlikuje ovo napajanje od npr LC Power LC6650GP3 V2.3 SilentGiant Green Power 650W (ne razumem se pa zato pitam) i koja je razlika kad je napajanje modularno i kad nije


100
Balaban
ip adresa: 79.175.. - vreme: 11-Nov-2010 02:11:48 - #54198

Da, napajanja Sisonik, Enermaks I CWT jesu brend sam za sebe, ostala dobra napajanja potiču uglavnim iz ovih fabrika, osim Enermaksa. Novo Čiftek napajanje BPS (CWT) Nitron spada u sam vrh. a jeftije je i bolje urađeno od Anteka i Korsaira. Ima dosad najbolju obradu kutiuje i modularnih kablova, a košta manje od Korsejra koji unutra ima istovetno CWT napajanje. Ipak, uvek preporučujem svima Sisonic, u klasi je sa Enermakcom a ipak jeftiniji.Ono od 620 W kšžta oko 7.500, zašto bih dao duplo više para za istu klasu. Preporučujem i CH -BPS Nitron


100
Lola
ip adresa: 79.175.. - vreme: 11-Nov-2010 02:11:40 - #54197

Đuro, kako možeš čoveku da napišeš da se izlupao, to je bezobrazluk, a pojma nemaš o napajanjima.Korsejr ne pravi napajanja nego ih naručuje kod Sisonika i CWT, a i napajanja Čiftek (550+) iz serije CFT pravi CWT, kao i i ona iz serije BPS Tiran, koja su vrhunska. Svoja napajanja ima još i vrhunski Enermaks, koji ih prodaje samo kao svoju marku, ne radi ne za koga. I Antek napajanja rade Sisoniv i CWT. Zapamti ovo.


100
Lola
ip adresa: 79.175.. - vreme: 05-Nov-2010 05:11:25 - #53781

Svetski vrh. Radi napajanja za Antek i Korsejr. jer ove dve "najbolje" marke uopšte ne proizvode napajanja. Jedna takođe vrhunska firma - CWT, radi napajanja za Čiftek i Korsejr. Dakle Čiftek serija CFT Turbo, sa oznakom C, ne CS, ni po čemu ne zaostaje za takvim istim napajanjem Korsejr. Ko ne zna neka uči. Siroti Đura.


100
zobla
ip adresa: 95.180.. - vreme: 29-Oct-2010 05:10:28 - #53322

djuro, djuro trcis pred rudu!! stvrarno bi morao da pogledas malo bolje u vezi corsair napajanja. time niko nije hteo da kaze da je corsair lose napajanje nego samo cinjenica da seasonic prave za te dve firme!!!!!!! inace postoje od 1975. dosta je to godina


100
Branko
ip adresa: 178.22.. - vreme: 26-Oct-2010 01:10:13 - #53096

Nije se uopste izlupao za Corsair, proveri malo po netu pa pricaj.


100
Djura Bura
ip adresa: 91.148.. - vreme: 24-Oct-2010 01:10:53 - #52976

Mozda napajanje i jeste dobro al ovo za Corsair si se izlupao do koske ..


100
Petar
ip adresa: 77.105.. - vreme: 03-Oct-2010 04:10:14 - #51401

Vrh. Napajanje je pravo jer ga pravi baš "Seasonic", kod koga naručuju napajanja i "Antec" i "Corsair", jer oni svoja napajanja nemaju, samo nalepe etiketu sa svojim imenom i udare nemoguću cenu. Ne bih nikome savetovao da kupuje napajanja koja nisu modularna. Bolje je uzeti po prostojnoj ceni modularni "chieftec", nego nemodularni" "corsair" ili "antec". +:Pet plus

© 2024 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan