logo
gt

Asus Radeon HD 5870 1GB GDDR5 EAH5870/G/2DIS/1GD5

05.10.2009. @ 13:53   #Komentar #Grafička karta #Asus

nije i bolje sto nije neka padnu malo cijene,a nvida ce izbaciti karticu koja ce biti jaca pa bolje sacekajte,moj vam je savjet! +:dobra kartica -:preeskupa

69 komentara

ziks
05.10.2009. @ 14:29 #66ec3a92

Ali imamo fanova nVidije. ;-) Izbicice karticu, to je sigurno, vjerovatno ce biti jaca od HD5870, ali ce biti duplo skuplja. Standardno, kao i do sada. :) Tako ce biti ko voli, nek' izvoli. +:po review-ima extra

vule
06.10.2009. @ 04:59 #946c640c

pa kada se pojavila 4870, nije kostala toliko. Pretera ga ATi. Koliko ce onda kostati 5870x2, 800eura ili jos vise +:valjda extra performanse -:nenormalna cena

Ivan
06.10.2009. @ 06:09 #cbf4d372

Mislim da ce krajem januara, pocetkom februara biti oko 250 evra +:Najjaca single gpu

sax
06.10.2009. @ 18:43 #4f188966

ljudi tek se pojavila i to u jednoj prodavnici, pasce cena polako, a u ostalom 4870 nije donela toliko novina koliko 5870

Aleksandar
08.10.2009. @ 14:23 #1e9e05f5

Alo, ljudi, pogledajte brzinu GPU-850MHz, memorija 4*1200=4800MHz. Jedino ATI ima ocajne magistrale, 256 bita. Ali, realno, koja igra ili program mogu da koriste pun potencijal ove grafe. NIJEDAN!!!

eee
09.10.2009. @ 16:46 #4fbde876

pascce cene ,strpite se malo ...stavili su ovu cenu jer im se moze ,ipak je to prva kartica koja podrzava dx11 i jos gomilu noviteta ...ati je dobro prosao ,kad budzovani iz nVidije budu izbacili njihovo cudo ,nece biti ispod 600e nema sanse ...a i aleksandar je lepo rekao ...jos uvek ne postoji nesto sto moze da iskoristi pun potencijal ove kartice +:stigao ubica -:mozda cena ,ali s obzirom da je prva DX11 kartica ,nije ni cudno

pitbul
11.10.2009. @ 09:37 #a2699c73

sta bre directX 11? koja igrica osim bidjavog dirt-a ima podrsku za isti. playstation 3 MAJKA! -:skoro sve

sax
12.10.2009. @ 01:45 #cdc4c94e

dirt je kul a karta jos vise jer nije namenjena samo za igrice a sony jeste :) open cl, tessellation, direct compute...

Milan
12.10.2009. @ 10:38 #e70fdf68

Budimo realni ljudi,da li vredi ovo 400 evra?Pa bolje je uzeti sony 3,nego davati ovoliko para.

eee
15.10.2009. @ 13:10 #c435c49a

realno trebala bida bude ispod 350e ...ma kakav sony ,da bi soni igrao sa punim dozivljajem ,treba mi lcs tv ,znaci i za dobar lcd mi treba min 40 000 din ,+ sony ,a ovako vec imas monitor sa full hd rezolucijom (Vecina ih ima danas ,nisu skupi uopste) i samo dodas ovakvu karticu ...na sony-u mogu samo igre da cepam ,a za video modeling i rendering ne mogu da koristim sony X) ...ovoj kartici tek dolazi slava ,dirext x 10 se nije proslavio zato sto je vista bila sranje kao OS ,al zato win 7 je pun pogodak ,brzo ce i dx 11 da se rasprostrani +:imate sapphire edicije od 340e

Mirko
15.10.2009. @ 15:22 #6a16a111

Realna cena bi trebala da bude oko 300e, što če i biti za nekih 3 do 6 meseci, to će biti odličan odnos cene / performanse. Mada iskreno mislim da će ubedljivo best buy biti 5850, koja je realno slabijja od 5870 20% dok će u svakom trenutku biti jeftinija bar za 100e. Na kraju realna cena za 5850 je ispod 200e.

gt
16.10.2009. @ 10:38 #7bbcf707

sapphire i asus ne mogu da se porede to je isto kao da se audi sklapa u ``zastavi`` u kragujevcu (u korist asus-a)!!!! +:odlicna kartica

Darko
16.10.2009. @ 12:19 #0d2337be

Asus jeste poznatiji, ali mislim da nije toliko kvalitetnija da opravda razliku u ceni, dovoljno je pogledati testove i sam presuditi, a sem toga tu je i garancija koja se više ne daje za ispod 3 godine. Još jedna ne tako poznata marka a kvalitetna i jeftinija od konkurencije je Palit.

Djoka
16.10.2009. @ 13:48 #54b8b842

Ova cena je ipak opravdana kompleksnim PCB-om kartice,ipak je ova kartica jedno malo remek delo....to sto pokazuju brojke je daleko od prakse,i kome treba ova kartica treba da ima barem 1 monitor full HD rezolucije,a jos bolje je 3 monitora jer tada ova graficka pokazuje za sta je napravljena.Imate testove na benchmarku gde se demonstriraju igrice na 3 monitora,PRITOM IH VECINA PODRZAVA,jer to nije nista novo,a izgleda zapanjujuce.uglavnom je centar na srednjem monitoru dok je na druga 2 okruzenje! Ja sam fan i atija i nvidie,i iskreno mnogo gotivim graficke karte,takodje cekam da izadje i nvidia gt300,ali nemojte da se lozite zasto ovolika cena jer je mnogo kompleksnija grafika od predhodnih generacija...Izacice i model koji ce prikazivati sliku na 6 monitora,a uz pomoc dodatnih adaptera moze i na 24! zamislite kako to izgleda,pa jos kad izadje 5870x2! to ce biti sou.Naravno ko ima para mocice da uziva...

MILimAN4
16.10.2009. @ 19:16 #c74c6866

Graficka je stvarno extra, a sto se tice cene, asus je skuplji od ostalih(barem sto se tice ovog modela) zbog toga sto omogucava podesavanje napona graficke, sto prema njihovim recima dovodi do cak 38% poboljsanja performansi, ko hoce da overclockuje nek uzme asus, ko nece neka uzme ove ostale koji su jeftiniji za po 50 eura... +:directX 11

Mile
20.10.2009. @ 18:49 #0b8a38a6

+:Stvarno ne bih znao šta je + na toj karti... Ah da, single GPU konkurent GTX 280, 285, modelu od pre godinu i po dana, 30% brža od 4870 koja košta 100-120 eura. -:Kao stvorena za Crysis ložane koje kvalitet igranja mere količinom detalja koje karta prikazuje. Uglavnom su to nevaspitana i nepismena deca.

Dzoni
20.10.2009. @ 20:16 #016d7da3

sta ti pricas bre ova karta je rame uz rame sa GTX295 a u nekim igrama i bolja (u svim igrama je bolja na 2560x1600) malu prednost koju ima gtx295 mozete neutralisati jednostavnim overclockom.... +:extra karta -:mile ne rise

Darko
21.10.2009. @ 11:09 #9e753b37

Mile, totalno nisi u pravu, kao prvo pogledaj testove, sa GTX295 se kolju sa razlikom od par frejmova (često i bolja od GTC295), drugo od 4870 ima bolje rezultate oko 50-60%, 4870 košta od 120-200e Tako da ja ne znam o čemu pričaš.

aca
21.10.2009. @ 18:10 #0824e3d5

Ljudi ipak je ovo novo nemoj te odmah da kupujete, kao sto su prvi put izbacili plocu delux serije pa je povukli i izbacili v2 delux ,bio je sata prikljucak problem ,polako preskocite ovu seriju ipak su to dobre pare. +:po rezultatima je super -:ima problema ova graficka ja mislim sa ECC tako nesto

Daum
21.10.2009. @ 19:12 #64c7ed9f

Nemojte klinci da se lozite, ova karta je tek brza oko 10% od GTX285, a sa GTX295 ne moze da se poredi jer je sporija poprilicno, barem 20-30% +:Lepo izgleda kutija

Djoka
21.10.2009. @ 21:24 #155de6ae

Ne vidim sto se lozite poredite ovo sa gtx295...prvo ovo nije dual gpu chip tako da ide jedino sa gtx285 kog ce sigurno pokidati kada stavite 3 full hd monitora na njega pa onda pokrenete igru i shvatite koja je svrha ove karte...Sa druge strane sacekajte verziju koja ce moci 6 da ih potera,odnosno reviziju ove karte.A 5870x2 ce biti pravo ludilo,posto tehnicku su jaki kao 2x4870x2,posto jedan 5870 po komponentama je jaci od 4870x2,ali je jos sitniji proces proizvodnje,pa veci cip,pa broj tranzistora.Jedino je steta sto nema siru magistralu da to iskoristi,ovako mislim da 256 bita je ipak malo. Stvarno neznam dokle cemo vise da cekamo gt300 pa da vidimo poredjenja po performansama i cenama. Sve u svemu ko ima graficku koja tera sve nove igre sa solidnim detaljima,a planira ovako nesto da pazari bolje je da se strpi jos malo! prvo ati ima jos trikova u rukavu,jer su rekli da im je ovo najjaci srednji segment,tako da za high mozemo da ocekujemo i 5890,a naravno i nadolazeci 5870x2 sa 3200 stream procesora. Kad to sve izadje i gt300 cipovi od nvidie onda mozemo drugacije da pricamo,ali je nesumnjivo industrija grafickih karti hiperaktivna.

Djoka
21.10.2009. @ 21:30 #745492ae

Inace jos jedna impozantna stvar je da ova graficka moze da prikaze sliku velicine 8000x8000 piksela,i takodje na netu imate testove gde su sa dodacima kacili na nju 24 monitora,i demonstrirali video sadrzaj...Taj prizor je zaista fascinantan,ali i za 3 pristojna monitora treba izdvojiti barem 450 evra,mogu da zamislim kolko treba za 6,12,24,kolko to ima smisla pitanje je.u svakom slucaju zanimljivo je ako nista drugo zamisliti tako nesto.

Sinisa
22.10.2009. @ 12:43 #73089cd8

Za Dauma, pogledaj testove pa onda postuj, može da se poredi sa GTX295 i da je dobija u nekom testovima.

Aleksandar
22.10.2009. @ 19:44 #5d805744

Ljudi, danas sam procitao u Mikro casopisu da je GTX 295 ustvari GTX275 X2, sto kad se uporede i jeste tako, dakle, sacekajte 5870X2, pa uporedite sa GTX295...

Aleksandar
22.10.2009. @ 22:24 #0d1cc6f9

Ja sam mislio da je gtx 260 x2, nisam znao da je gtx 275 x2.

aca
25.10.2009. @ 02:35 #f44714a6

Da gtx275 x2, alo bre ljudi ne przi te se ne mozete da poredite ovu grafu sa gtx295 to je kao da poredite i7 920(zlo) i primer E8400 ta karta je u svoje vreme bila zlo kao sto je e8400 bio,ovu grafu mozete samo da poredite nvidia graf i samo nesto lude je bacati primer na gt300 300evra ili ati nije bitno pojenta je da je to GT SERIJA a da GTX tek dolazi i ova i gt300 ce za godinu dana vredeti koloko sad 9800gt a to je 9000 dinara... +:za Aleksandra

sax
26.10.2009. @ 16:14 #f3bb648e

http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5870-review-test/16

RTM
27.10.2009. @ 23:27 #8b64c185

2 x gtx260 +:za aleksandra

Aleksandar
28.10.2009. @ 18:27 #80843ccc

Nisi u pravu, to su 2 gtx275, gledao sam u casopisu Mikro, to je srpsko izdanje PC Worlda, oni ne grese.

Aca
28.10.2009. @ 22:04 #4aa7b96a

ali i asus ima njihov tweak voltage dok sapphire nema pa i za to dajes pare +:za prcka:-) -:u pravu si

Djoka
30.10.2009. @ 22:34 #8759ca87

U sustini ovo je prva verzija ove karte i ne treba da tek tako dajete sud o njoj,a pogotovo da je poredite sa gtx295,to je ko da poredite 4850x2 i gtx 285,igre koje podrzavaju dual GPU,umnogome ce bolje raditi sa RADEONOM x2 i tu nema sta da trazi gtx285. inace gtx 295 ima 480 shader procesora sto je 2x240 sto nikako nema 260,tj 260+ koji ima 216. Ovo sto vidite je odlicna karta koja ce novijim verzijama i drajverima kidati sve zivo,mnogo jeftinija od gtx295,I SAPPHIRE je jeftiniji trenutno od asusa a isti je tako da je mnogo bolje to uzeti,pogotovo sto je neisplativo uzimati dual gpu,jer jos uvek malo igara to podrzava! I moj savet sacekajte gt300 od nvidie kao sto to cini i ati! :-)

Dimitrije
03.11.2009. @ 08:09 #3a9631ad

ljudi da li je bolje uzeti ovu kartu ili ovakvu Sapphr-ovu http://www.itsvet.com/proizvod/sapphire-radeon-hd-5870-1gb-gddr5/compcompvga/130/1818 sve isto samo memorija od Asusa radi na 1200 MHz a Sgapphirova na 4800 MHz !!!!! Razlika od 3600 MHz nije mala ljudi....... Sta mislite

mile martinela
03.11.2009. @ 10:56 #02d17540

1200x4=4800

:-)
03.11.2009. @ 21:27 #350a66e0

poslusaj coveka iste su... na 4800 +:za Dimitrija

Nikola
06.11.2009. @ 23:45 #4b2c127b

Jedno pitanje! Da li je bolje uzeti ovu graficku garticu ili asus 4870x2?

sax
07.11.2009. @ 03:17 #78b31bc6

definitivno je bolje uzeti ovu, dx11 i windows 7, trebalo bi da ispadne dobro! 4870x2 ima koji frame vise ali je zastarela (DX 10.1) trosi dosta vise struje i malo je skuplja (ukoliko ne kupujes ovog asusa), ja sam jos uvek za 1 gpu, a od ovog nemas trenutno jaci!

Nikola
07.11.2009. @ 12:18 #ee37e3ee

Hvala na savtu!Hteo sam da uzmem Asus 4870x2, cinilo mi se da je strava kartica! Samo jos jedno pitanjce. Koji proizvodjac? Razlike u cenama su fine, pa me interesuje kog proizvodjaca uzeti? Video sam da i Sapphire ima ovu karticu u ponudi. Sta je bolje uzeti?

sax
07.11.2009. @ 14:29 #733c5ef9

u sustini kapiram da nema veze koji je proizvodjac jer naleteh na netu na klip gde covek stavlja u CFX dve 5870 od razlicitih proizvodjaca i sve radi extra, jedino sto asus ima tweak voltage za poboljsani overclock ali to mozes i sa drugim programima uz malo modovanje biosa da sredis te hocu reci uzmi sapphire opusteno i ustedi 40e ili kupi super cpu cooler ;)

Flatron
10.11.2009. @ 10:51 #d3b96be3

@Nikola uzmi sapphire ja je imam i karta je stvarno vrh ne greje se(stavio sam 9ventova)u paru sa i7 920 stvarno nemam reci ati je ovaj put ekstra kartu napravio

eee
17.11.2009. @ 21:39 #6aef72e1

znas kako ,ja necu da pricam da su drugi proizvodjaci losi ,ali moja preporuka ti je da uzmes asusovu ,ne znam tacno cene ,jer ipak koriste vrhunske komponente ...pozdrav +:odlicna :):):) -:nema nema nema

omg
19.11.2009. @ 17:18 #454d9354

Kakvi su beta drajveri za windows 7 , jel neko isprobao na sedmici,posto se jasno vidi na amd-ovom sajtu da zvanicni drajveri tek u januaru 2010?Hvala

danko
21.11.2009. @ 05:46 #a4dc8b60

radi mi Crysis Warhead na 1920x1080 u fullu oko 150-300 fpsa, uz tweak drivera omogucava DX11 cak i na XP!!! makini ... nesto bugovit no dobro ... nisam probao na 7ic, posto imam samo 1GB ali sam cuo od drugara (radi u svetu racunara) da mu radi cak i experimentalni DX12 !!! da i podrska za Direct2D ... pa sta reci nego brzo u PC PRACTIC ... da PC PRACTIC zato sto samo njihova verzija omogucava neverovatni DX12 i opet sta reci nego hitro pozvati 2083642, a ako narucite u sledecih 96 sati dobijate popust od cak 1.5% !!! treba vam samo licna karta, fiksna kamata bazirana na CHF od svega l5% bez ucesca na ostatak duga, poslednja informacija DX12 moguc uz tweak insajder sveta racunara mi rekao !!! za neupucene DX = DirectX tj skup funkcija za crtanje na ekranu tipa Paint i igre kao sto su gorepomenuta Crysis Warhead koja po istim navodima cak radi u OpenGL (samo Win7 :(, xp tek u 9.12 )!!!!! +:vrh nema jacije graficke, postoji d-sub -:cena :( ipak za ove pare moze se kupiti jaci laptop ili mrezna kartica (firmirana)

stefcha
23.11.2009. @ 13:36 #29cb207e

GTX 295 je 2x gtx 260. Ja imam gtx 295 i zadovoljan sam. Bice dobro videti kako ce da se pokaze 5870X2, ali za sada gtx 295 je vrh u skoro svima testovima. Danko, prosto mi je nemoguce da u crysis-u na toj rezoluciji dobijas od 150-300 fps. Cak i na najnizim detaljima ne bi mogao da dobijes tliko frame-ova. Crysis podrzava oba jezgra za gtx 295 (koja je ujedno bolja od 5870), pa na Crysis testu na toj rezoluciji ima prosecan fps 50-60

sax
23.11.2009. @ 18:14 #4f134267

5970 je trenutno najjaca karta i poprilicno je jaca od 295 ali istina je da toliki framerate ne moze da ima ni 5970 u crysis-u (5870 x2 sa oborenom klokom gpu i mem) +:stefcha

joksa
10.12.2009. @ 10:12 #1045ebe5

Odlicna kartica ja je kupio juce. Za svaku pohvalu.

eee
11.12.2009. @ 18:20 #f7cb729c

kartica je sto se single gpu resenja tice najbolja trenutno ...nije daleko ni od gtx 295 ...sta ce nekome gtx 295 za monitore do 24" da igra crysis u 150 frejma po sekundi ? ma dajte ... stefcho majstoreee ,gtx 295 je 2xgtx 280 ,ne gtx 260 ...i 5870x2 je u stvari 5970 ...ti dobijas samo 60 fps-a u crysisu ? ozbiljno ? sa gtx 295 ??? hahahh ne serendaj molim te ,da je imas stvarno ne bi lupio takvu glupost oko fps-a ... -:stefcho stefcho ccc

aca
16.12.2009. @ 22:09 #b3178b79

sto se tice fps u crysisu gtx 295 ima oko 40,a to da je 2xgtx 280 molim te obavesti se bolje ona je 2xgtx 275 i 5970 nije 5870x2 vec mic varijanta 5850 i 5850 molim te obavesti se pogledaj specifikacije ima 725 MHz kako 5850 i ima brzinu memorije 1000x4=4000 kao 5850 tako da nije 2x5850pogledaj specifikacije......

aca
16.12.2009. @ 22:10 #18955dae

mislio sam varijanta 5850 i 5870

eee
23.12.2009. @ 12:22 #63fac670

covece ,gtx 295 je 2x gtx 280 ,ti stvarno moras malo bolje da se informises ,a 5970 je (da se tako kaze) 2x5870 ,to sto pricas za taktove memorije i gpu-a su ciste budalastine ,klokovi su smanjeni zbog potrosnje struje ,da ne bi prelazila fizicki limit od 300w ,75w preko ploce ,75 w preko 6-pin konektora i 150w preko 8-pin ...prelistaj malo po netu ,ko nema u vuglu ima u googlu

aca
23.12.2009. @ 19:12 #2ba3d1f6

5970 je mesavina 5870 i 5850,ima radni tak proc i memprije isti kao 5850 ali ono sto je bitno ima 3200 Stream(2x 1600 od 5870),160 Texture Units(5870 ima 80) , 256 (2x128, 5870 ima 128)Z/Stencil ROP Units, 64 Color ROP Units(32 ima 5870), prvobitno plan je bio da bude dualna 5870 ali nije im uspelo, pa su je osakatili da bi manje trosila,da bide 8 i 6 pinski da ne bude 8 i 8 pinski,a za 295gtx je cista dualna 275gtx ne mogu ti objasnjavati jer me mrzi i neznam odakle si izvukao da je 2x280 da jeste tako bilo bi zlo mnogo jaca a ne sam 40-45fps u crysisy,ajde da mi link ko boga te molim da procitam odakle si izvukao...bio bih to zahvalan

aca
23.12.2009. @ 19:16 #adbe773e

5870 x2 sa oborenom klokom gpu i mem ako hoces moze i tako ali nije 2x5870 dole sam ti obasnio ima oboren klok

eee
25.12.2009. @ 23:04 #66058e8a

kod gtx 295 je mesavina gtx 260 gtx 280 ,nema veze sa gtx 275 ,u ostalom pogledaj link ,priznajem da sam se i ja ispalio ali mogu da se zakunem da sam na vise mesta procitao i cuo na cak jednom review-u na yputube da je 2xgtx 280 ,al sad sam se ponovo zainteresovao i nasao ovaj text http://www.techspot.com/review/139-geforce-gtx-295/ ,znaci predstavlja neku mesavinu gtx 260 i gtx 280 ,eto eto ja se izvinjavam na pogresnim informacijama ali opet kazem ,mogu da se zakunem da sam na vise mesta video i cuo da je to u stvari 2xgtx280 sa spustenim klokovima ...a sto se tice 5970 ,to je cista dual 5870 ,samo su klokovi jezgra i memorije spusteni za nijansu zbog manje potrosnje i snizenja te,perature ,mada inace kod ati-ja je normalno da se prvo napravi jaka kartica pa onda smanje klokove ,smanje sirinu magistrale i izbace entru level ,mainstream i te vrste kartica ,tako je to jos od serije 3xxx isto je i ovde ,prvo je izasao 5870 ,pa 58590 sa smanjenim klokovima i ko jos zna cime ,a u stvari je jedan isti graficki procesor ...necu vise da komentarisem ,jos jednom se izvinjavam za ono u vezi gtx 295 ...

Tuta
04.01.2010. @ 23:24 #8edf9578

Izvinte ako bi vas dvojica strucnjaka od dole mogla malo bolje da objasne te "mesavine i entru level ,mainstream i te vrste kartica", ako nije problem, posto vidim da se razumete, voleo bi, mozda nesto i naucim. Hvala!

ivan
06.01.2010. @ 00:12 #4257f613

u svoj prici bitan je cip. gtx295 ima dva cipa u 55 nanometarskom proizvodnom procesu sa svih 240 sp po komadu. sve ostalo je kombinacija magistrala i memorije . npr mars ima 1024-bitnu memorijsku magistralu 4 gb video rama i naravno gpu sa 240sp po kom. znaci gtx 275,gtx 285,gtx 295 i mars imaju indenticne gpu gt200b.gtx 280 je izradjen u 65 nm procesu i nema neke optimizacije kao gt200b.pozdrav svim hardwerasima.

alo
12.01.2010. @ 17:04 #bb711455

da li je bolje ati 5870 u crossfire ili jedna 5970?Hvala

bojan
14.01.2010. @ 22:53 #8d741465

kartica kida,menjao sam svoju gtx 285 za ovo i poprilicno velika razlika!imao sam malo problema pri montazi,zbog velicine kartice,u NZXT beta,ali se sve uklopilo!definitivno,ako neko ima da izdvoji ovoliko para za ovu karticu,neka je,bez razmisljanja,pazari,nece se pokajati! :) +:mega brza,DX 11 -:mozda malo cena,ali je opravdana s obzirom na performanse i kvalitet izrade!

Nikola
27.01.2010. @ 19:08 #57f99866

Da li neko zna da li je bolja ova kartica ili SAPPHIRE Radeon HD 5870 1GB GDDR5? Hvala

gt
28.01.2010. @ 00:33 #7e1e7cb7

bolja je jer ima automatsko podesavanje napona pa regulise clock..do sad sam imao sve asus kartice do dushe nvidia al sve rade brilijantno,kao da su sad kupljene...ocu reci nemoj se lomiti oko 30-40e ako imas para kvalitet je na prvom mjestu!!

Ljuba
28.01.2010. @ 10:09 #d86dfa0b

Više nema razlike u kvalitetu kartica, sve imaju istu ploču samo drugu oznaku. Jedino se trenutno razlikuje asusova sa auto regulacijijom i saphire vapor-x koja ima mnogo bolje hlađenje nego referntni modeli. Preporučujem ti da uzmeš onu čija ti cena više odgovara, sem msi-a. +:Za Nikolu

Nikola
28.01.2010. @ 17:25 #1d5f01a0

Hvala na odgovorima. Verovatno cu uyeti sapphire vapor-x, cim je nadjem negde u prodaji :-)

Nikola
01.02.2010. @ 21:15 #31cfaaef

ne treba ti vapor-x uzmi sapphire kao ja sve lati na MAXXX 1680x1050 sa 8 nekad i 12xAA sve iznad 55 fps-a

Djole
04.07.2010. @ 23:32 #477cde14

I sta to znaci auto regulacija clocka, kad se to radi?

Djole!!!
04.07.2010. @ 23:35 #2b7392f0

KOJA OVA?? +:ZA gt,rekao je da je bolja ova koja ova???

gt
28.07.2010. @ 23:45 #d8403fd5

pa ako se nalazimo na modelu asus 5870 ocekivano je da nju komentarisemo...ali dole je momak pitao jel bolja ova ili saphire 5870 i moj odgovor je bio da je bolja asus svakako jer ima regulaciju napona a s`druge strane sve asusove stvari imaju duzi rok trajanja...cena im govori.. +:za djole-a !!!

Bojan
15.08.2010. @ 15:59 #9ba6e5ab

drzim je na 900 mhz,memory clock na 1250 mhz i kartica kida kako radi savrseno!temp u standby rezumu ne prelazi 41-42 stepena,a u full load-u ne prelazi 73! svaka preporuka za ovu karticu,ako ste resili da uzmete nesto ozbiljnije,neka to bude bash ova zver!! +:brza,hladna,DX 11...

nije bitno
15.10.2010. @ 17:41 #00677d57

ovi nasi nisu normalni sa cenama -:bezobrazno skupo

Chuy
22.02.2012. @ 18:56 #b7d9112c

da li je chieftec 550w plus 80w dovoljan za ovu graficku??? i kako se krecu cene za polovno?imam phenom x4 955 i 8gb rama ddr3...sad imam graficku evga gtx260-ku a i ona odprilike isto vuce struje kao ova gtx560ti,zar ne?

Djuka
23.02.2012. @ 12:26 #7bba1a33

Dovoljno je Chieftec 550W za 5870, GTX 260 i GTX 560 Ti su slične po potrošnji, 5870 možda za nijansu manje troši.

Chuy
23.02.2012. @ 13:41 #67604cb2

@Djuka: Hvala na informaciji...

© 2026 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan