logo
lazar

AMD FX-6300 3.5GHz 14MB AM3+

24.11.2012. @ 13:20   #Komentar #Procesor #AMD

Da li da uzmem ovaj procesor ili fx 8350 imam amd 7700 radeon,sta bih bolje islo uz nju,pretezno za igrice i manju video obradu?

200 komentara

Garo
24.11.2012. @ 17:45 #fe0a2371

Koja matična bi po odnosu kvaliteta i cijene bila optimalna za njega i koji RAM uzeti ? +:Stigao

jale
24.11.2012. @ 21:37 #f322e7ad

Ako ces za video obradu, bolje uzmi 8350, nije neka bas velika razlika u ceni...

djuro
25.11.2012. @ 00:35 #d3a47ba2

@garo Uzmi 990 cipset sa usb 3 i sata 3 za sto mante para ako neces da klokujes.Ako hoces onda gigabajt ga990xa ud3 za 10000 nema bolje,ima 8+2 faze napajanje za stabilan klok.Memoriju sto jeftiniju na 1866 recimo patriot blacj viper 3 2x4gb

MDK
25.11.2012. @ 07:15 #3e884c99

@Lazar: U igricama nećeš osetiti nikakvu razliku, za video obradu normalo - više jezgara brži rad. @Garo: Potvrđujem što je rekao djuro ili ako nemaš nameru da koristiš CF onda GA-970A-UD3 (10 - 15e manje): Što se tiče memorija na Gigabyte sajtu imaš memory support list pa po šiframa (ako si baš paranoičen) proveri koja memorija sigurno radi. Verovatnoća da uzmeš neku "lošu" za 30+e je minimalna. Inače sa tim pločama ima jedna začkoljica: naime uzavisnosti od revizije (tj bios-a koji je instaliran) neće svaka da radi u startu sa FX procesorima. Potrebno je ubosti stari AM3 proc za updejt bios-a i onda sve radi ko podmazano. Većina PC prodaja taj proces radi za džabe na licu mesta. +:@Lazar @Garo

lazar
25.11.2012. @ 13:53 #258ae27a

Hvala na brzim odgovorima...:)

aa
25.11.2012. @ 21:43 #61307224

ako neces daklokujes onda nemas potrebe za 990 chipsetom,blje uzmi neku plocu sa 970 chipsetom jer su jeftinijie.Imas MSI dobre ploce, ili mozda Asus m5a97 rev 2.0.uzmi nekog kingstona i ima da puca.Ja imam Asusovu plocu M5a97 pro 6+2 faze ali ima extra veliki hladnjak iznad naponske tako da trpi i neki laksi OC.Licno ne volim Gigabyte imao sam losa iskustva sa par komada oko ocitavanja temperature i nekih njima svojstvenih gremlina.Ali ako neces OC ili planiras neki laksi OC 970 chipset nemas potrebe da bacas para na 990 zbog Crossfire

srle
04.12.2012. @ 05:21 #e1a0047e

990 chipset se primarno uzima zbog crossfire and i uglavnom veoma visokog overkloka a 970 chipset je dovoljan i za solidan overklok ali nema smisla sa njim ici na crossfire/sli

dukiknight
10.12.2012. @ 19:53 #ea3869e7

sta vi mislite da li je ovo najbolja kupovina kad se uporede snaga cena itd??? +:bestbay -:bestbay

Shone
11.12.2012. @ 23:27 #36b00ccb

ne.8120

Amd fan
13.12.2012. @ 15:54 #37ebe45d

od AMD, 8120 i athlon 750k .... Od novih sad u proizvodnji! Mada i je i 965be za 80e prilicno dobra kupovina (a moze i na nove am3+ ploce).... +:bestbay

Shone
13.12.2012. @ 18:32 #60ad4784

965 je jako dobar,mada mu pravi problem fx4100 i i3.za singlethread je bolji i3 dok za multi fx,sto ga stavlja u veoma gadnu poziciju.sa njima moras da znas bas sta zelis,mada 965 je zlatna sredina :)

AMDfan
14.12.2012. @ 00:20 #696eee60

@ DANILO FX6300 ima zavidnu specifikaciju na 3.5ghz je 95w 14mb kesa, x6 itd!! Odlican za igre i po OK ceni radi posao! Ja bih bio zadovoljan kupovinom i tu bih se zaustavio! Uz recimo 7850 2gb i 990 chip na ploci miran si dugo dugo sto se tice igara! Ne moj da blatimo jedan AMD, a drugi da dizemo u nebesa! Sto se tice BESTBUY, odnos cene i performansi u x8 segmentu FX8100 odnosi pobedu za x6 nisam siguran al kod nas je sad to FX6300... kako stvari stoje za pola godine ce verovatno FX83xx biti BESTBUY al sad je ovako dok jos ima u prodaji FX81xx!

ubogauplocu
16.12.2012. @ 00:23 #69b48cf7

Ploca Asus M5A97 R2.0, TX2 Cooler, Coolermaster case, 500W strider Silverstone PSU, MSI 7770, 2 x 4 GB HyperX Black limited Edition CR1 ddr3 1600. Overklokovan sa C&Q ukljucenim na 4.2 Ghz, napon na cpu 1.368 V (na 1.356 V nestabilan), NB 2400, HT 2400, bus 240..na testovima sa Prime 95 i OCCT i sa starim TX2 coolerom (koji je vec bio na Athon II, Phenom II i FX 4100) temperatura ide za Cores oko 59-62 C, u radu i igrama ne prelazi 50 C inace je od 30-35 C (a cores na 12-22 C ). Na 1.45 V procesor kod mene je radio stabilno na 4.5 ali bi nakon 10ak minuta Prime95 ili OCCT Core Temps isle na 70 C ( na 4.7 Ghz temperature bi za vec par minuta skakale do 70C inace ovako na idle cpu je bio na 40-42C)...Dakle uz dobro napajanje trebalo bi imati dobro hladjenje, cini mi se da uz jeftine hladnjake limit je negde na 4.2 Ghz a da se ne sekirate puno oko temperatura. Mada opet zavisi od primerka procesora koji dobijete ima ih koji rade odlicno na nizim naponima a na vecim frekvencijama...Na 4.5 GHZ sam testirao igre cisto da vidim da li ce PSU da izdrzi i nije bilo problema dakle stabilno je sve radilo... +:odnos cena performanse, lako i visoko overklokovanje -:visoke temperature cim se predje 4.0 ghz

Amdfan
16.12.2012. @ 11:43 #0ff37b20

Ako ga overklokujesh samo zbog igara onda preko 4.0ghz nemah potrebe ici... Hvala na korisnim informacijama, znaci TX2 i TX3 su skroz OK i za ovaj proc do 4.0ghz! Mada morash da racinash da ce te temperature ici malo vishe u toplim letnjim danima!

krantela
16.12.2012. @ 13:47 #20db15b0

Nerazumem zasto bi se sa 6 corom od 3.5ghz prelazilo na 4+ ghz -.- kad i ovako moze sve da pokrene sa najboljim perfomansama

Shone
16.12.2012. @ 14:44 #5e8cbc6b

zato sto ti je nebitan broj jezgra ako igras single thread igre tj 90% sadasnjih igara.

ubogauplocu
17.12.2012. @ 23:01 #a3739414

4.0 Ghz kod mene sa starim TX2 kulerom radi savrseno stabilno na 1.308 V, i u sobi gdje je kamin i gori vatra i temperatura sad dok ovo pisem na termometru je 28 C ( namerno smo nalozili da ispitamo ehehe a preko leta ide i do 31 C u julu i augustu) core temp ne prelazi 55-56 C nakon skoro pa 3 sata Prime 95 Blend testa. Socket pokazuje temperaturu 61 C fiksno. Sa TX3 kulerom temperature su u proseku 5-6 C manje od TX2 po testovima koje sam nasao na netu tako tako da je znatno srecnije resenje od TX2. BTW evo CPU-Z validacije: valid.canardpc.com/2619284 +:za AMDFAN

Shone
18.12.2012. @ 14:32 #c02da8fe

mozes jos da smanjis temperaturu drugacijim clockom.das mu malo vise struje,vratis FSB i dignes multi.najprostiji i najbezbolniji nacin +:ubogauplocu

111
19.12.2012. @ 21:25 #9a6dfe19

DAli je bolje ovo ili Intel i 5 3350p ??

Shone
19.12.2012. @ 22:02 #a4cf5b9e

sve zavisi sta planiras da radis sa njim

111
21.12.2012. @ 10:50 #ba79a58c

Igrice neki film ali uglavnom igrice...

Shone
21.12.2012. @ 14:21 #f6bdb8d7

sada ti je jaci intel a kasnije ce biti amd.razlog : vecina sadasnjih igara koristi 1 jezgro a intelova jezgra su generalno jaca.igrice koje ce se igrati u buducnosti ( postoje i sada ali u malom broju ) su multi core igre gde vise jezgara znaci vece preformanse tako da ti se sam odluci.razlika ce ti za multi biti oko 10% za 6300 dok za single i do 30% za intel

Milos
29.12.2012. @ 14:05 #fed8cae0

Kod mene ide na 4.5ghz sa asus m5a92 r 2.0, temperature celog socket-a 55 u full loadu pod linx-om, sa stock kulerom na istoj ploci ide na 4.2ghz uz prosto dizanje mnozilaca, bez dizanja napona. +:dobar klok sa slabom plocom, dosta niske temperature -:za sada nista.

danilo
31.12.2012. @ 23:01 #4647aa6e

jel ovo bolji procesor od phenoma 965 ???? hitno mi treba odgovor,jel se dvoumum izmedju ova 2

Marko
01.01.2013. @ 11:47 #a4e64e3b

FX 4300 i 965 su slične jačine, ovaj FX 6300 je solidno jači, ima dva jezgra više.

milos
03.01.2013. @ 20:38 #5fcd2c5d

imam jedan problem, dok sam igrao recimo far cry 3 na ultra sa ovim procesorom desavalo mi se da postane mnogo bucan, tacnije njegov box kuler skoci na 4000 obrataja i bruji kao lud, a temperatura samo za nekih par stepeni. pa me intersuje da li bi neki veci kuler sa pajpovima resio problem, i zbog cega se desava da toliko skoci broj obrtaja. -:box kuler

Shone
03.01.2013. @ 20:47 #fd3be6be

retko ko koristi box coolere sa fx serijom jer su veoma lose uradjeni.dobro hlade ali imaju teske bagove sto se tice kontrole obrtaja.bilo koji aftermarket bi ti resio taj problem

wisla
10.01.2013. @ 12:42 #5d171385

imam e8400, gts450,4gb ddr2... preso bi na ovaj procesor novu plocu i 8gb ddr3, koliko bi realno dobio u igrama i da li je vreme za prelazak posto vidim da moj cpu gazi igre ko luud.. HELP +:amd u srcu

Shone
10.01.2013. @ 13:26 #864d5fe8

dobio bi dosta u igricama kao sto je battlefield 3 i tako neke koje koriste sva jezgra.

Danilo
10.01.2013. @ 13:47 #2644ed32

Zavisno od igre primetio bi razliku, mada bi razlika bila još veća da imaš jaču grafičku karticu.

Shone
10.01.2013. @ 19:21 #c1c96c39

moze da stavi kakvu oces grafiku ako mu cpu bottleneckuje

Uros
14.01.2013. @ 14:36 #0ea7f980

Imam ASRock N68C-GS FX, uzeo je jer mi je stara izgorela. Podržava AM3+. Trenutno imam 2x2GB DDR2 800mhz, Gainward 9800GT 1GB, i Phenom I 9650 običan sa box kulerom. Planiram prelaz na AM3+ procesor i DD3 memoriju za sada, a uskoro i grafiku. Napajanje je LC POWER 600W novo. Igrao bih Diablo III i GTA V. Da li je potrebno da upgradeujem konf jer osim ovih ne bih igrao druge igre jer nemam vremena. Inače komp služi za net i za filmove. Koji procesor mi preporučujete u rangu 100e?

terza
15.01.2013. @ 11:33 #1d342a27

ja sam imo 9850,pa 925,sad fx 6300 ploca asus 970pro jedno cu ti reci cpu razbija klokuje se ko blwsav kod mene na 4.5 nemozes ga opteretiti 100% nema sanse sta god radio kod mene otvoreno 30-40 tabova i pokrecem igricu 100 radnji u isto vreme ne oseca

Aleksa
21.01.2013. @ 03:43 #87767503

Hoce li biti ZITO napajanje od 500 Wati dovoljno za ovaj procesor ? Ja do dan danas teram ati 7770 OC version ( inace trosi vrlom alo Wati 80 ) i Phenom Quad Core 9550 2,2 Ghz koji trosi isto 95 Wati bez problemam i temperatura mu je bila 26 - 30 na desktopu najvise oko 36 i to retko.

Vlado nk
21.01.2013. @ 10:39 #29ebd53d

Hoce, Zito napajanja su odlicna...Meni MSI od samo 400 W tjera AMD 455 3 core, 4 GB DDR3 i GTX 450 512 DDR5,sve jake potrosace...Srecna kupovina! +:Aleksa -:Aleksa

Shone
21.01.2013. @ 13:25 #8bb63c63

ja u zivotu ne bih stavio takvo napajanje na ovakav procesor.jeste ono jeftino ali da li ti se isplati da zbog 1000 dinara ustede spalis komponente vrednosti 300-400 evra? ja sam imao ms-i napajanje ranije koje je radilo sjajno sa slabijim racunarom, i sve to stoji da je ono ok al moras da razumes da visoko performansni delovi znaju da ga opterete i previse.ne bi postojala skuplja napajanja od 20-30 evra da to nema smisla.

Precoma
21.01.2013. @ 18:24 #8f4ffc07

Da li bi mogao ovaj procesor da stavim na svoju plocu Asus m4a89gtd pro?

Marko
22.01.2013. @ 14:59 #2908705d

da li ce raditi ovaj procesor na maticnoj ASUS M5A78L LE

Darko
22.01.2013. @ 15:22 #7771a04c

@Precoma, za Buldozere stoji da radi uz poslednji beta update biosa, dok za ove Vishera nema podataka. @Marko, radiće.

pedja
27.01.2013. @ 23:25 #5b89824b

MSI 760GA-P43 (FX) planiram na ovu plocu da stavim ovaj procesor da li ce raditi ok,ne planiram nikakav oc? +:pitanje

Shone
28.01.2013. @ 00:07 #06a69e6f

moraces samo da flesujes bios

barton
08.02.2013. @ 18:00 #6e6ddb70

Jel moze ovaj procesor da izgura hd 7950?

Ivan
08.02.2013. @ 20:19 #6286a1b1

Za jednu 7950 je dovoljan ali ces morati da ga oveklokujes bar na 4GHz (sto nije nikakav problem i na ploci od 60e). Za CF 7950 (ili gtx 670) slab je i 2500k ili 3570k na default, na 4.5GHz je vec druga priica.

I7
09.02.2013. @ 18:54 #d736a81b

Da li moze da se postigne brzina od 4 - 4.1 GHz sa fabrickim hladjenjem ?

Shone
10.02.2013. @ 07:07 #5823b255

moze opusteno al ce ti puci glava od buke.iskljuci turbo obavezno kad budes to radio

stele
10.02.2013. @ 10:50 #6a836b2f

Kako bi radio sa maticnom gigabyte 990 fxa-d3 i 7770 1 gb ddr5,kolko snazno napajanje?

Shone
10.02.2013. @ 16:30 #382bd862

500 w minimum

frame
13.02.2013. @ 15:04 #5526b6cf

fx4100 ili fx6300 koliko je bolji fx6300

Darko
13.02.2013. @ 15:13 #55d5f245

FX 6300 je bolji, trenutno best buy procesor.

nikolabg1992
11.03.2013. @ 03:25 #de74c5d9

Imam fx 4300 da li prodati ovaj i uzeti fx 6300 koje su razlike u igrama ? :) pozdrav !

Darko
11.03.2013. @ 08:02 #9b4c9f57

Ako te ne mrzi da prodaješ i ako misliš da možeš da dobiješ dobru cenu, onda prodaj. Sa druge strane, klokuj FX 4300 i koristi ga dok ne izađe neki jači 6 ili 8 core procesor.

dejan
11.03.2013. @ 08:06 #482b9646

Generalno je bolji 6300, u igrama ce biti bolji od 5 do 15 fps. isplatio bi se ako ces uzimati vrlo jaku graficku karticu. Ako ne onda ostani na 4300.

Srba
20.03.2013. @ 10:06 #00269679

.Juce sam ga i ja kupio i zamenio athlon x3 koji je radio kao phenom i imao 7.3 ocenu u windowsu 7.Ostatak konfiguracije je msi ploca 970,8gb rama,ssd,geforce 650 ti,napajanje 600w.Imam i bolji kuler za procesor neki thermaleikov.Nisam ponovo reinstalirao sistem win7 64-bita i sada mi on daje ocenu za procesor 5.4,ostale ocene su 7.3 za memoriju i ostalo 7.5 grafika i ssd.Sta bi to moglo da bude da daje ovakvu ocenu?Jos nesto temperatura u biosu za procesor je negde oko 30 stepeni,dok je sa nekim programcicima u sistemu 17-19? +:6 jezgra?temperatura -:windows expirience ocena???

Srba
20.03.2013. @ 10:22 #0c06eae0

.Juce sam ga i ja kupio i zamenio athlon x3 koji je radio kao phenom i imao 7.3 ocenu u windowsu 7.Ostatak konfiguracije je msi ploca 970,8gb rama,ssd,geforce 650 ti,napajanje 600w.Imam i bolji kuler za procesor neki thermaleikov.Nisam ponovo reinstalirao sistem win7 64-bita i sada mi on daje ocenu za procesor 5.4,ostale ocene su 7.3 za memoriju i ostalo 7.5 grafika i ssd.Sta bi to moglo da bude da daje ovakvu ocenu?Jos nesto temperatura u biosu za procesor je negde oko 30 stepeni,dok je sa nekim programcicima u sistemu 17-19? +:6 jezgra?temperatura -:windows expirience ocena???

Ivan
21.03.2013. @ 00:55 #56deb511

@SRBA da nisi ostavio u msconfig/boot/advanced options/number of procesorss na 3? Kod mene je to malopre zezalo. Sada je win 8 ocena 7.5 na 4Ghz :D Igrao sam Crysis 3 na tom kloku oko 2 sata i nisam video da procesor prelazi 30C (212 EVO ga hladi). Procesor vrei svaku paru...

Srba
22.03.2013. @ 09:05 #39b43143

Sve je to kako treba podeseno,ali i dalje isto.CPU-Z pokazuje Core speed 1400,Multiplier x7.Pokusavao sam klokovanje ali jedva povratim racunar posle toga.Ploca cak ima mogucnost i brzog klokovanja koje takodje ne radi.

dejan
24.03.2013. @ 09:17 #774233cb

Srbo verovatno ti ploca nesto brljavi, probaj cpu u nekom drugom kompu.

amdfx2020
25.03.2013. @ 03:09 #b63209f8

Srbo restartuj bios ili ga flesuj...

AAAAA
25.03.2013. @ 21:15 #b5bb5008

Srbo druze i meni isto pokazuje da je clock procesora kada nista neradim to jest u idle stanju 1405 mhz ili ti 201 x 7 .Isto tako probaj da radis nesto sto ce da potera procesor pa ce i clock da skoci.Vidi da li je ukljucen turbo mod-tj. opcija koja ti pomaze da procesor nedrlja dzaba punom snagom nion stop ,nego po potrebi dodaje gas pozzz

Igor
26.03.2013. @ 17:01 #d8726c39

Skini Intel Burn Test (ne brini za naziv, radi i sa AMD procesorima). Samo pokreni test i gledaj CPU-Z za takt i CPUID Hardware monitor za temperature. +:za Srbu

Shone
06.04.2013. @ 21:36 #334bae66

prime 95 prosto

Goxi
14.04.2013. @ 14:34 #c3101644

Fizickih jezgara ima 6 , tako da nema dileme ako se kaze da je 6-jezgarni procesor ( 3 dvojezgarna modula). E sad , sto se tice performansi samog jezgra , tu i ne stoji bash dobro ali je dosta poboljsan u odnosu na Zambrezi. Kupio sam ga i prezadovoljan sam odnosom cena/performanse +:6 fizickih jezgara , overclocking , temperatura -:3 dvojezgarna modula

brt
16.04.2013. @ 09:18 #ac209fdd

Jel bolji ovaj ili intel i3???

@brt
17.04.2013. @ 10:37 #66a25a49

Ovaj cpu ako aplikacija podrzava svih 6 jezgara je malko slabiji od i5, nekih 10/15%, dok i3 ostavlja u prasini.

Milan
21.04.2013. @ 15:09 #a9aff007

Da li se vise isplati uzeti FX 6300 ili dodati jos 2000 hiljade i uzeti FX 8120 Pomozite..

Shone
22.04.2013. @ 17:17 #0f359f1d

sve zavisi sta planiras da radis

Milan
22.04.2013. @ 21:38 #c07ef941

Pa najvise za igrice novije,kazu mi da je u tom slucaju bolji 6300 ? Da li je to istina ?

Vlado nk
24.04.2013. @ 03:57 #f361aad7

Kako god okrenes, na duze staze je sigurno bolji 8120, jer ima 2 jezgra vise...Igre ne zanima koji je procesor, samo ih zanima da ima jezgara koliko one traze......Dakle idi na 8120-8 jezgara i ne mozes pogrijesiti. +:Milane -:Milane

dejan
24.04.2013. @ 09:35 #578246f3

Ja bih pre uzeo 6300 nego 8120. Bolji izbor za igre. Vlado igra koja koristi 8 jezgara nece izaci uj ha haj...

mare
26.04.2013. @ 23:03 #ee33f722

Vec je izasla igra optimizovana za 8 jezgara i ispostavilo se da ima fine razlike izmedju 4/6/8 jezgara, a PS4 samo sto nije izasao kada ce svako jezgro biti veoma, veoma bitno, a u programima je sada vec vidna razlika. Sto vise jezgara to bolje i u veoma bliskoj buducnosti 8 jezgara ce biti standard.

dejan
26.04.2013. @ 23:19 #9e5003af

Mozes malo da nas uputis koja je to igra koja koristi 8 jezgara?

dejan
27.04.2013. @ 11:02 #f0134ace

Vidi stvarno sony 4 ce imati 8 core jaguar cpu. Hmm. Realno ja sad da sklapam komp uzeo bih fx-8350. Top cpu za ne bas velik novac.

Shone
27.04.2013. @ 19:30 #50e1c3c9

to je mid cpu

dule
01.05.2013. @ 04:13 #36ab7c0f

@dejan: Crysis 3 moze da koristi svih 8 jezgara

stojan
05.05.2013. @ 09:47 #70db5d36

Da li je bolje uzeti fx 6100 i hd 7770 ili fx 6300 i hd 7750? znam da je bolje fx 6300 i hd 7770 :D

Nemanja
06.05.2013. @ 12:31 #aa3eb3e6

Uzmi fx-6300, pa kad skupis pare 7770. Ili obrnuto, zavisi od tvojih potreba.

mPython
09.05.2013. @ 11:50 #7bbdd4c8

Nije tacno da ovaj proc ima 6 pravih jezgara. Ima 3 modula, od kojih svaki ima jedno jezgro za racunanja sa pokretnim zarezom (realni brojevi) i 2 jezgra za celobrojna racunanja. Aplikacije koje vise koriste floating point racunanje ce videti 3 jezgra, a one koje uglavnom koriste celobrojna racunanja videce 6 jezgara. Najispravnije je reci da ima 4.5 jezgra (kod 8XX0 serije 6 jezgara). Koliko je meni poznato najveci deo izracunavanja u 3D igrama su sa pokretnim zarezom (fizika, polozaji, orijentacije svih 3D objekata), moguce je da AI koristi celobrojne vrednosti, tako da se moze reci da igre vide 3.5-4 jezgra (kod 8XX0 serije 5-6 jezgara). +:trenutno najbolji odnos price/performance

fen
12.05.2013. @ 02:08 #6ff3c8bc

Procesor ima 3 modula sa 2 jezgra. U vecini slucajeva brz odi Phenoma II x6. +:cena, preformane

Milan
15.05.2013. @ 08:12 #8ad62f7d

Kolko je bolji fx 8120 od fx 6300 za igranje igar. U procentima.

M
17.05.2013. @ 02:08 #6b71eb3b

Da li bih mogao stock cooler od ovog procesora da stavim na 965 BE

LOL
24.05.2013. @ 22:14 #f5a3a0d8

Kako se uopste mogu porediti fx 6300 i fx 4300?6300 jos uvek best buy i pride 2 jezgra vise i pride trenutno jeftiniji i od 4300. cista smejurija ,ljudi bar malo razmislite pre nego napisete nesto.Ko bi bio lud da ne uzima proc sa 6 jezgara umesto proc-a sa 4 .Em ce duze da ga sluzi em u startu za manje para dobija u najmanju ruku 50 posto bolje performanse.Al dobro u zemlji Srbiji je uvek bilo strucnjaka za sve pa tako i ovde

popovicvl
27.05.2013. @ 14:04 #d1da5cf0

Dizanjem voltaže na 1,381V i množioca na 21,5, radi stabilno na 4,3 Ghz. Temperatura nakod 30 min u Prime95 je 48 C sa CM212 EVO. +:lak oc, niska temperatura, 6 procesora...

Bosko
28.05.2013. @ 23:39 #847b2b9e

Nemojte ljudi da vas neko laze da sprzite procesor kakvo dizanje napona samo jaka maticna i dobar kuler i takt se dize lagano do 4.5 gh.Kod mene radi vec 4 meseca na toj brzini i nikakve probleme nisam imao temperatura mi je u igrama 45-50 a u desctop-u ne predje 20 stepeni.Najvise zavisi od maticne i od kulera a s dizanjem napona sam imao osa iskustva i ne bih nikom preporucio da radi nesto u sta nije siguran +:Procesor za svaku pohvalu

Filip
03.06.2013. @ 20:56 #34e6f6e1

Planiram da sastavljam novu konfiguraciju, medju kojima je ovaj procesor. Zanima me koliko mi napajanje treba, tacnije da li je dovoljno napajanje od 500W? Pored ovog procesora, uzimam i plocu MB AM3+ 760G Asus M5A78L LE i graficku karticu AMD Radeon 7770 Powercolor GHZ (1150MHz). Hvala unapred.

srle
04.06.2013. @ 16:41 #f91d077a

Uzmi normalnu plocu za ovaj procesor chipset 970 Gigabyte/Asus do 70e su mozda i manje. Napajanje ce biti dosta ako uzmes kvalitetno napajanje od 500w. Chieftec Coolermaster pa jace. Nemoj da trpas ovo na napajanja od 20tak evra :) verovatno ce da radi i sa socijalnim napajanjem ali koliko to je vec pitanje.

Darko
06.06.2013. @ 08:11 #5a48121a

Ubedljivo best buy procesor.

dimitrije
10.06.2013. @ 11:39 #2abbec48

A jer mogu ja da podignem na 4.5 ghz sa COOLER MASTER I MATICNU PLOCU MSI 970A-G43 MILITARY CLAS II +:ODLICAN PROCESOR BEZ RECI SAM

yansto
10.06.2013. @ 16:16 #38f90684

Da li je bolje uzeti fx 6300 i hd 7770 ili x4 965 i hd 7850

Druid
10.06.2013. @ 23:06 #f05d79ef

fx 6300 je bolji nego x4 965 ali i malo skuplji tako da tvoje pitanje ima smisla ako ces koristiti komp samo za gaming (graficka je bitnija). Ako je tako onda nijedna od te dve vec treca varijanta athlon x4 750k + GTX 650 ti BOOST. Mada da sam na tvom mestu sacekao bih jos malo i uzeo fx6300 i jacu graficku. Strpi se jos malo, pokajaces se ako ne kupis ovaj procesor, glupo je da sada kupujes stare phenom ili athlon procesore koji su radjeni u 45nm, greju se vise, trose vise struje... fx 6300 je trenutno best buy! +:@ yansto

srle
11.06.2013. @ 08:53 #c6806096

FX-6300 i GTX650ti BOOST +:@ yansto

Miodrag
11.06.2013. @ 15:16 #a4c04072

750K nema L3 cache koji se najvise koristi u igrama... +:@Druid, @yansto

Druid
11.06.2013. @ 16:52 #16ba0968

Gresis, 750k je novije izrade, oba rade na 3.4 Ghz, manje se greje i manje trosi, bolje se klokuje ( to je APU A10 5700 bez integrisane graficke i zbog toga je hladan i dobro se klokuje). Nije taj stari phenom nista bolji od 750k (Piledriver arhitektura). Pogledaj testove na netu, testirali su i kod nas (pogledaj SK). Da je taj famozni l3 cashe toliko bitan onda bi phenom x2 555 koji ima 6mb L3 cashe bio bolji od i3 procesora koji imaju 3mb L3 cashe. Mnogo je bitniji proces izrade, noviji procesori sa manje L3 cashe su bolji od starih sa vise, primer i5 750 vs i5 2400. L3 cashe je prednost samo ako se porede procesori iste generacije. Pitanje je da li taj phenom vredi 15-20eur vise od 750k. Poenta je ustedeti i prebaciti vise para na bolju graficku. Ako ima dovoljno para za fx 6300 + dobru graficku onda je cela prica besmislena. +:@ Miodrag

yansto
11.06.2013. @ 19:50 #882d843a

A sta mislite o kombinaciji fx 6300 i hd 7790 ili fx 6300 i gtx 650 ti (no boost)??

srle
11.06.2013. @ 20:09 #a66e7857

7790 je bolje odnos cena/performanse mada je boost dosta bolji od 7790 a nije toliko skuplji pa ti je bolje da doplatis za to... doduse i 7790 je dobra kupovina

Druid
11.06.2013. @ 22:54 #a20cb972

Steta je ne uzeti 7850 ili gtx 650ti BOOST, ako nemas para trenutno ili sacekaj jos malo ili uzmi jeftiniji procesor a ostatak para prebaci na graficku. Graficka ce ti mnogo vise znaciti u igrama. Zavisi dosta i od rezolucije na kojoj igras. Ako ne planiras da igras na 1920x1080 ultra/high onda mozes da uzmes i 7770, 7790, gtx 650ti (no boost). fx 6300+ 7790 je solidna kombinacija (mozes lepo da igras nove igre). +:@ yansto

yansto
12.06.2013. @ 18:49 #ef42c0dc

Da li bih sa gtx 650 ti boost 1gb mogao da igram na 1920x1080 ultra/high ili mi za to treba model od 2gb?

Druid
12.06.2013. @ 21:10 #69f90049

Mozes slobodno da uzmes model sa 1GB memorije, radice ti igre odlicno, nije velika razlika, mozda u par igrica. fx 6300+ 650 ti BOOST/7850 je odlican izbor. Ako ne mozes da uzmes jednu od ovih idi na 7790 (mozes i sa njom pristojno da igras na 1920x1080). +:@ yansto

yansto
12.06.2013. @ 21:30 #24077c42

Hvala na informacijama :D. Odlucio sam da uzmem fx 6300, gtx 650 ti boost 1gb , i zelim da pitam da li ce ova kombinacija raditi fino sa lc600h-12 napajanjem??

Vlado nk
12.06.2013. @ 23:23 #49756009

Naravno da ce odlicno raditi na LC 600W ! Mada, jezgra su najbitnija za igre...Da li si razmisljao da uzmes FX 8120 122 eura ,graficku GTX 660- 162 eura 2 GB DDR5? Mada je i FX 6300 odlican....Hmmm.....Ako si pri parama, uzmi sledece-Amd FX 6100 procesor i graficku Amd 7950 3 GB DDR5 284 bita- 252 eura....Ali kida! Tvoje napajanje moze da to izgura bez problema...Pozz +:yansto -:yansto

Druid
13.06.2013. @ 09:53 #f3fb4805

Vlado ne isplati se uzimati fx 6100 pored 6300, nije velika razlika u ceni a 6300 je u svemu bolji.Takodje 8120 nikako pored 8320 koji je bolji i malo skuplji. Decko se lomi da uzme 650ti jer nema kesa a ti mu predlazes 7950, i ne bih ja stavljao 7950 na taj LC Power nikako. FX 6300+ gtx 650 ti boost ce raditi na tom napajanju sigurno samo je pitanje koliko dugo. Ne ocekuj dugogodisnju stabilnost na tom napajanju. Sledece godine uzmi neko krsteno napajanje a do tada ne bi trebalo da bude problema. +:@ yansto -:@ Vlado nk

yansto
13.06.2013. @ 16:17 #7bc8a20c

Ja sam mislio da sad uzmem ovaj procesor i gtx 650 ti boost a za jedno 2 god ubacim neku graficku od 250 eura

Druid
14.06.2013. @ 10:18 #33b63797

Uzmi fx6300+gtx 650ti boost i uzivaj!!! +:@ yansto

Druid
14.06.2013. @ 20:51 #6c40a88e

vec si dobio odgovor sta da uzmes a ti i dalje postavljas pitanja. +:@ yansto

nenad
16.06.2013. @ 14:13 #f2ded028

Da li mi neko mogao da mi sastavi konfiguraciju do 45 000 sa ovim procesorom, dakle samo kuciste bez monitora? P.S. dvd rezac mi ne treba

Vlado nk
17.06.2013. @ 14:57 #58e1a426

Hmmm. ja bih akcenat stavio na graficku, da bude sto jaca....Ovako-AMD 6300-102 eura,ploca MSI FX 31 euro, Ram 8 GB Kingston na 1600 Mhz sa hladnjacima,kloka se ka luda-40 eura,napajanje Lc Power 600 W 24 eura-vrhunsko, kuciste neko od 10 eura,hrd 1 TB Seagate 50 eura,graficka -nadji polovnu ,pod garancijom 7950 3 GB DDR 5 384 bita- 200 eura! To je to +:Nenade -:Nenade

dejan
18.06.2013. @ 11:19 #63b12171

Vlado nk nemoj vise da pricas da je kolicina jezgara najbitnija za igre molim te. Nenade pc: cpu-6300. Gfx- 650ti boost. Ram 8gb. Tt napajanje 500w. Ostatak neka ti sloze u radnji. Ovo neka bude osnova. Javi kako radi masina.

Question
18.06.2013. @ 16:00 #bca44108

Koja je najbolja graficka koja moze da radi na ovom procesoru bez bottlenecka?

nenad
18.06.2013. @ 16:02 #302efef9

Narucio sam fx 6300 i gtx 650 ti boost 1gb, hvala na savetu, u petak mi stize racunar , obavezno javljam rezultate u najnovijim igrama :DD

dejan
18.06.2013. @ 20:45 #43eb14bb

Odlično Nenade! obavezno odigraj Metro Last light pošto je super optimizovan za nvidiu.

miske
20.06.2013. @ 22:21 #c405743c

Kako mislis da mu ta ploca podrzi 7950 i fx6300 ? Drugo na napajanju od 600lc da gura 7950 i fx6300 ? Znas li sta pises +:vlado nk

Nenad
23.06.2013. @ 10:49 #4105c435

Uzeo sam ovaj procesor i gtx 650 ti boost 2gb twin frozr III, skinuo sam metro last light , igra radi savrseno na 1920x1080 na very high bez laga, odlicna igra.Zanima me kako da vidim koliki mi je fps u igrama ?

Milisaw
24.06.2013. @ 08:16 #a1cabfcf

Jeste odlicna igra, slazem se u potpunosti.. imas program fraps odlican je za to, a mozes sa njim i da snimis neku deonicu u igri.

Nenad
24.06.2013. @ 09:31 #20ef4b57

E ovako u Metro: Last Light min:21 (sto je samo u jednoj misiji) avg:50-60(skoro u svim misijama) max:80 Assassin's Creed Brotherhood konstantno 60 fps Za neki dan javljam rezultate u Battlefield 3 i Modern Warfare 3

dejan
24.06.2013. @ 15:01 #b2edb5fb

Super Nenade rekao sam ti da je to zver! Skini msi afterburner. Ima sjajnu opciju prikaza fps i gpu temperature dok si u igri. Takodje mozes podesavati brzinu ventilatora u zavisnosti od temperature.

janko
02.07.2013. @ 13:23 #9d5dd4a7

Imam procesor amd X4 965 koji radi na 3.9 Ghz dali se isplati da ga menjam za ovaj procesor ili FX 8320 ,grfika mi je 650Ti BOOST 2Gb ?

Vlado nk
03.07.2013. @ 13:06 #69ac9240

Itekako se ispati da predes na ovaj, a posebno na FX 8320, jer je 8 core...

dejan
03.07.2013. @ 17:59 #d788946d

U igrama ces sa 8320 dobiti max 10fps vise. Ja ne bih menjao za 10 fps koje ne možeš ni primetiti.

janko
04.07.2013. @ 11:56 #90c0f3cc

Hvala na odgovorima, a u generalnomom radu na kompu mislim na konvertovanje muzike video zapisa i prebacivanja vecih fajlova sa diska na disk , imam sistemski patroiot pyro 120gb i WD od 2 tb za skladistenje , jel mozda bolje da promenim SSD i koji mi preporucujete ploca mi je asus m5a99x evo !

Milos
19.07.2013. @ 23:31 #967ad453

Treba mi savet, imam maticnu plocu ASRock N68C-GS FX koja podrzava svaki 8-core processor Koji ima TDP do 95W. Jedini koji mi se svidja, i koji je poput ovoga procesora Piledriver, je FX-8300, pao sam u veliko razocaranje kad sam video da se ovaj procesor prodaje samo uz unapred sklopljene konfiguracije (OEM), te me sada zanima, da li da cekam jos neko vreme, da vidim da li ce se mozda taj procesor pojaviti u prodaji, ili da uzmem ovaj procesor FX-6300. Po Benchmark-u koji sam gledao, ovaj procesor je slabiji od tog FX-8300, ali su oba Piledriver sto ih izdvaja od predhodnika Bulldozer-a... Hvala unapred za savet ! Pozzz!

miki
20.07.2013. @ 02:36 #9cd3660d

Ovaj procesor će da ti radi extra, nema potrebe prepucavati sa fx-8300, razliku u novcu sačuvaj za dobru grafičku, monitor ili dobar hard.razliku nećeš ni primetiti a sa dobrom grafom i te kako hoćeš.Pozzz

miki
20.07.2013. @ 14:05 #acecf554

slažem se sa Dejanom, 965 je sasvim ok procesor, nema potrebe da se izlažeš trošku, bolje je unaprediti grafiku ako voliš da igraš u high i ultra rez.

mare
22.07.2013. @ 16:50 #5f2c8ef3

Da li je box kuler jako bucan?? molim odgovor, hvala

mare
22.07.2013. @ 17:11 #d76bdf4f

Da li je box kuler jako bucan?? molim odgovor, hvala

Boki
02.08.2013. @ 12:57 #b0d13cbc

Ovaj ili i54430 u za novu konfiduraciju. Za sve pomalo da se koristi...

M93M
02.08.2013. @ 17:24 #171d90ee

Sa kojim Intelovim modelom,procesora moze da se uporedi ovaj procesor? Pozz

Vlado nk
02.08.2013. @ 17:59 #72cd1d4c

Moze sa i5 3330, koji kosta 150 eura, s tim sto je ovaj bolji!!! Slobodno kupuj i ne brini....Ako imas koji euro vise, kupi FX 8350...I ovasj i taj odlicno idu na MSI plocu od 57 eura, s tim sto ovaj mozes staviti i na neku jeftiniju od 38 eura...Pozz

Vlado nk
04.08.2013. @ 01:01 #f149f0a8

Uzmi Amd 8320, 8 core,trebace ti jako napajanje,imas Intertech 650w za 37e... Na to stavi gtx 650 ti boost graficku sa 2 gb ddr5 134 eura kosta,a ako ti je skupa,imas i 777 nova 9 eura,polovna 6 eura. Poz +:Odlican

Vlado nk
04.08.2013. @ 04:02 #5571b20b

Ili ipak uzmi FX 8320, bas je jak i nije preskup..Od grafickih, imas 7770 nova je 90 eura, polovna je 60 eura...Od jacih imas GTX 650 ti boost 2 GB DDR5 134 eura...Pozz

Milos
07.08.2013. @ 17:53 #5fdf2da7

Hvala na odgovoru, ja sam prvo video ovaj procesor i odmah mi se svideo, i po karakteristikama i po ceni, nego mozes li mi preporuciti i neku ram memoriju uz ovaj procesor, planiram da uzmem 2x4GB DDR3 @1600 mhz... Pozzz

BolasAzules
08.08.2013. @ 15:36 #15cfe2f2

Pa uzmi KINGSTON 8GB (2x4GB) 1866MHz DDR3 HyperX Beast super je memorija...

Vlado nk
09.08.2013. @ 15:48 #055fac20

Vidio sam Kingston Ram 8 GB DDR3 na cak 2400 Mhz, kosta 57 eura, na ploci Asrock Extreme 4 ili Asrock fatality trebalo bi da dostize cak 2800 Mhz, sto je zaista odlicno uz Overclock, naravno...Mislim da ce ici na 2800 Mhz, jer taj Ram ima hladnjake..Pozz +:Milose -:Milose

Vlado nk
09.08.2013. @ 15:50 #47e7037f

Pogledaj specifikaciije tih ploca na zvanicnoj stranici jer ovdje ima gresaka u opisu tih ploca... +:Milose -:Milose

Ivan
11.08.2013. @ 19:25 #55389db7

Procesor podrzava 1866Mhz

peca
11.08.2013. @ 20:43 #db120b05

ovaj ili i5 3330? pozdrav +:pitanje -:pitanje

Vlado nk
12.08.2013. @ 12:57 #4574ca9e

Definitivno ovaj, bolji je od i5 3330 a jeftiniji puno....

nikola
18.08.2013. @ 15:08 #47ad8c40

nasao sam jedno konfiguraciju sa ovim procesoro takems memorijo od 8gb 1600 mhz i amd radeon hd 7790 kod maticne ploce jer ona koju su napisali ne podrzava 1600mhz i 500 w cooler master napajanja da li vredi ovakva konfiguracija

nikola
18.08.2013. @ 21:57 #30e07d51

jel moze odgovor trebalo bi sutra da kupujem ovu konfiguraciju

Uroš
18.08.2013. @ 22:00 #727e2e64

Imam ploču ASRock N68C GS FX, guta DDR2 i DDR3 i sve od AM2 do AM3+. Trenutno imam Phenom I X4 965 2.3 Agena, a prešao bih na ovaj FX 6300 naravno uz DDR3. Zanima me da li bi ovaj proc. bio overkill za moju ploču i da gledam nešto jeftinije. U principu ne igram igre ali bih igrao GTA kad izađe za PC a i hteo bih da budem miran bar nekoliko godina, čitao sam da je ovaj proc odlilčan u smislu odnosa ULOŽENO/DOBIJENO.

nikola
19.08.2013. @ 16:12 #67b89db7

savet hitno

Vitez
19.08.2013. @ 16:54 #742a6fe6

Uzimaj i ne dvoumi se :). Procesor je vrh kao i ta graficka posle ako izadju jos bolje igre kupis jos jednu takvu i uparis ih da rade u crossfire i miran si dosta vremena :) +:Nikola

nikola
19.08.2013. @ 17:08 #11ed67f0

a memorija

nikola
19.08.2013. @ 17:09 #1cf7d92b

i hvala

Vitez
19.08.2013. @ 17:45 #efb0b18a

Nema na cemu uzivaj :). Za memoriju nista se ne brini nece ti doneti neke velike perfomanse izmedju 1333 MHz i 1600 MHz, ali najverovatnije bi trebalo da podrzi memoriju od 1600 MHz zato sto je to AM3+ procesor. Jel imas mozda tacan naziv maticne ploce? +:Nikola

nikola
19.08.2013. @ 17:48 #0ceda92f

ma imaju gresku u opisu kod maticne stavili su koja ne podrzava ovu memoriju

nikola
19.08.2013. @ 17:50 #1688952a

ima 1.5 tb hard diska

psyho
19.08.2013. @ 22:46 #619b2723

da li internet modemi mogu da se stalno pale igase

Nikola
20.08.2013. @ 09:29 #94d07c00

Intel VS AMD Gaming [Battlefield 3] [HD] na jutjubu za one koji zele da vide razliku izmedju intela i amd u gejmingu

terza
23.08.2013. @ 16:04 #4450afec

za igre odlican inace imam fx 8320 ne postoji nista sto moze da ga optereti

Milos
29.08.2013. @ 19:07 #0b825260

Druze, imamo istu maticnu i ti i ja, ja sam je uzeo pre 2 meseca, samo sto je moj procesor slabiji Athlon X2 7750 Black Edition (AM2+), i ja imam nameru da uzmem ovaj procesor, a po svemu sto sam dosad gledao ne znam zasto ne bi radio kako treba na nasoj maticnoj, ima TDP 95W, jedino sto me zabrinjuje je chipset, da nije los i da li ce komponenete normalno komunicirati... Meni je samo krivo sto na doticnu plocu moze i procesor FX-8300, kojeg nazalost nema u prodaji, tj ima ali se prodaje uz unapred sklopljene konfiguracije (OEM), velika steta, a i on ima TDP 95W i istu mikroarhitekturu kao i ovaj procesor (Piledriver), doduse, ima slabiji takt od 3.3 Ghz, ali i dva jezgra vise... Kakogod, ja cekam do kraja godine ako se pojavi FX-8300 uzimam njega, ako se ne pojavi kupujem ovaj procesor, pa javljam utiske, ako kupis pre mene ili ako si vec kupio, odgovori kako sljaka. Poz

Vlado nk
30.08.2013. @ 11:23 #e6dd712d

Pise na CPU Support listi da tvoja Asrock ploca porzava FX 8120, mada ne kontam kako... +:Milose -:Milose

Milos
01.09.2013. @ 09:06 #9c21119b

Evo sad sam video, postoji i verzija od 95W ali je isto kao i dolepomenuti procesor OEM... Veeeelika steta. +:@Vlado nk

Milos
01.09.2013. @ 09:14 #a7daa50b

Znam druze, i mene je to cudilo, ovamo pise da moze a TDP 125W... o.O sem toga ja hocu Piledriver procesor, a ne Bulldozer, a opet sta god da uzmem bice mi super... Kao sto rekoh, cekam do kraja godine... +:@Vlado nk

nikola
06.09.2013. @ 23:08 #a13c22cf

Ta poredjenja intel vs amd u battlefield 3 su obicna glupost koja znaci samo osobama koje igraju tu igricu. Igra je neoptimizovano smece i port sa konzola namesten da lepo radi samo na intelovim procesorima nove generacije. U ostalim igrama ovaj amd dere intel i3 boraniju

nikola
06.09.2013. @ 23:14 #40a416c1

Ta poredjenja intel vs amd u battlefield 3 su obicna glupost koja znaci samo osobama koje igraju tu igricu. Igra je neoptimizovano smece i port sa konzola namesten da lepo radi samo na intelovim procesorima nove generacije. U ostalim igrama ovaj amd dere intel i3 boraniju

Nikola
07.09.2013. @ 14:13 #87ee6524

Imam gigabyte GA-78LMT-S2 ovaj procesor i amd radeon hd 7790 oc.Da li ova maticna moze da izvuce sve iz ovih komponenti ili da je zamenim?

Igor
09.09.2013. @ 19:03 #8ae67050

Ploča je dobra za stock, nije za overklok, ali je ne bih menjao samo zbog toga, jer sa 7790 ne bi ni osetio razliku. +:Nikola

Nikola
09.09.2013. @ 21:14 #12b52bf2

Ja i ne planiram overklok.Planirao sam da uradim crosfire,ali ova ploca nema 2 pci express slota :(

dasd
15.09.2013. @ 14:17 #e9c5dace

isplati li se preci sa phenom II x4 965 na fx 6300? gaming je u pitanju

Igor
15.09.2013. @ 19:38 #627cc034

8320 je logican apgrejd, mada moze i FX-6300, bolji je od 965 na stock podesavanjima, jos bolje se kloka i trosi manje struje - ovo zadnje ne vazi za 8320.

R.B.
20.09.2013. @ 11:46 #47c72dec

Koju ploču da izmem uz ovaj procesor za umereni overklok?

Dejan
20.09.2013. @ 16:51 #a5bf9443

Asus M5A97 R2.0, bolja ti ne treba za ovaj procesor.

bs
23.09.2013. @ 19:29 #c8d2ee91

fx6300 + HD 6950 + 8gig ddr3 + koja ploca (pogodna za overclock)

kine81
26.09.2013. @ 01:37 #952bc38f

asus sabertooth990fx r.20

kine81
26.09.2013. @ 15:13 #729a7764

Laka je za overclock,mozes preko biosa mozes preko asus turboV EVO utilitija.Prava gejming ploca,drugar je koristi imao sam prilike da radim malo sa njom on je prezadovoljan a ja odusevljen.Cak koristi sve na default vrednostima i sve funkcionise besprekorno i veoma veoma brzo. +:ASUS SABERTOOTH990FX R.2,0

Nikola
26.09.2013. @ 15:28 #d03b3877

Zanima me jedna stvar oko ovog procesora,a to je koja graficka uz njega a da moye da izvuce maksimum iz nje?P.S Trenutno imam msi amd radeon hd 7790 oc.

FicaHaker
26.09.2013. @ 17:46 #5fa813fd

Najslabije grafike koje izvlace maximum iz ovog procesora su HD7950/GTX760, ali ovaj procesor ne izvlaci vise od 90% iz tih grafa. Mozda je najbolja opcija HD7870/GTX660 ako je budzet u pitanju. Ali to vazi samo za igre i programe koji koriste do 4 jezgra. U fullu ovaj procesor moze da ide i sa HD7970/GTX770

kine81
26.09.2013. @ 20:12 #549cef6c

Moze se bez problema ici na hd7970/hd7870 odnosno gtx660/gtx760 i ovo sto Fica kaze sve je to relativno oko izvlacenja maximuma iz neke komponente nemoj da te to opterecuje rig(konfiguracija)treba da bude izbalansirana i treba imati na umu koliko su same igrice optimizovane za upotrebu 4,6,8 jezgara pa i samih grafickih cipova...( amd radeon je zvanicno potvrdio nove serije R7 i R9 tako da...naravno tu ce biti i nvidijinih odgovora itd...)

boricko
26.09.2013. @ 21:39 #10756b97

Pozdrav momci, interesuje me koji procesor bi najvise odgovarao mojoj grafi hd4870 1gb ddr5, i ploci ga ep35 ds3l? Treba mi konkretno za gejming.hvala unapred. +:pitanje

Darko
27.09.2013. @ 08:12 #e365d954

Ne bi odgovarao, to je Intel socket, a ovo je AMD.

Igor
27.09.2013. @ 12:21 #7e455310

To što imaš je Intel 775 podnožje i to ne vredi budžiti. Ako hoćeš komp za igre za male pare uzmi ovaj CPU, ali trebaće ti i nova matična i memorija, znači minimum 200 evrića. +:boricko

boricko
27.09.2013. @ 14:47 #efdc8fcc

@igor. Ok koja ploca bi npr odgovarala? Neka sa am3+ socketom,ali koja? Koji su inace aktuelni socketi?

kine81
27.09.2013. @ 16:52 #161ce0a0

ASUSm5a97 (soketAM3+),ovaj procesor,4-8gb ddr3 1333/1600mhz,u ta graficka je da te ne slazem iz 2008godine i ok je ona ali nema podrsku za direct x11(znaci vremenom odvoji jos malo novca i kupi sveziju grafiku npr.hd7850/hd7950.Sto kaze Igor 200 evrica.

boricko
27.09.2013. @ 19:33 #276b94de

Moze li npr GA-78LMT-S2

Nikola
27.09.2013. @ 19:48 #2e59d2b6

Moze ali ako ne planiras neku jaku grafu do 7790 bi trebalo da radi sve ok +:boricko -:boricko

boricko
27.09.2013. @ 20:04 #1900b84c

A od cega to zavisi? Zasto ne bi mogla jaca grafa?

Igor
27.09.2013. @ 20:26 #67d74530

Ma moze i jaca grafa ali nemoj da ti je zao para za Asus plocu, oni prave najkvalitetnije ploce plus nije mini nego ATX a ima i kuler na naponskoj jedinici, a ce ti jos kako znaciti kad budes hteo da kloknes procesor. +:boricko

Nikola
27.09.2013. @ 21:00 #97afdcfd

Zbog cipseta gigabajtova ima 760 g cipset a ova asus ima 970.Asusova je dosta bolja ali nije za neki velki ovrklok.Za veliki overklok je ova asus sabertooth990fx r.2.0.P.S Od cipseta zavisi kako kompnente komuniciraju. +:boricko -:boricko

Boricko
27.09.2013. @ 22:24 #ec5a8908

Aha, u redu, hvala. Svakako i nisam planirao da overklokujem, ali dobro, mozda i toga bude. Hvala jos jednom svima :)

boricko
28.09.2013. @ 01:21 #c7a2a406

A od cega to zavisi? Zasto ne bi mogla jaca grafa?

boricko
02.10.2013. @ 15:28 #8aa443d9

opet ja momci. razmisljam o kupovini AMD Athlon II X4 750K, pa me interesuje kako bi isla uz moju 4870 1gb ddr5, sa novom plocom naravno? hvala +:novo pitanje :)

Igor
03.10.2013. @ 03:40 #2ef0dbcf

Lepo bi ispratio tu grafu, ali FX-6300 je dosta ozbiljniji procesor. Ima 2 jezgra više i L3 keš memoriju. Još jedna zanimljiva opcija bi mogao biti Steamroller, ali za to moraš da se strpiš verovatno do nove godine. +:boricko

boricko
03.10.2013. @ 15:31 #c1e99cd2

da, znam da jeste, ali ja sam izgustirao igre, igram 2 samo, jedino me te dve drze, eventualno gta 5 kad izadje ili ako mi jos neka privuce paznju, tako da mi ne treba neka bomba pc, vec solidan, malo jaci od sadasnjeg, zato sam se i odlucio na ovaj cpu :) hvala jos jednom

Top
04.10.2013. @ 22:16 #e27038f0

Pozz svima.. Da uzmem ovo zlo ili i5 3350p...? Po komentarima bih isao na soluciju AMDa, jer mi procesor treba prvenstveno za igre.. I kako bi se uklopio sa Kingston Xiperx8gb i grafickom 6850Toxic 1gb.. Hvala.

Top
04.10.2013. @ 22:27 #cffb0b9c

Pozz svima.. Da uzmem ovo zlo ili i5 3350p...? Po komentarima bih isao na soluciju AMDa, jer mi procesor treba prvenstveno za igre.. I kako bi se uklopio sa Kingston Xiperx8gb i grafickom 6850Toxic 1gb.. Hvala.

Nikola
04.10.2013. @ 22:29 #be21b583

Ovaj je bolji od i5 3350p.Uklopio bi se veoma lepo :)

Boricko
04.10.2013. @ 23:49 #d99ef9b9

I opet ja. Treba mi vase miljenje opet. Sutra planiram da kupim procesor, medjutim nemaju ovaj, imaju 740. Da li se isplati uzimati 740, ili da sacekam ponedeljak pa ipak 750k. Uzmite u obzir da sam dosta nestrpljiv, da bih sutra pa makar uzeo i losiju varijantu. Hvala vam unapred :) +:Brz odgovor i savet

Boricko
04.10.2013. @ 23:50 #40716445

Nemaju 750k imaju 740. +:ispravka*

Igor
05.10.2013. @ 00:33 #ee6fed2d

i5 je bolji. Istina, FX-6300 je sasvim dovoljan da izgura svaku igru, ali i5 je bolji. +:Nikola ne seri

Boricko
05.10.2013. @ 02:20 #2fbc1189

Brz odgovor i savet I opet ja. Treba mi vase miljenje opet. Sutra planiram da kupim procesor, medjutim nemaju 750k, imaju 740. Da li se isplati uzimati 740, ili da sacekam ponedeljak pa ipak 750k. Uzmite u obzir da sam dosta nestrpljiv, da bih da kupim sutra, pa makar uzeo i losiju varijantu. Hvala vam unapred :) +: Brz odgovor i savet

Nikola
05.10.2013. @ 16:05 #84f3cba3

Igore pogresno si razumeo.Ja ne kazem da je fx 6300 bolji od tog i5 procesora,samo kazem da je isplatljiviji za igre.Ja imam ovaj procesor sa msi hd 7790 i uskoro cu da ga isprobam u nekoj novijoj igri(crysis 3) trenutno igram assassins creed 2 koja nije novija igra.:)

Igor
05.10.2013. @ 16:21 #267f3854

Izvini, svakako sam bio preostar. I ja planiram da kupim ili FX-6300 ili Steamroller ako uopste izadje za AM3+. +:Nikola

Nikola
05.10.2013. @ 19:45 #2a8c2fc5

E sad kad si pomenuo na nekim sajtovima pise da ce izaci novi socket(FM2+) za Steamroller a na nekim da ce raditi na AM3+.Igore kak ti de cini moja konfiguracija ovaj procesor,8 gb ddr3 1600 mhz takems memorije,Gigabyte GA-78LMT-S2(znam da je maticna losa:( ),msi radeon hd 7790 oc,thermal master 300 sa napajanjemi 1.5 tb hard disk.I da li bi ovo napajanje bilo dovoljno za neku bolju graficku npr hd 7950..

Igor
05.10.2013. @ 20:41 #d6aefdcf

Nisam razumeo na koje napajanje tacno mislis, ali 300W sigurno nije dovoljno. Za 7790 ti treba bar 20A na jednoj 12V grani, tj. 400-500W u zavisnosti od modela. Za 7950 oko 30A. +:NIkola

Nikola
05.10.2013. @ 21:03 #29fe6fd8

Pogresno si razumeo ja vec imam ovu konfiguraciju.Kuciste dolazi zajedno s napajanjem(guglaj malo i videces)os 500 W.Proizvodjac je Cooler master.Jos jedno pitanje da li si igrao svaki deo assains creed serije.Ako si igrao koji je najbolji za ucenje:)

Top
05.10.2013. @ 21:12 #947683a0

Ne znam sta da radim, sakupio sam ~320e .. i sada i dalje ne mogu da odlucim koji procesor da uzmem.. sada se mislim izmedju fxa8350 i ovog fx6300... ako budem uzimao ovaj, ostace mi para... a ako budem uzimao 8350 sa M5A97 Asus plocom i 8gb ram Kingston 1600 ... racunao sam, nece mi ostati dinara.. molim nkg ko se bavi sa konfiguracijama, sta misli o ovome sto zelim da sklopim.. da mi da predlog... neko, nesto... -: bangarang

Igor
05.10.2013. @ 21:19 #35ed3b52

Okej sad sam skontao. Neko je napisao da ima 20A (ako je to to isto napajanje), znaci nista jace od 7790 ne bi bilo dobro da stavljas. Assassins Creed nisam igrao nijedan deo, sori. +:Nikola

Nikola
05.10.2013. @ 21:22 #d2c6e991

Bolke da ti ne ostane para.Lepo si sklopio tu konfiguraciju.Samo jos neku grafu da kupis kasnije i imaces super konfiguraciju ili sada prodaj grafu i za nekih 80 e dodaj jos 30e i kupi msi radeon hd 7790 oc:) -:Nadam se da se slazes Igore

Igor
05.10.2013. @ 21:28 #735ec587

Razlike izmedju FX-6300 i FX-8320/8350 prakticno nema u igrama, plus ovaj procesor trosi manje struje, znaci moze vise da se klokne na jeftinijoj ploci i ne treba mu kuler od kilo ipo. Tako da slobodno uzmi ovo + Hyper 212 Evo, pa ga lepo klokni na 4,5Ghz i bog da te vidi :D.

Top
05.10.2013. @ 22:39 #a338a799

Imam grafu 6850Toxic, fali joj nesto? :D ... Procesor e5300 ovaj "stari" .. koji nmg vise da trpim, jer sve ove nove igre stekaju ... pa se smorim ko nikada u zivotu :S Ne znam ni sam sta da radim, jer ako budem uzeo fx6300 bojim se da cu pogresiti, a sada bih isao na tu skuplju varijantu sa fx fx8350 pa da budem miran neko vreme.. Da li cu osetiti razliku u ovim nadolazecim igrama npr. Batman Arkham Origins, Assasins Creed, COD.. kako ce raditi .. msm sa prelaska e5300 na fx6300/8350 i navedenom plocom, grafickom i memorijom od 8gb 1600 (koju tkdj moram da kaparisem) ? Hvala vam ljudi :D

Somi
06.10.2013. @ 15:57 #7b07d459

Sta mislite o ovoj konfiguraciji: Maticna ploca:Asus m5a97 r.2.0 Procesor:Amd fx 6300 Graficka karta:Asus gtx 650 ti boost 2gb ddr5 Ram:Patriot 2x4Gb 1600mhz Kuler za procesor:Cooler master hyper 212 evo Napajanje:Raidmax 735w ap modularno Hard disk:Seagate 1TB +:misljenje -:pitanje

© 2026 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan