logo
Milan

AMD Athlon II X3 455 3.3GHz 1.5MB

18.02.2011. @ 15:29   #Komentar #Procesor #AMD

Odlican procesor sa dobrim radnim taktom,jako slab za klokovanje ali najednostavniji od svih Athlona x3 za odkljucavanje i sa najvise verovatnoce. Topla preporuka svima. +:cena,4to jezgro

132 komentara

A
07.03.2011. @ 22:03 #45791bca

Gde si to procitao da je najlaksi za otkljucavanje? Posto ima isto jezgro kao i ostali athlon x3 modeli(jedina razlika je u elektronskom kolu zvanom clock koje daje takt procu),verovatnoca za otkljucavanjem jezgra je ista.

qq
20.03.2011. @ 01:29 #49857788

Covek je napisao da ima najvecu verovatnocu otkljucavanja cetvrtog jezgra sto i jeste istina, samo malo treba da procitas iskustva ljudi koji ga zaista imaju. google is your friend. ali elektronsko kolo zvano "clock" ... sta cu jos procitati na ovom sajtu dok ne umrem... ono jos daje takt procesoru. eeeeeeeeeeeej ;)

MIKA
17.05.2011. @ 15:42 #8cc28294

JEL MOZE NA AM2+ SOCKET,JEL PROBAO NEKO , ODG. PLEASE ! :)

Milisaw
18.05.2011. @ 22:39 #cab54c3c

i naravno sa ovom kombinacijom AM3 procesora i AM2/plus ploče si ograničen na korišćenje DDR2 memorije...mada i nije neka velika razlika u performansama...uglavnom se ne isplati kupovati AM3 ploču samo zbog DDR3 memorije...btw...EXTRA PROCESOR...

stef
02.08.2011. @ 00:00 #0df09f42

dali mi vredi uzimaqti ovaj procesor iako ima 1.5mb l2 kesa ili ipak da uzmem Phenomn II X2 555 black edition ...? treba mi za igranje! Hvala unapred :)

Milisaw
02.08.2011. @ 00:20 #28084964

Moja preporuka ti je da uzmeš ovaj,imam ga i extra je.Otključao sam mu i četvrto jezgo ko od šale.Radi mi sa ATI 6850 u paru i sve pršti.Ako ti to nešto znači ocena u win 7 mu je 6.9,stvarno super procesor za male pare.

stef
04.08.2011. @ 20:54 #4d0cf58e

Hvala ti Milisawe na pomoci i ja sam mislo da je jedno jezgro bolje nego nekoliko mb l3 kesa. pa si mi pomogao u odluci o kupovini procersora, te sam se ipak odlucio za ovaj. Hvala +:Milisaw

Dejan
08.08.2011. @ 12:34 #c46c26f6

Može li ovaj procesor na Gigabyte M61PME-S2 ploču?

Milisaw
08.08.2011. @ 22:07 #dab0c6da

Može Dejane,samo nisi napisao koja je revizija ploče(stoji na kraju oznake,možeš je videti na kutiji uz koju je ploča došla...trebalo bi da stoji ovako: GA-M61PME-S2 (rev. 2.x) a verzija BIOS-a je F5B.Znači ako nemaš ovu verziju BIOS-a moraćeš da odradiš to da bi ovaj procesor na njoj radio. Ovo ti pišem zato što postoji još nekoliko verzija ovih ploča samo je na kraju oznaka S2P,dešava se da čovek proguta neko slovo a kod njih ti je naravno druga verzija BIOS-a,s čim treba biti veoma oprezan. I budi oprezan ako se predomisliš u vezi procesora,pošto neke procesore iste i slične generacije podržava a neke ne. U svakom slučaju ako se odlučiš za kupovinu moraš otići na GIGABYTE sajt i u search copy-paste pun naziv tvoje ploče i kad je nađeš uđi u opciju Downloads i skini najnoviji BIOS. Ako nisi to nikad radio zamoli nekog ortaka da ti to odradi jer se nije zezati sa flešovanjem BIOS-a. Ili jednostavno odnesi ceo komp u radnju u kojoj bi pazario procesor i reci im da ti to odrade,glavno je da ovaj procesor može na tvoju ploču. Ajd uzdrawlje!

hocukusurnecuzv
27.08.2011. @ 10:49 #610fec9c

koja je najbolja ploca za ovaj procesor tj sa kojom se najlakse otkljucava? Koju vi imate? +:koja ploca?

hocukusurnecuzv
27.08.2011. @ 11:29 #de811af1

koja je najbolja ploca za ovaj procesor tj sa kojom se najlakse otkljucava? Koju vi imate? +:koja ploca?

Milisaw
28.08.2011. @ 00:12 #68ec26e8

MSI 770 C45...otključava se veoma lako... Mada sam ja vratio na 3 jezgra...nema potrebe za četvrtim pošto nisam primetio da su performanse nešto značajno skočile... Malo je programa koji koriste tri a da ne pričamo o 4 jezgra... Tu mislim na prosečnog korisnika... A sa četvrtim jezgrom mnogo je topliji i naravno ventilator je dosta bučniji...Inače odličan procesor za smešne pare...Plus ova ploča je takođe veoma jeftina...Odlično mi radi uz ATI 6850...Sve igre prosto lete... +:hocukusurnecuzv

hocukusurnecuzv
28.08.2011. @ 19:44 #d3f6bdf6

Poslusao sam preporuke i kupio ovaj proc. Namontiran na MSI 870-C45 i za sada sve super. Memorija 4 gb 1333. Za par dana kupujem grafiku pa ce mo videti kad se 'upregne'. Koju mi graf preporucujete a da bude radeon, 1gb ddr5 i 256 bita? do 16000? Pozz +:tih, 'ladan u idle 25-26C, 4-to jezgro, za ove pare super -:smesan box kuler

Djuka
29.08.2011. @ 12:36 #8a7348ba

6850 ili GTX 560.

mix
06.09.2011. @ 22:27 #a8fd9cbe

AMD Athlon II X3 455 + msi 870-c45 + 4gb 1333 + saphire 6750 i sve shljaka kako treba,dirt 3 na atomic dok u pozadini radi jdownloader i ne zamara se!!

n.n.
06.10.2011. @ 09:52 #062cf0eb

sve je to lepo samo ga pentium g840 pojede a kosta 61e

zox
06.10.2011. @ 11:18 #4d2640d7

netačno, procesor koji si naveo jedva izlazi na kraj sa x3 445, u igrama su tu negde dok u aplikacijama ne može da prismrdi athlonu

Milisaw
08.10.2011. @ 13:31 #f2ff3512

Moram se složiti sa n.n-om...Iako sam AMD fan... Intel Pentium G840 daje 15-20 frejmova više u igrama pri istim podešavanjima,tako da je za igranje definitivno bolji iako ima samo dva jezgra i nema 2 virtualna kao jači i3 procesori prve i druge generacije... i sve to sa 500 Mhz manjom frekvencijom... U ostalim aplikacijama su tu negde,veoma slični... Pored toga se ovaj Intel manje greje,jer troši skoro 30W manje,samim tim je dosta hladniji i tiši... Obzirom da su im cene skoro identične Intel je sigurno bolji izbor u ovom trenutku,još kad bi mogao da se klokuje kao pentiumi od pre 3-4 godine..Bio bi definitivno best buy...

Igor
16.10.2011. @ 20:17 #68585029

Nije da je preglasan, dosta je tih, ali se uvek čuje. I ne može baš svaki primerak da se otključa (grrr). -:kuler dobro ladi ali zvuči kao dizel motor

dusan
07.11.2011. @ 00:30 #d7b03147

kupio sam ovaj procesor skoro i dobar je sve igrice rade bez seckanja,ali nemogu da ga okljucam 4 jezgro jer imam neku sranje plocu...treba ovih dana da kupim novu ali nzm.koju?na kojoj ploci cu ga sigurno otkljucati??? +:cena,4 jezgro -:nista za sada

Dejan
07.11.2011. @ 23:23 #8a20ddd0

MSI 870-C45 je dobra ako ti ne treba CF i dosta je jefrina, ali ni sa jednom pločom ne možeš biti 100% siguran da će otključati procesor. Ako je to jedini razlog zašto kupuješ novu ploču onda obavezno proveri kod prodavca da li možeš da je vratiš u zamenu za nešto drugo.

dusan
08.11.2011. @ 01:25 #9c75234a

ok.samo mi reci sta znaci CF ?posto se nerazumem bas najbolje u ploce...

Mirko
08.11.2011. @ 13:41 #da77799b

CF znači Cross Fire, odnosno dve povezane AMD kartice, 2 Nvidia kartice se naziva Sli. Svaka ploča koja ima mogućnost otključavanja jezgara, će otključati jezgro, ako je dobar primerak procesora.

dusan
08.11.2011. @ 18:10 #e8fa49ec

hvala.Samo ja sam postavio pitanje sta znaci CF ,a ne Dejan.da nedodje do zabune.a mislim da cu uzeti tu plocu jer mi treba i zbog ddr3 memorije. +:za Mirka

boki
16.11.2011. @ 10:57 #b0a01431

kupio sam juce ovaj procesor 6600din i stavio ga u msi 880 maticnu koja ga je bez problema otkljucala i zasad nisam primeto nista posebno radi normalno temperatura je oko 35 stepeni box kuler a kad ga opteretim ode i do 50 stepeni e sad dali tako treba neznam nisam poznavalac kompijutera e sad imam jedno pitanje nesto mije cudno gde god otvorim u cpuz u sistem ili amd over drive svugde mi pise da procesor ima takt 2,2 ghz ili ti 2200mhz pa zar nebi trebalo daq pise 3.3 ili 3300mhz moze limi neko pojasniti malo napominjem slabo se razumem u ove stvari tako da nemojte me pljuvati odma :)) hvala na odgovoru

Mirko
16.11.2011. @ 12:32 #94db5c94

Sve ispod 60 stepeni za cpu je dobro, prikazuje ti 2.2GHz zato što ti je verovatno uključena CnC opcija koja samo obara klok cpua kada komp miruje. Pokreni neki program i vidi da li se brzina procesora vraća na 3.3GHz.

boki
17.11.2011. @ 10:50 #27725b57

ma i kad opteretim i kad ne uvek je 2200mhz koji kod program otvorim pokaze mi to a bas sam opteretio procesor konvertovanje i video clip ali i dalje je isto onda sam ga overklokovao na 3300mhz i ugasio se racunar ja ili sam toliko glup ili nerazumem nista lepo puise takt 3,3 ghz ali ovaj je uporan na 2,2ghz molim za pomoc :(( -:nervira me

boki
17.11.2011. @ 10:53 #246983f1

e iskljucio sam otkljucano jezgro opet x3 ali sam je takt 1400mhz ili ti 1,4ghz ???????????????? -:i opet me nervira

Mirko
17.11.2011. @ 11:29 #33f41072

Pogledaj u biosu da li ti je uključena opcija Coll and Quiet, ako jeste isključi je, ništa mi drugo ne pada na pamet, na kraju imaš garanciju pa ga zameni.

dusan
17.11.2011. @ 13:34 #becf5159

boki. mozda si dirao nesto u biosu...probaj da vratis podesavanja u biosu na default.time ces dobiti sva fabricka podesavanja.ako ni to neuspe,onda je do procesora.

boki
18.11.2011. @ 00:51 #7097c6a0

nisam dirao nista u biosu eto stavio sam sve na default ali eto onda je 1400mhz core sped a multipler x7 to je sve fabricki e sad probacu na jednoj drugoj maticnoj ploci ona je am2+ bas cu videti sta ta kaze ova maticna je msi 880gm e41 pa mozda i ona pravi problem

dusan
18.11.2011. @ 13:18 #d5512daf

boki.probaj multiplier da stavis na 16.5, to bi trebalo da ti da takt 3300 mhz. a na toj drugoj ploci sto je am2+ neces moci da stavis procesor dok ne nflesujes bios.msm.moces da ga stavis ali neces moci da upalis kompjuter.jedino ako ti je novija verzija biosa...probaj ti samo da stavis multiplier na 16.5. ako ni to nebude valjalo onda je ili do ploce ili do procesora.

boki
18.11.2011. @ 16:56 #d7f03ca8

stavio sam na tu staru am2+ plocu i ona gaje prepoznala i bez problema radi na njoj a tamo se drugacije ponasa nego na ovoj msi 880gm-e41 tamo kad miruje 800mhz ali kad pokrenem neke aplikacije onda vec varira cak ode i do 3,3 ja mislim da to tako i treba e sad vratio sam na ovu novu plocu u sao u bios i stavio sam multipler na 16x5 i toje to sad radi bez problema na 3,3 e sad jedno mozda glupo pitanje ali u biosu je 16x5 multipler max sto znaci dase ovaj procesor nemoze vise overklokovati mislim i nezelim daga overklokujem ali me cudi u svakom slucaju zahvaljujem se na pomoci:)

Igor
19.11.2011. @ 00:35 #15fe4404

Može se overklokovati tako što se poveća base clock, ali za to treba i veći napon, samim tim i bolji kuler, a to se kod ovog procesora jednostavno ne isplati. Vidi ako možeš da ga otključaš kako treba, ako ne - to ti je što ti je.

dusan
19.11.2011. @ 01:22 #1c089084

ja imam isto am2+ plocu i kad miruje je 800mhz,a kad pokrenem neki program dize se na 3300mhz, sto znaci da je to ok. e sad ovaj procesor je jako slab za klokovanje, neki maximum bi bio 3.7 -3.8 ghz...al nemoj da se brines oko toga,nego probaj da ga otkljucas i da stavis multiplier na 16.5.pa vidi kako ce raditi.

rubio
25.11.2011. @ 23:07 #a9383d05

Kupio sam ga u kombinaciji sa 870-c45 MSI. Codename procesora je Rana i na zalost izgleda da ne moze da se otkljuca. Nisam hteo da se igram update-a BIOS-a,ne znam da li bi to pomoglo? +:osetio znacajna poboljsanja u odnosu na moj stari Athlon 64 x2 500+ -:ne mogu da otkljucam 4. jezgro

rus022
08.12.2011. @ 11:24 #5fe1ccf0

Da li ce ovaj proc raditi na MSI k9 neo V3 sa flash-ovanim BIOS-om? Treba danas da mi stigne pa ne znam da li da uopste pokusavam da ga stavim na tu plocu. Da li da uopste pokusavam, da ne crkne nesto?

Rus022
09.12.2011. @ 21:14 #99dbb134

Provereno radi na MSI k9 neo V3 samo se mora uraditi FLASH BIOS-a.Radi an 3337 MHZ Sve preporuke +:Provereno radi na MSI k9 neo V3

Bojan
15.12.2011. @ 09:31 #12643e85

Imam neki kuler AMD-ov box sta znam kakav je klasican...Kada otkljucam jezgro dobijam Phenom x4 B55 ali...sa amd athlonom II x3 455 temperatura je 30C u mirovanju a 45 C kada igram igre dok kada se otkljuca oko 60C je u mirovanju a do 75C je kada igram igre... Sta raditi,da li bi bolji kuler pomogao i koliko bi oborio temperaturu,ima li jos nekih predloga? +:Sve leti -:visoka temperatura nakon otkljucavanja :-/

Nebojša
15.12.2011. @ 13:56 #5111fed6

Nema šanse da je 75C. Kada se procesor otključa senzori za temperaturu ili pokazuju 0C ili nešto bezveze, kao kod tebe. U svakom slučaju treba da zameniš kuler nekim boljim, npr. CM Hyper 212+, ili ako za njega nema mesta ona Xigmatek Loki.

Bojan
15.12.2011. @ 19:25 #83a33733

A reci mi molim te posto to i dalje stoji tako kako stoji,maticna u igri bez otkljuicavanja je 50C kao i graficka,nekad graficka ide do 55 a nisam to proveravao kada se otkljuca kakvo je stanje.mislis da ce mi to 212 ili ono drugo pomoci i da ce znatno spustiti temp?? A reci mi ako mi nije tacna temperatura sad,ako nije dobro to sto pokazuje kako cu tek onda znati kada postavim to? +:Nebojsa

Nebojša
16.12.2011. @ 16:01 #bc2f3579

50C je dosta visoka temperatura bez overkloka i otključavanja, zbedna ali visoka. Vidi samo da ti napon ne prelazi 1,4V. Ako bi stavio bolji kuler naravno prvo bi ga testirao sa 3 jezgra, pa ako je temperatura ok onda ga otključaš. Bez povećanja napona temperatura neće mnogo porasti.

nikola
18.12.2011. @ 23:09 #a4044360

sta je bolje ovo ili i3 ??

Igor
19.12.2011. @ 12:25 #5fc65be3

i3, mada bih ja pre uzeo Pentium G8xx, dosta su jeftiniji a tek neznatno slabiji. Plus što možeš posle da ga zameniš za Ivy Bridge (izlazi 2012). +:Nikola

nikola
19.12.2011. @ 13:20 #6166a769

sta je bolje ovo ili i3 ??

darko
24.12.2011. @ 15:48 #d2dc07e0

Sjajan cpu, otklucao ga na msi 760gm-p23 fx ploci ( obavezno flesovati bios), pre flesovanja cpu radio na 2200Mhz, jedino povecavanjem mnozioca na 16,5 je hteo da radi na 3300Mhz. Otkljucavanjem na Auto opciji radi na 3300 Mhz, dakle ovo je sigurno quad koji je namerno zakljucan( marketinski potez AMD). Stabilan quad posle vise sati testiranja!!! +:unlock, tih, hladan...

sax
26.12.2011. @ 00:19 #4167a1ca

Otkljucao sam ovaj cpu u phenom b55, fenomenalno radi, prosao sve testove stabilnosti po nekoliko casova, ne greje se, temp u idlle oko 28-29C u fullu max 52-53C ( stres testovi). Ali jedan problem me nervira, kada ugasim racunar ne mogu ponovo da ga pokrenem, moram da restartujem bios, on se posle bez problema podigne kao izvorni x3 454 i sve je ok. Nemam ideju sta se desava, svaka sugestija dobro dosla!

pedja
13.01.2012. @ 23:41 #e46e46f4

Izgleda da ti ipak nije stabilan u X4

Nikola
14.01.2012. @ 21:24 #fc4a34aa

da li ovaj procesor moze na MCP6PB M2+ kupio bih ovaj procesor ako moze,Molim da neko odgovori

sax
15.01.2012. @ 02:34 #c8c8791f

To je biostarova ploca i na zvanicnom sajtu max podrzan athlon II x3 je 450, dakle ovaj ne moze! I 450 je extra! +:@Nikola

Nikola
15.01.2012. @ 16:45 #b3d22e60

hvala na odgovoru video sam to,i 450 je dobar ali ga je teze naci danas

Gaddafi
17.01.2012. @ 21:18 #2797388b

Kupio tri ova procesora i sva tri otključao na Phenoma B55. Najbolja kupovina do sad :) -:Za sad ništa

Mare
20.01.2012. @ 21:24 #cbb56e60

Moze li mi neko pomoci? Imam MSI 760GM-P23FX i ne mogu da povecam brzinum procesora na vise od 2,69GHz. Kako mogu resiti problem?

sax
20.01.2012. @ 23:50 #afeb9bd9

Uradi update biosa maticne , sredice se, i ja sam imao taj problem na istoj ploci!

Mare
21.01.2012. @ 10:17 #7cd88d4e

Uradio sam i pomoglo je. Otkljucao sam i radi dobro i ne greje se. Maticna ima AUTO OC GENIE funkciju, i kad je omogucim, ona poveca brzinu na 3.68GHz. Da li je opasno da je ovoliko povecana bilo po procesor, bilo po maticnu. Temperatura je i tad u redu: oko 29C.

Mare
21.01.2012. @ 10:20 #36271c46

Jos nesto, za procesor je najveca snaga fabricki 95W. Da li maticna moze da izdrzi ovu voltazi i posle overklokovanja na 3,68GHz?

sax
28.01.2012. @ 23:16 #7631c5af

Ne, to je o.k 10% povecanje i uradjeno softverski preko OC GENIA! Ostavi tako i uzivaj!!!

sax
28.01.2012. @ 23:19 #cb555fcc

Koja ti je trenutno verzija biosa?!

Mare
29.01.2012. @ 19:27 #33884a38

H50. To je poslednja verzija sa MSI sajta

Vlado nk
05.02.2012. @ 01:25 #0efd7fc8

Sjajan procesor,Serious sam 3,najnoviji igram na Max,bez problema,a njemu je za maz preporucljiv i7!!!!!Grafa mi je Nvidia 450 512 DDR5,cudo jedno kako se dobro slazu Nvidia i AMD za igre.Imam i 4 gb DDR3 rama,puno muzike za malo para.Pozdrav!!! +:snaga,cijena

Best Buy :)
05.02.2012. @ 02:42 #0aa6c851

Ja koristim vec godinu dana ovaj procesor i odlicno mi radi evo specifikacije: Maticna Ploca: Asrock n68c-s UCC Processor: AMD Athlon II X3 455 3.30Ghz u overclockan na AMD Quad Phenom X4 B55 Ram: KINGSTON DDR3 8GB (2x4GB kit) 1600MHz HyperX T1 PSU: Q-Tec PSU 450W DUAL FAN GOLD Graficka: Nvidia GeForce GTX 480 I da vam kazem cepam sve moguce igre na ULTRA HIGH.

Miki
10.02.2012. @ 01:58 #ce29dd62

Vlado nk probaj da igras Crysis 2 na ultra ili Skyrim takodje na ultra pa se tad javi( u tom slucaju procesor se velika nula "0'') i naravno da ce ugusiti ove dve sjajne igre,da nepricam o Battlefield 3 i dr...Sto zanci ako zelite da uzivate u igrama u visokoj rezoluciji zaboravite na ovaj procesor, zaboravite, ili barem dodajte jos stotinak evra i resite problem sa procesorom za ovu godinu, i kupite neki bolji. Ukoliko gledate filmove u hd rezoluciji blueray i igrate drge manje zahtevne igre ovo je prava stvar za vas. +:sve i nista -:sve i nista

Djuka
10.02.2012. @ 12:43 #1538d6c4

@Miki ne bi se sa tobom složio, sve zavisi od kombiniacije procesora i grafičke, triple core je sasvim dovoljan za grafičke jačine do GTX 460/6850, i neće biti bootle neck za njih, za jače bi već trebao qvad. Na primer, Vlada ima odličnu kombinaciju procesora i grafičke, dok recimo @Best Buy ne može da iskoristi svu jačinu svoje GTX 480 u nekim igrama. Skyrim odlično radi i na dual core procesorima. Za igre visoke rezolucije je sasvim dovoljan i i3 ili 960T, nema potrebe za procesorom skupljim za 100e od ovog.

Markos
10.02.2012. @ 16:40 #5495faa8

Ovo sa jezgrima je možda problem do hladjenja, ali ne bi trebalo, iako je box. Možda je jednostavno do otključanog cpu-a pa senzori poblesave. Temperatura CPU-a ide do 50C. +:Otključao 4-to jezgro, hladan i tih, ali.... -:Temperature jezgra se greju u linx do 67 (konstantno).

Vlado nk
11.02.2012. @ 12:50 #71b6117d

Da sam imao vise para kupio bih i3 ili quard core,znam ljude sa su puno skuplje placali gore kompjutere od mog.Druga stvar,ja zivim u Crnoj Gori,gdje su racunari PRILICNO SKUPLJI,meni je sve ispalo(sa monitorom) 390 eura,ovdje kupiti nesto sto jako dobro igra za te "pare" je skoro nemoguce.a ja sam uspio.Da zivim u Beogradu,isti bi me kostao 300 eura!!!Pozdrav! +:cijena,3 jezgra uz lako otkljucavanje cetvrtog -:ne znam

Vlado nk
15.02.2012. @ 00:21 #a1319366

Molim da mi ne brisete komentar.Imam plocu koja ga otkljucava 4 jezgro,zato sam ga i kupio.Za igre je AMD zakon,gledano kroc odnos cijena-snaga.Pozdrav! -:potrosnja

Miki
17.02.2012. @ 03:20 #561e685d

Ok Djuka ako bi mogao da mi pomognes malo, ja imam Amd athlon ii x3 3.3ghz nisam overclock cpu ,graficka MSIi Radeon 6850 OC 1GB 256 bit, ram 6gb ddr3 hyper x, woltage 500 sa 2 kulera, i u nekim trenucima Skyrim radi kao podmazan a u nekim laga ili secka(trenutno podesavanje sve na ultra ali sa iskljucenim anisotropic filtering i anti aliasing. Sta bih trebao da promenim ili instaliram da bi mi Skyrim radio na ultra kao podmazan :). Velliki sam fan ove igre sto si mogao do sada i da zakljucis:) +:sve i nista

Djuka
17.02.2012. @ 12:35 #da95c73e

@Miki, mislim da je kod tebe problem u igri a ne u konfiguraciji. Pre svega instaliraj poslednji peč za Skyrim (mislim da je to onaj sa high teksturama), u video opcijama smanji shadows sa ultra na high ili još bolje normal i slobodno stavi AAx4 i AFx8.

Steva
20.02.2012. @ 19:14 #ddbdb4df

Ja bih veoma rado otklucao phenom b55 quad core ali za sada ne mogu da pristupim Bios-u ni na jedan nacin*(funkcije za pristupanje bios-u F2, F11,Delete ne funkcionisu) jer za vreme restartovanja, moja se tastatura ugasi sve dok mi se ne pokaze descop scren pa je mozda razlog zasto ne mogu da udjem u Bios setup. Ako ima neko koristan predlog dobro bi mi dosao.

Steva
20.02.2012. @ 23:21 #cd0ca1d0

Cao ljudi ako moze mala pomoc, otkljucao sam 4quad i pise na pocetku loading screen Phenom X4 B55 i krene super.ali kada dodje do loading creen Windows Starting blokira i kompijuter se restartuje i sve tako iznova i iznova,potom ga vrati na Amd Athlon ii x3 455 3.3ghz!

Djuka
21.02.2012. @ 08:12 #c7487ee1

@Steva, probaj malo da dodaš napona u biosu pa ponovo probaj, ali izgleda da ti četvrto jezgro nije ispravno.

mare
23.02.2012. @ 23:16 #89f08ce6

Otključao 4. jezgro bez problema na ploči Gigabyte GA-720 US3. Pustio po par sati da šiba Prime95 i LinX i nije bilo nikakvih problema sa stabilnošću sistema! Temperatura je išla do 53C dok je radio Prime95, dok za LinX do 44C, a idle temperatura je oko15C. +:4. jezgro

ssss
25.02.2012. @ 19:01 #06712089

Ljudi temperatura mi je 80stepeni u amd ovedrive programu kada je otključano 4 jezgro??? a na 3 jezgra oko 20 stepeni... kakve su kod vas temeprature? +:pitanje -:pitanje

Igor
25.02.2012. @ 23:03 #e3cfed52

Kad otključaš procesor onda ti senzori za temperaturu više ne rade kako treba. Ako si siguran da je 4. jezgro potpuno funkcionalno zameni kuler i ne brini. Preporika: Xigmatek Loki.

Igor
25.02.2012. @ 23:09 #0bcf7997

E sad ja imam pitanje: CPUID Hardware Monitor mi pokazuje 110W za procesor (40W u mirovanju). Jel to neki loš primerak procesora ili se program ne razume najbolje s njim? +:pitanje

ssss
26.02.2012. @ 11:54 #257f753d

Pa vjerovatno rade 4 jezgra jer mi tamo u amd ovedrive pokazuje 3 jezgra original.... kada ga otključam onda mi pokazuje 4 jezgra da rade i temperatura poblesavi na 80c.. imam jedan kuler od amd II x4 965, stavio bih ga umjesto ovog stock al ne znam dal bi išta pomogao?

Igor
26.02.2012. @ 19:40 #3e1cb431

Naravno da bi pomogao, 965 troši 125W, samim tim ima i bolji kuler.

ssss
26.02.2012. @ 20:36 #2b60419c

A šta misliš dal može da zadovolji blueberry kućište sa napajanjem od 420W ovaj procesor i grafičku Asus Radeon HD 5770? Pošto planiram tu grafičku da ubacim imam ovu ploču Asus M5A78L-M LX?

Igor
26.02.2012. @ 21:53 #94072d0e

Čisto sumnjam. Ako ima 2 12V grane onda može, ako ima samo jednu onda na njoj treba da ima jedno 20A da bi bio siguran. Radiće i sa 16A, ali pitanje koliko dugo. Uzmi Blueberry napajanje 560W, ili Thermaltake Litepower 450W.

alex
27.02.2012. @ 15:44 #64d3b579

Jel moze ovaj procesor na leziste AM 2 + da se prikaci?

alex
27.02.2012. @ 15:46 #032349b0

Jel moze ovaj procesor na leziste AM 2 + da se prikaci?

Darko
27.02.2012. @ 15:55 #430f963d

Naravno da može, sada zavisi od ploče ali većina AM2+ podržava AM3 procesore..

alex
27.02.2012. @ 16:39 #952e07ec

moja maticna je MPC6P8 M2+ i imam napajanje od 420w,3gb ram, i grafu Nvidia Gf 9600 GT...jel ne bi trebao da imam problema sa pregrejavanjem ili nes slicno?

Ljuba
28.02.2012. @ 11:19 #a070baae

Trbebalo bi to napajanje da ti bez problema vuče ovaj cpu..

MareX
29.02.2012. @ 17:27 #1b2c4c8f

Sve zavisi koju marku napajanja imas, ako je LC Power ili neka druga poznatija marka, siguran sam da neces imati problema. ako imas bilo koje MADE IN CHINA kao Intex ili tako to, bolje ga odmah baci i kupi LC. Neki ne razumeju koliko je vazna stvar napajanje i da ceo kompjuter moze da rikne ako ono nije u redu, pocev od maticne pa na dalje, ostaces bez komponenti...

ssss
04.03.2012. @ 21:29 #439731b3

stavio sam stock kuler od 965 na ovaj procesor ali ga računar ne prepoznaje... misllim da je nešto do voltaže da si te to može išta izmjeniti pa da ga prihvati ?

Milisaw
16.03.2012. @ 18:52 #591955fe

Kuler nema veze sa prepoznavanjem ili neprepoznavanjem procesora... Bitno za kuler je samo da li odgovara podnožju na koje se montira... Jedino ako si prilikom montiranja samog procesora napravio neku grešku,naravno ako si ga vadio iz ležišta na ploči...

vlado nk
26.03.2012. @ 22:01 #b939717b

Odlican procesor,hladan,jak,jeftin.Preporuka!

Bane
28.03.2012. @ 19:40 #0a4bd41f

Jel moze neko da mi preporuci neku bolju maticnu za ovaj procesor, do 5000 din. Hvala

amd
29.03.2012. @ 17:56 #972149c2

Najbolje do 50€ je Gigabyte 870A-USB3L ili MSI 770-C45. Ako ti je dovoljna mikro atx ploča, ona bilo koja od Asusa sa 760G čipsetom.

vlado nk
09.04.2012. @ 17:36 #ac788d2c

Imag ga,meni je Rana jezgro,bojim se da se upustam u otkljucavanje da sto ne pokvarim.Ploca ima UCC.Sta mislite?Hvala! -:4 jezgro......

Igor
10.04.2012. @ 21:06 #3a1b2ce0

Probaj čisto da vidiš dal oće, pa ako oće onda ćemo videti šta i kako ;).

Vlado nk
13.04.2012. @ 19:27 #a1be9c03

Da,ali je veliki rizik,moje napajanje je dosta slabo i za 3 jezgra-400 W MSI,znam da je potrosnja ista.Ali opet,ako sta crkne,nece mi priznati preko garancije.Ja sam nesto pokusavao,ali se nista nije desavalo.Bolje prepustiti to nekome ko se bas razumije.

Vlado nk
13.04.2012. @ 19:29 #53860f2d

Druga stvar,graficka mi je GTS 450 sa 512 DDR 5,ona podosta trosi,tako da se ne bih zezao sa ovim,komp je tek kupljen.

Vlado nk
15.04.2012. @ 03:06 #764c8fea

Stevo,mislim da treba da smanjis ,posto otkljucas 4 jezgo u biosu multipier,tako da ti onda radi na 3.0 Ghz sa 4 jezgra,sto je super.Pozdrav! -:za Stevu

Peda
22.04.2012. @ 02:46 #c4ca7bd8

Pomoc..kad ga otkljucam jezgra sva 4 pokazuju oko 60 stepeni u idle,a everest prikazuje idle 35 stepeni cpu,dali mozda nemeri u stvarnosti pravu temperaturu jezgara otkljucan,ovako inace nepravi problema,nesecka,nerestartuje,molim za savet..

Milisaw
25.04.2012. @ 11:45 #1814deab

Bez brige,ako je sve ok i ponaša se normalo kao što kažeš samo cepaj... To je senzor pobrljavio... Isti sam slučaj i ja imao sa ovim procesorom,mada nema neke potrebe za otključavanjem 4. jezgra jer je dobitak stvarno simboličan,barem sam ja stekao takav utisak-čisto da se kaže da ima četiri jezgra... S druge strane komp mi je bio vreliji i bučniji...Sad ti sam oceni šta ti treba i šta ti je prioritet

Igor
25.04.2012. @ 20:36 #06ddc387

Za Pedu: Skini CPUID Hardware Monitor, on pokazuje i CPU temp (to pokazuje senzor na matičnoj ploči) i core temp za svako jezgro (to pokazjuju senzori u samom procesoru i to uglavnom ne radi kod otključavanja). Core temp je dakle "prava" temperatura. Probaj da uključiš samo 2 jezgra (bez ACC) i vidi razliku između core temp i CPU temp u full loadu. Isto to uradi i sa 3 jezgra i na osnovu toga ćeš moći da pretpostaviš core temp čitajući CPU temp kad rade sva 4 jezgra.

Vlado nk
13.05.2012. @ 19:32 #e7effa3f

Da li bi mogao da gura HD 7950 ? Hvala!!!!!

mile
17.05.2012. @ 23:36 #4f7362ca

slab je to procesor za nju +:nema sanse

mile
19.05.2012. @ 21:57 #70088d92

moze brate nju gurat procesor samo sto je nemoze iskoristit skroz npr ti sa ovim procesorom u nekoj igrici ces dobiti npr 60 frejmova , a sa nekim jacim tipa phenom II x4 90 ili jos jacim procesorom npr core i5 100 +:za vladu

Vlado nk
22.05.2012. @ 04:35 #8b013579

Ja to i kazem, pa mogu kasnije staviti AMD 6 core. Ja samo kazem da se ipak isplati imati tako jaku graficku! -:ne znam

mile
25.05.2012. @ 18:56 #ff74ce2e

ma stavi je i sibaj sa triplecore slobodno kanije uzmes neki x4 ili x6 i udri mada ti i nije hica. ja imam x3 425 i 6850 i nema igre da sjecne siba ko ludo . samo et najveca je boljka sto znas da je grafa jaka dosta a procesor je steze malo

Vlado nk
26.05.2012. @ 02:44 #73a348f7

Jeste, ovi 3 core imaju neku posebnu snagu. bas sam citao komentar da je tip otkljucao 4 jezgro na ovom procesoru, ali je dobitak u performansama bio jako mali, sto znaci da su odlicni procesori. Tvoja grafa je puno jaca od moje,moja je Gts 450 512 DDR5, 128 bit, a tvoja 1 GB DDR 5, 256 bit, duplo je jaca.Citao sam da je AMD 631 4 core- 60 eura kosta, najisplativiji CPU na svijetu. Ovaj je bio to prije njega. AMD 1055 6- core sada kosta, ako je tacno , samo 85 eura!!!! Pozdrav!

Nikola
19.06.2012. @ 00:42 #dd7e501b

Kako ova graficka i ovaj procesor idu zajedno, komentar ? +:MSI AMD Radeon 6770 1GB DDR5 Graficka

Vlado nk
27.06.2012. @ 04:43 #fe4f7d92

Idu odlicno.Mada imas i vrhunsku kartu 6790 za samo 82 eura! +:Nikola -:Nikola

Jovan
10.08.2012. @ 20:55 #d10064cb

moze pomoc da li bih mogao staviti ovaj procesor na moju maticnu msi gf615m-p33 i kako bi se ovaj procesor uklapao sa mojom grafickom ati radeon hd 6790 ddr5 1 gb 256bit hvala svima na pomoci unapred...

Vlado nk
16.09.2012. @ 16:57 #6f740885

Slobodno ga stavi na tu plocu, sa tom grafickom se odlicno sdlaze!!!!!!!!!!!Srecno! +:Odlican, imam ga -:nista posebno

igor
09.11.2012. @ 17:55 #289af108

jel moze neko da mi napise na kojim sve plocama oko 50-60 e. moze da se otkljuca ovaj procesor? +:odlican procesor -:nista za sada

next
02.12.2012. @ 14:41 #ee206167

da li ovaj procesor moze na graficku ati radeon hd5670 sa otkljucanom 4-tom jezgrom ?

Darko
02.12.2012. @ 17:34 #f1933a01

Verovatno misliš da li može da isprati 5670 karticu. Sa tri jegra može da isprati i 7770 bez problema, a sa četiri i 7870.

Vlado nk
25.12.2012. @ 01:31 #7dd37c2e

Moze da isprati i monstruma od graficke GTX 570........Sto se tice ploca,obavezno uzmi Asrock UCC-ima Asusov vrhunski kvalitet i cip za otkljucavanje......... +:Sjajan,imam ga

dejan
20.01.2013. @ 22:25 #c3b923fc

Imam ovaj cpu na ploci msi 970a-g46, otkljucano cetvrto jezgro, nema l3 cache-a ali radi perfektno sa cetri jezgra. Interesuje je me da li je dovoljan za dve 7770 u crossu i moze li da isprati jace single kartice npr 7870,660ti itd ? +:Odlican

Vlado nk
22.01.2013. @ 22:28 #1b65ddd3

Moze jer je otkljucano 4 jezgro...Pozz -:ima boljih

milan
17.03.2013. @ 22:54 #9b25efde

pozdrav svima kakav je ovo procesor za sledecu konf Procesor AMD Athlon II X3-3 jezgra 455 3.30 Ghz Maticna ploca Gigabyte GA-M68MT-S2P Memorija 4GB DDR3 1333MHz Kingston Graficka karta ATI Radeon™ HD 5570 1GB DDR3 HDD 500GB SATA II i kolika bi bila cena ove konf?

Mare
21.03.2013. @ 08:08 #7f6bc6eb

@milan, odličan, samo što ti je grafička malo slabija.

Vlado nk
14.05.2013. @ 20:48 #b474b635

Otkljucao u Phenom quard!!!! Rastura! +:Odlican

Darko
08.07.2013. @ 00:07 #a8c22fa7

Zanima me moze li da se otkljuca cetvrto jezgro na Gigabyte GA-M68MT-S2P maticnoj? Kako se krece temperatura? Mogu li da vratim na tri jezgra ponovo ako ne bude stabilan? Koja je idealna graficka za njega? Zahvaljujem

james bond
18.07.2013. @ 02:55 #23d35fb9

Nez dal tvoja ploca podrzava tehnologiju core unlock, mozes da ponovo zakljucas to jezgro posle otkljucavanja, idealna graficka je hd radeon 7770 ili slicno.

Vlado nk
09.12.2013. @ 00:29 #d56ed020

Tvoja ploca podrzava otkljucavanje! Ako ne bude stabilan kao Quard, vrsti ga na 3 core, deaktiviras otkljucavanje. Sve vidi na you tube, ne mozes nista da zeznes.

Dragan
28.12.2013. @ 11:29 #c3bd3ca0

Treba mi pomoc!Ja sam pokusao da otkljucam 4 jezgro,otkljucao sam ga ii ispalo je da je jezgro ne valja.Jel postoji mogucnost da ga povratim ili tako nesto ?Hvala unapred.

nikola
05.01.2014. @ 19:14 #71ff03c6

poz ljudi... treba mi jedal mali savet, imam ovaj procesor na maticnoj GB ma78LMT , grafika isto GB GEFORCE GTO430 1GB , 8GB ram nz jel kongston ili trancend mislim da je na 1600mhz i sistem na nekom hardu od 1tb hitaci... pokusavam nesto da se igram sa autocad-om 3d ali mi to nesto sve traljavo radi... sta pojacati od hardvera i koliko se to isplati? razmisljao sam o nekom ssd disku i jos sta bi tu bilo najkriticnije?

nikola
05.01.2014. @ 19:51 #8821ebd4

poz ljudi... treba mi jedal mali savet, imam ovaj procesor na maticnoj GB ma78LMT , grafika isto GB GEFORCE GTO430 1GB , 8GB ram nz jel kongston ili trancend mislim da je na 1600mhz i sistem na nekom hardu od 1tb hitaci... pokusavam nesto da se igram sa autocad-om 3d ali mi to nesto sve traljavo radi... sta pojacati od hardvera i koliko se to isplati? razmisljao sam o nekom ssd disku i jos sta bi tu bilo najkriticnije?

Vlado nk
06.01.2014. @ 02:40 #470653bb

Graficka ti je smece, uzmi gtx 650 bar...Da li si probao otkljucati 4 jezgro? Hm +:Nikola -:Nikola

nikola
08.01.2014. @ 23:55 #acaaf2d2

znam da je grafika bzv tad nisam planirao da zezam sa ovakvim stvarima, probao sam da odklucam 4 ali nesto nestima... ili nemoze ili je lose,a mozda i ja neznam :-) , nece uopste da upali a kad resetujem vrati na fabricko...

nikola
08.01.2014. @ 23:59 #d8660019

dali se isplati iskopati neki phenom x6? polovan jer verujem da ih nema vise

Vlado nk
13.01.2014. @ 03:51 #aa225f5a

Vjerovatno ti je neispravno 4 jezgro....Vidi, ako zelis da ti Autocad ili bilo koji obiljniji program radi kako treba, najbolje da prodas taj racunar, pa uzmes novi sa puno jacim djelovima...SSD bi ubrzao rad, to jeste...Ali, svaki dio je bas vazan....Da li ti je Autocad 3D civil? Cudno, on bs ne trazi ne znmkakav racunar, trebao bi da odlicno radi kod tebe, da li ti je sistem nov??? Ako zelis da sa bavis grafickim programima, onda ti treba malo vise para za komp...Takodje, postoje profesionalne graficke, koje su predvidjene za to...Mogu da odigraju i poneku igru...Ovako, imas HP Nvidia Quadro 600 1 GB DDR 5 , graficku, kosta 160 eura....Mada, odlicno ce posluziti i neka jeftinija, tipa GTX 650 ti .....GTX 630 je jednostavno PRESLABA, izuzetno je vazna klasa kartice, a ona je najniza...Takodje, dolazi sa ocajnom DDR 3 memorijom, a ve sto je jaca graficka, GTX 640, GTX 650 dolazi sa vise CUDA jezgara, koja sluze bas za graficke programe...Dakle, moja preporuka je da zamjenis graficku, pod hitno, prodas tu i uzmes jacu....A ako zelis sve da mjenjas, evo sta da uzmes - Intel i3 4130 HASWELL - najnoviji procesor 104 eura, Plocu MSI 1150 37 eura, Ram koji imas je OK, Graficku Palit GTX 650 ti 1 GB DDR5 119 eura , ili GTX 650 MSI 92 eura.... +:Nikola -:Nikola

Dusan
27.01.2014. @ 00:19 #e7eb251e

Imam ga već dve godine. Jako malo se greje. Za moje potrebe je ok. Otključavao sam mu 4. jezgro, dobio je malo veću ocenu na Win 7 testu ali u radu nisam primetio razliku. Tada je se mnogo više grejao, par puta se i gasio zbog temperature tako da sam vratio na 3 core-a. +:odnos cena/kvalitet -:malo cache-a

Vlado nk
18.05.2014. @ 13:35 #0dfeffa7

Uzmi ti Amd FX 6300,ako bas volis Intel imas sjajan G 3220 pentium za 47 eura,ovaj Amd je 6 core,klokuje se i kosta 93 eura.Sto se tice graficke, uzmi gtx 660. +:Nikola -:Nikola

stefan
30.07.2014. @ 04:20 #a1ded7d5

prodajem x3 455 polovan,istekal mu je garancija pre nekoliko dana.Ko zeli neka se javi na e-mail brkabre@hotmail.com +:odlican procesor

ZAMENA
21.01.2015. @ 21:17 #b0b3dc17

Na maticnoj gde moze AMD Athlon XP 3000+, znaci da li taj procesor moze biti zamenjen ovim AMD Athlon II x3? +:ZAMENA -:ZAMENA

Vlado nk
12.02.2015. @ 13:43 #735f5f40

Nazalost, ne....Potpuno je drugacije podnozje...... Prodaj to koliko moze, pa uzmi novije....... +:ZAMENA -:ZAMENA

© 2026 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan