logo
pUMBAKA

PowerColor Radeon HD 6850 1GB GDDR5

28.11.2010. @ 23:52   #Komentar #Grafička karta #PowerColor

imama grafu vec nedelju dana sve sto sam probao na ultra high< nije je ni oznojilo... +:vrh malo trosi nije gabaritna

200 komentara

ivan
09.12.2010. @ 19:19 #ae41f300

Imam je vec mesec dana i za powercolor sve pohvale. Kada sam kupovao grafiku, izbegavao sam da to bude neki kod nas izvikani brend, pa sam se odlucio za Powercolor. Pre nje sam imao referentnu nvidijinu 280 gtx koja je zaista pokretala u 1920x1080 sta god bi joj se serviralo, ali ova radi to isto bez ikakvih problema, stom razlikom sto se ova kartica uopste ne greje, pa joj je tempratura za 20c niza nego kod nvidije. Za ove pare sjajna kartica, i po mom misljenju ipak bolji izbor u odnosu na 460 GTX 1gb. +:mali gabarit, hladna, cena/kvalitet odlican odnos -:drajveri za ATI

vlada
26.06.2011. @ 23:46 #1c0ff1f2

Kolika je razlika izmedju ove i SAPPHIRE Radeon HD 6770 1GB GDDR5..i da li vredi dati skoro 40 e vise za ovu grafiku ?

mare037
27.06.2011. @ 16:12 #ce9b0487

za Vladu: uocljiva je razlika izmedju ove i 6770. 6770 je slabija dosta od 6790 (koja je zamena za doskorasnji best-buy 5770), a 6770 je naslednik 5750, tako da imas sliku o performansama. Ukoliko si ogranicen finansijski za nabavku kartice, moj ti je savet da nabavis 6790/5770 i da ukljucis igre na full HD i da uzivas ;) Prva je oko 11 i nesto, a druga moze da se nadje za 10,000. Mada, ako imas za jos dodatnog ulaganja, neces pogresiti sa 6850.

vlada
27.06.2011. @ 22:37 #a7973641

Hvala, verovatno cu i uzeti neku od ove dve sto si mi rekao....al me zanima kolika je razlika izmedju 5770 i 6790 ? Hvala jos jednom ;)

@nenad
28.06.2011. @ 00:09 #1f290afc

6790 je bolja od 5770 oko 10%, gledano finansijski 6790 je losa kupovina ili 5770 ili 6850, a moze i gtx 460 ona je sad oko 12500 din!

mikii
28.06.2011. @ 22:47 #5876fa6d

kakva je za klok ova karta? +:pitanje

Marko
01.07.2011. @ 11:53 #4edec2e5

Nisam znao gde da napisem, pa cu ovde. Pogledao sam sve moguce grafike, i sad ne znam ni sam koju da kupim, pa ako ima neko da mi kaze koja je grafika najbolja za igrice(da moze da izvuce dobre detalje, veleiku rezoluciju i to ), a cena da joj bude negde oko 100 e.. Hvala.

Ljuba
01.07.2011. @ 12:45 #8fc451c7

Do 100e su ti najbolje GTS 450 i 5770, malo preko 100e 6790, ako imaš Ful HD monitor i hoćeš max detalje, treba ti 6850.

Dex
16.07.2011. @ 10:53 #74d90b07

@Ljuba Daj nemoj pricat gluposti, znaci 6850 podrzava sve na max i to je vec sami vrh. To bi onda znacilo da svi sto kupuju graficke jace od nje bacaju pare jer ona sve podrzava na max, nego ti prije nego sto budes nastavio sa takvim tvrdnjama lijepo pokreni Crysis ili Metro 2033 i stavi sve na Max na full HD(1920-1080), al bas sve pa ces da vidis da li podrzava sve na max.

Ljuba
18.07.2011. @ 13:31 #5f0f1aca

Ništa ja ne lupam. Imam GTX 460 1GB koja ima identične performanse kao i 6850. Sve igre koje sam igrao, igrao sve na max, na Ful HD monitoru, uključujući i Crysis, sve na max, samo je AA bio na x4, FPS mi je bio oko 30, što je meni više nego igrivo. 90% igara sa tržišta mogu da se igraju sa GTX 460 1GB /6850, na Ful HD monitoru, sve na max, AAx8 i da FPS ne padne ispod 40. Naravno naleteće par neoptimizovanih igara kao što je Metro 2033 koja kada se igra u DX11 ne radi kako treba ni na mnogo skupljim kartama. Ti što kupuju mnogo skuplje karte, to rade da im FPS ne bi pao ispod 60 i da baš u svakoj igri imaju upalje AA na X16. Realno od 6850/GTX460 1GB za današnje igre ne treba ništa jače, možda ako imate malo više para može da se uzme i 6870/GTX560, sve ostalo je nepotrebno.

darko-ns
19.07.2011. @ 17:39 #71cfe570

Danas sam uzeo ovu karticu i do sada sve igre rade na max podesavanjima,jedino je crysis pao ispod 60 frejmova,hladna je kao led i ne cuje se uoste.Preporuka!!!!

bojsa
29.07.2011. @ 20:04 #9a91b0f4

koji procesor preporucujete za ovu grafu? i kolko rama +:verovatnoi cu je uzeti

Milisaw
29.07.2011. @ 21:17 #0437295b

Nema verovatno,uzmi je obavezno he he,i miran si za duži period...moja ti je preporuka da uzmeš AMD Phenom x4 955 i ploču MSI 770-C45 I 4GB rama na 1333 MHz...stvarno jeftina a ubitačna kombinacija.Ako više voliš Intel uzmi neki i3 540 ili noviji i3 2100,nećeš pogrešiti ni sa jednim mada ti je intel varijanta malo skuplja.

skijeti
08.08.2011. @ 14:08 #020f7693

Imam ovu grafiku i mogu reci da je stvarno sjajna... Cena, potrosnja, performanse, temperature- ma sve radi perfektno!!! Sve pohvale i preporuke. Jedna od BEST BUY resenja definitivno. Inace, radi mi u kombinaciji sa e2180@ 2.8Ghz i sve igre lete u fullhd-u. Napajanje chieftec iarena 500w. +:odlicna

Milisaw
08.08.2011. @ 22:34 #c297ccf1

Samo 2.8 GHz!!! Sramoto! Haha! Šalim se! Za svaki dan ok frekvencija. E jesu ti stari Pentiumi bili aždaje....Šteta što i ovi novi (Pentiumi) nemaju tu mogućnost. A grafika je stvarno BEST BUY... +:skijeti

skijeti
16.08.2011. @ 00:31 #5c9c7712

2.8 GHZ mi je i vise nego dovoljno, grafa odradjuje svoj deo posla sjajno. Maksimum koji sam dobio sa Cpu je 3.4 ghz stabilan- preko nece ploca da izdrzi...:) +:Milisaw

skijeti
16.08.2011. @ 00:38 #1210c4b6

Sto se tica overkloka same kartice- rezultat je odlican.Takt: 850 procesor, 4400Mhz memorija (bez dizanja voltaze- sa jacom voltazom procesor ide i preko 1ghz, a memorija nece preko 4800mhz, barem ne kod mene). Furmark stability test, unigine heaven, msi kombustor sve prodje bez problema! +:za Mikii

Tugomir
19.08.2011. @ 18:05 #8591303c

koja joj je ocena u win 7 +:koja joj je ocena u win 7

Milisaw
19.08.2011. @ 18:14 #fa549448

Zavisi kako koja...oko 7.5 u proseku... +:Tugomir

ivan
21.08.2011. @ 07:48 #28f0ea39

kako se ponasa u metrou 2033?

kiriq
21.08.2011. @ 07:51 #a500580a

kako ce se slagati sa e3300 oc na 3.8ghz? uspeo sam da dobijem stabilnost sa gemin II coolerom, temp ne prelazi 55stepeni sa prime 95 na sat vremena

Milisaw
23.08.2011. @ 11:48 #17cb2dbb

Slagaće se super sa e3300,pogotovo klokovanim...Stvarno je ekstra grafika za te pare...Ima sve igre da ti lete...miran si sa njom bar dve godine a onda uzmi novi procesor i ploču i u paru sa njima teraj ovu grafiku još jedno godinu dana... Što se tiče Metro-a,pošto imam ovu grafiku,i naravno narodnu verziju Metroa...radi super na 1920 x 1080 ali na low podešavanjima,pošto me igra izbacuje ako stavim neke veće vrednosti,ali to nije do grafike,probao sam i na drugim konfiguracijama isto se dešava... U pitanju je samo instalacija ali me mrzi da tražim drugu verziju pošto sam igru prešao... Onoliko koliko sam igrao radi extra,i na dx9 i dx10,tada je slika mnogo bogatija i u obe verzije dx nema nekog kočenja i pada frejmrejta ni u jednom trenutku... preporuka za sve...

dejan
24.08.2011. @ 00:18 #65180174

kako bi ona funkcionisala sa chieftec 500w ctg-500?

Milisaw
24.08.2011. @ 12:41 #808af047

Radiće bez problema,imam i ja skoro identično napajanje... Možeš slobodno i da se igraš sa klokom ako želiš naravno... Njena max. potrošnja je malo ispod 130 W,što se u praksi u životnom veku grafike pa sigurno nikad i ne desi... A i da se desi u kombinaciji sa nekim jačim procesorom koji je malo veći potrošač,da kažemo da troši isto 130 W,plus ostale komponente... Sve zajedno nema šanse da je u zbiru preko 330-340W... Tvoje napajanje ima nešto preko 400 W realne snage,tako da si miran...

rasta
24.08.2011. @ 20:48 #d7021cb6

Razmisljam da je uzmem ovih dana, e sad zanima me da li ce ona raditi na frontier napajanju od 550w..ono nema pravih 550w..ali trebalo bi bar 400 da ima :) ostale komponente, e2200, 1.5tb hdd, 160gb hdd, 8gb ddr2 rama, dvd. +:svi je hvale :)

Milisaw
25.08.2011. @ 14:04 #8d923435

Ne znam koliko ti se isplati uzimati ovu grafiku,mislim da nećeš osetiti neku razliku zbog procesora....tj,bio bi usko grlo Možda kad bi ga klokovao na jedno 3GHz a to bi tvoj trebao da dostigne bez problema...naravno zavisi koju ploču imaš... A za to bi ti trebalo definitivno novo napajanje...ja se lično ne bih igrao sa klokom sa tim napajanjem... Najlakši način da vidiš koliko tvoje napajanje ima realne snage je da otvoriš kućište i pogledaš nalepnicu na napajanju... imaš one oznake 3.3v,5v i najbitnija ti je 12v oznaka(grana).... Vidi koja cifra stoji pored nje u amperima...Npr. +12v = 16A... Znači taj broj ampera pomnožiš sa 12 i dobiješ realnu snagu od 192W. Ako imaš neke oznake kao 12v1 12v2...znači da je 12v grana izdeljena i samo treba da sabereš njihove vrednosti u amperima i opet pomnožiš sa 12...i dobićeš ukupnu realnu snagu...

ziks
25.08.2011. @ 16:29 #8a539fc8

Ja licno mislim da taj frontier ne moze ni postenih 300W da isporuci. Ja bih ipak uzeo prvo neko brand-irano napajanje a tek onda bih razmisljao o ovoj kratici (Seasonic, Corsair, Chieftec ....). Druga stvar sto ti je Milisaw napomenuo jeste da ce ti procesor biti usko grlo, tako da i tu imas problem. Nista, rekao sam svoje, pa ti vidi sta ti je ciniti. :)

vozar.b
30.08.2011. @ 00:19 #a02e6abf

kupio sam sapphire 6850 i crkla mi je posle 2 meseca pa sam na osnovu garancije kao zamenu dobio ovu. mogu reci da za sada sve radi odlicno i uz procesor phenom II x4 b55 sve igre teram na max sa 1920x1080. ni jedna igra nezapucava cak i metro 2033 radi jako dobro (20-25fps) na dx11 +:+++ nema bolje trenutno za ove pare -:za sada nista

skijeti
14.09.2011. @ 13:17 #ca3cd17b

Ocena u Win 7 64bit je 7.7, i graphics i gaming graphics, po default kloku... Sto se tice clana Rasta, mozda ti ovaj moj test pomogne, vezano za CPU i ovu grafu. Naime, u DITR 3 benchmarku, na FullHD rez. sve max od detalja, grafa daje prosecno 38 frs, sa CPU na 2.8GHz, a kad vratim klok CPU na default 2.0GHz rezultat je skoro identican- 36.8 fps prosecno- znaci vrlo mala razlika se dobija klokom CPUa, malo preko 1 frejma. Isti rezultati vaze i za Deus EX: Human revolution, FEAR 3, i slicne igre... Jedina igra gde sam primetio razliku jeste Witcher 2, nekih 10ak frejmova! Nadam se da ce ti ovo pomoci u izboru.

Srki
01.10.2011. @ 21:55 #6c446ab9

Kog proizvodjaca da uzmem powercolor ili saphhire????

vlado nk
02.10.2011. @ 19:28 #388fcc10

Da li ce moci sve da igra na max,Gta 4 i ostalo,sa Amd x2 na 3 gigaherca i 4 GB DDR 3 memorije,ili da kupim amd x3?Hitno je,monitor je 22 incha,sta mislite,ili da uzmem Amd sa 7mb cacha?Hvala! +:cijena -:ne znam

ivan
03.10.2011. @ 02:17 #c5e08668

Vlado: GTA4 je vrlo CPU zahtevana igra. Ja licno sam sa promenom CPU-a, sa Intel C2D 3.2GHZ na Phenom II 3.2GHz X3 (otkljucan PII X2), dobio ubrzanje od 50%. +:cena ok -:garancija 2god.

vlado nk
03.10.2011. @ 12:56 #f9fa5161

Hvala brate,ova grafa bi dobro isla uz Intel sa 3mb l3 kesa,ali je problem cena ploce...Sad sam opet u dilemi,koliko vidim,Amd sa 3 jezgra je 59 eura,najjeftiniji,a za 65 eura imam phenom sa 7mb kesa.Intel ima solidan cpu sa 4mb L2 kesa,ploca za njega je jeftina..Sta mi predlazete?Hvala! -:garancija

vlado nk
03.10.2011. @ 14:40 #6d589017

Ivane,ovo je zaista bez veze da ovakva graficka ne moze sve da igra na max,vec mora i cpu da bude jak,tacno mi dodje da predjem na konzolu.Pa xbox 360 kosta nekih 175 eura,a igra se,istina ne u HD rezoluciji..Koji procesor da odaberem,na kojoj ploci si otkljucao,koliko kosta najeftinija ploca koja otkljucava jezgra?Hvala unaprijed! -:nista posebno

vlado nk
04.10.2011. @ 11:01 #c1af33ab

Uz koji procesor,jeftini,bi dobro isla?Hvala! -:nista posebno

Igor
04.10.2011. @ 13:01 #b0038f06

Ako ti matična ploča ima "core unlocker" onda uzmi Phenom II x2 555 ili 560. Velike su šanse da ćeš otključati sva 4 jezgra. Ili uzmi x4 955.

skijeti
05.10.2011. @ 19:32 #d373c22f

Ploce sa oznakom 770 pa novije imaju opciju otkljucavanja jezgara... Pogledaj par ploca od MSI i Gigabyte, njih su dosta hvalili u kombinaciji sa Phenom II X2 5xx procesorima. Moj savet ti je recimo MSI 770-G45, za te pare odlicna! +:vlado nk

rasta
09.10.2011. @ 03:12 #1c58b5dd

Uzeo sam graficku pre nesto vise od mesec dana, sve radi savrseno..intel e2200 baguje kao nezdrav..klokovao ga na 3.0..al nista..a da promenio sam napajanje uzeo sam LC Power 600w..kao najbolje za 40e..znam da mi je procesor veoma usko grlo..menjam ga cim izadje buldozer :) +:sabija

zadovoljan
13.10.2011. @ 19:00 #ff343e63

Odlična grafička za 1920x1080. Crysis 2 max, Battlefield Bad Company 2 max, Dirt 3 max, Metro 2033 max (osim advanced depth of field), Just Cause 2 max. Metro 2033 sa uključenim vsync-om radi mnogo bolje, ne baguje ni malo, čudno ali istinito. Ovo su najjače igre koje sam probao, ostale rade na 60+ fps (Dirt 3, takođe). Nisam je overklokovao, radi na 775MHz. Ostatak konfiguracije: Athlon II X3 445 3 x 2GB RAM +:Minimum 30fps za HD rezoluciju, tiha, hladna. -:Za sad nema

Dusan
17.10.2011. @ 22:44 #48a3f299

Da li mogu ovu karticu da odkljucam da je jaka kao 6870? +:pitanje

NaucnikXD
18.10.2011. @ 11:52 #7581d1e1

@dusan....ne mozesda je otkljucas, mozes samo da je klokujes da se izjednaci sa 6870 na deufalt klokovima...

CIMI
23.10.2011. @ 21:51 #5bb4d77f

Imam je 3 dana i stvarno nemam apsolutno nikakvu zamerku..Sve samo ++++...Ali jedna stvar me zbunjuje..Kad udjem u cpuz ili device menager pise da je 6800??Stoo??Malo me brine,jel se ovo javlja jos nekom?? +:Odlicna,tera sve vrh... -:Pitanje??

neso
24.10.2011. @ 19:41 #de0a4e7d

Nista se ne brini tako pise na svakoj 6850,6870,6950.. Bitno je da pise GPU BARTS ili skini programcic GPU Shark pa vidi sta ce onda pisati! Ja imam ovakve dve u Crosu i razvaljuju sve do bola...

Ziks
26.10.2011. @ 13:08 #7a82b55a

Nije nortbridge bitan za otkljucavanje, nego southbridge. Dakle, sve ploce koje imaju SB (south bridge) SB710 pa "na gore" (SB750, SB850.....) imaju mogucnost otkljucavanja dodatnih jezgri kod AM3 procesora. +:@skijeti - otkljucavanje

Botko
27.10.2011. @ 20:36 #4f0342aa

Imam jedno pitanje e moze ova kartica da radi na ovoj ploci, M61PMV foxconn, tj e nece ploca da je krati za prefomanse tj ako je mnogo salba ploca da li ce graficka raditi slabije? Procesor je AMD Phenom 9500 2.2 Ram 3GB DDR2 Napajanje 350W ali nemam rezac ako to ima ikakve veze?

ziks
27.10.2011. @ 22:17 #46f0001d

Najmanji ce ti problem biti ploca. Procesor ce ti biti usko grlo u igrama jer nece moci da iskoristi puni potencijal graficke. Napajanje, koji god brend bilo, 350W je premalo za ovu karticu (to sto nemas rezac nikakvu ulogu ti ne igra). Brendirano (Corsair, Seasonic, Chieftec)napajanje od 500W bi i vise nego dobro odradilo posao (Imam iskustva sa Corsair-om i Seasonic-om => moja preporuka!!!). Toliko od mene. :) Ako imas jos kakvih pitanja, slobodno. :)

Dragiša
28.10.2011. @ 13:33 #ef051e45

Ova kartica u ful loadu vuče 110W, znači da ako igraš igre nema šanse da pređe 90-100W potrošnje. 9500 cpu jeste usko grlo, bukvalno ne bi mogao da izvučeš ni 50% snage iz ove kartice, sa druge strane pošto bi ti kartica konstantno radila na 50/60% optrećenja, ne bi ti vukla više od 60W. Ova kartica će raditi i na 500W kineza bez problema, ali se preporučuje 450W brendiranog, mada i na 400W brendiranog bi radila bez problema. Ili uzmi slabiju grafičku, tipa 5770, ili za početak menjaj cpu i uzmi neki Athlon II x3, recimo Athlon II X3 i kasnije kupi i grafičku i napajanje. Inače taj athlon može i na tvoju ploču. +:Botko, ziks

Botko
28.10.2011. @ 17:55 #aeb3cafe

Ma hteo sam da uletim neke pare da bi mogao da klikcem Skyrim posto predpostavljam da ce bez nove graficke da trokira ako uopste bude radio a ako cu da kupujem novi procesor novu graficku novo napajanje najbolje da uzmem ceo komp ? +:Skyrim

Botko
28.10.2011. @ 17:56 #673e5205

I samo joj jedno pitanje zasto je Athlon II x3 bolji od Phenoma 9500 quad na 2.2 ???????????

Ziks
28.10.2011. @ 18:24 #1b7515f3

@Dragisa - u pravu si, samo ja ipak volim da imam dodatno osiguranje, makar 100W vise (to kod kvalitetnih i efikasnih napajanja ne igra ulogu kod potrosnje, plus je sto je napajanje pod manjim opterecenjem cime je ventilator sigurno tisi, jedino sto je cijena napajanja visa). @Botko - po mom misljenju Athlon II X3 je bolji od Phenom 9500 iz vise razloga: novija arhitektura, manji proizvodni proces (45nm) a time i manja potrosnja, daleko veci radni takt, itd. itd... +:@Dragisa, @Botko

moma
30.10.2011. @ 14:05 #034ba30d

citam razne komentare pa sam hteo da pitam nekoga ko zna. Kako moze da bude bolja grafika ati 6850 kada NEKE OD NJIH imaju takt procesora 775 Mhz i takt memorije 4000 Mhz a grficke 6790 imaju takt procesora 840 Mhz i takt memorije 4200Mhz? A obe imaju ddr5. Hvala u napred. +:pitanje

ja
30.10.2011. @ 15:19 #c5e0cd19

6850 ima vise shaders i stream jedinica, tako da je i na manjoj frekfenciji 775Mhz bolji od 6790 840Mhz koji to pokusava da nadoknadi vecom frekfencijom ali uzalud! Podizanje frekfencije moze imati efekta samo u slucajevima gde su kartice priblizne kao 6850 i 6870.

NotoriousRS
31.10.2011. @ 12:16 #b2517be6

Da li bi i5 760 2.8Ghz bio usko grlo za CF 6850? Koje su temperature u loadu?

Mirko
31.10.2011. @ 14:13 #21017fdf

@NotoriousRS, ako bi klokovao i5 ne bi bio usko grlo. @Botko, nisi naveo koju grafičku trenutno imaš, ali činjenica je da moraš sve to da menjaš, ako nisi pri kešu, onda jedno po jedno..

dragan u
01.11.2011. @ 11:46 #efc1c28d

dali bi bio athlon 425 usko grlo za ovu ili 6870 grafuu pozzz

Mirko
01.11.2011. @ 14:01 #e49ada73

AKo klokuješ taj x3 425 na recimo 3.2GHz, neće biti usko grlo za ovu, za 6870 ipak bolje qvad na 3.5GHz.

dragan u
01.11.2011. @ 14:27 #9a5b6b13

ma sad mi je na deff ali drzao sam ga na 3.51 ghz stabilan, imam spire coolgate cooler ali su velikemu temperature ja mislim da bi trebale da budu dosta nize sta da radim da nije do paste jer sam stavio onu sto je dosla uz cooler . imao sam pre 4870 i isla je kmo zmaj , znaci na deff nema sanse da se izbori sa 6850/70. u mene drug ima e5300 oc 3.1 sa hd 6850 i sve guli na maximum. u cemu je caka?

Miki
02.11.2011. @ 15:39 #21e5bd21

Znači ova 6850 od PowerColora je najjeftinija verzija?Zanima me u čemu je fazon,slabije hlađenje ili nešto drugo?

ziks
03.11.2011. @ 13:32 #214a95a7

Mislim da je jefitnija zbog dvije godine garancije (umjesto 3) i zbog samog imena proizvodjaca, jer nije toliko poznat, pogotovo kod nas, u odnosu na ASUS, Gigabyte ili sl. Prijatelj je kupio neki dan i prezadovoljan je. Karticu sam licno pogledao, ima velik headspreader, par heatpipe-ova i dovoljno velik ventilator (90mm cini mi se) koji nije radijalni, sto je veliki plus zbog buke (u idle-u se i ne cuje).

skijeti
03.11.2011. @ 22:01 #9f278509

Jedini razlog zasto su Powercolor kartice jeftinije na svim trzistima na svetu na kojima se prodaju je 'samo pakovanje' kartice. Znaci u poredjenju sa konkurentima, dobijate 'siromasnije' pakovanje... cd sa drajverima, vga-dvi adapter i to je to! Nema kabla za dodatno napajanje, nema hdmi kabla, nema crossfire mostica i sl. ali zato imate jeftiniju karticu koja je u poredjenju sa konkurencijom- od nekih bolja, a od nekih i nije, znaci 'zlatna sredina'. Sve u svemu, razliku u ceni od 10ak evra ili slicno u odnosu na drugog proizvodjaca mozete uvek iskoristiti za kupovinu vise memorije ili kvalitetnijeg napajanja i td... Duzina garancije nema nikakve veze sa ovom cenom- jednostavno politika firme je takva da idu sa slabijom dodatnom opremom, jeftinijom kutijom zarad postizanja brze i vece prodaje. Od mene, u svakom slucaju, imaju preporuku kada je u pitanju ova kartica! Nista je do sada, za skoro pola godine, nije ni oznojilo...

ja
04.11.2011. @ 16:38 #778efb3a

Sve si u pravu, takoje ja to pouzdano znam posto radim u jednoj firmi koja uvozi doticne kartice. Ja imam dve u cross-u i cepaju sve zivo na high detaljima u full HD! +:@skijeti

Duda
04.11.2011. @ 17:21 #beba5984

Momci sta mislite ? , da li moze ova graficka da tera gta 4 na maximum ? imam procesor 2.5 dual core, i 4gb ram...

Miisaw
05.11.2011. @ 09:40 #3bdae2db

Sa jačim procesorom bi terala,sa tim teško. Nisi napisao model procesora ali verovatno neće baš moći sve zbog njega... I zavisi na koji max. misliš-max rezolucije ili detalja?

Duda
05.11.2011. @ 09:48 #c84cf9ac

procesor mi je intel E5200 dualcore pentium 2.5ghz 64bit... eto ti model :D ... i mislim max sve...

Moma
05.11.2011. @ 18:08 #8abdb83c

Ovde na ovom sajti pise da je Memory clock 4000Mhz a na njihovom oficijalnom sajtu pise 1100Mhz? Da li ima neko objasnjenje???? -:Memory clock 1100Mhz

mare
06.11.2011. @ 03:36 #6e24c97e

To je verovatno realna brzina gddr5 memorije, ovde je prikazana efektivna brzina.Imas dve vrste memorija koja se koriste, ddr (double data rate) i qdr (quad data rate ili quad pumped). Gddr5 je quad pumped memorija. Efektivnu brzinu memorije dobijas tako sto pomnozis realnu brzinu sa 4.

dusan
07.11.2011. @ 00:13 #bfccabb8

kupio sam ovu grafu skoro i zadovoljan sam,sve igrice rade na Very High bez seckanja.za te pare je odlicna,jedino je mana sto se puno greje,cim igram neku zahtevniju igricu malo duze temperatura se poveca i kuler je bucniji. -:puno se greje

skijeti
09.11.2011. @ 01:54 #c293d3e2

Dusane, skini MSI Afterburner, pa namesti opcije za kuler (preporucujem opciju auto kontrole s tim sto je pozeljno da sam podesis vrednosti)... Ja sam podesio auto-mod na sledeci nacin: kad temperatura dodje vec na 45 stepeni kuler vrti na 60%- kad je T 50 stepeni, kuler ide na 80% i kad je T 55 stepeni, kuler sam podesio na 100%. Ovakvim setingom temp. u idlle je uvek oko 34-35 stepena, a u fullload-u nikad preko 66 stepeni! Moguce i da ti je kuciste slabije provetreno... obrati paznju i na polozaj kablova unutar kucista. +:Za Dusana

Rane
13.11.2011. @ 22:40 #5d9a2a1c

hteo bi da je kloknem da se izjednaci na default klokovima sa 6870..Sta i na koliko treba da podesim..Koristim program amd over drive..??npr gpu clock setings,memory clock seting..i fan speed?? +:Vrh..sve u high..45+ fps

moma
14.11.2011. @ 22:52 #f1862bf9

imam tv karticu winfast DTV2000 h plus. od kako sam instalirao ovu grafiku, ne radi mi tv kartica. (pola slike na tv-u je potpuno crno a pola slike normalno). Sve sam probao sto mi je palo na pamet. Instalirao naj novije drajvere i na grafiku i na tv karticu, cak sam podizao i sistem misleci da se nesto pobrljavilo i nista. Vracao sam stare drajvere i nista ne pomaze.Tako da ako neko moze da mi pomogne oko ovoga jako bih bio zahvalan. Inace i grafiku i tv karticu sam kupio u GHigartonu i oni ljudei ne znaju sta je. Tv kartica radi normalno n Nvidiu a na ATI ne valja -:problem sa tv karticom

skijeti
15.11.2011. @ 14:58 #a6b718af

Jedino sto mi jos pada na pamet Momo je da promenis slot u koji stavljas tv karticu pa da pokusas onda... (pod uslovom da imas vise od jedno pci slota na ploci).

Shomy
15.11.2011. @ 19:39 #dfc71492

OC core clock na 900 i stavi voltage na 1.250v

Milan
16.11.2011. @ 15:04 #f348c7d8

Da li bi Phenom X4 955 bio usko grlo sa ovom karticom??

kollev
16.11.2011. @ 23:59 #d4e66b86

Milan ne bi nikako,evo ja sam juce taj procesor podigo na stabilnih 4.2ghz bez izmene voltaze samo sam mnozilac podigo na 21 i to je to,vrh procesor za ne mnogo para...a ova kartica mu bas dodje kao odlican timski igrac...... +:vrh za te novce -:nema bate

Djuka
17.11.2011. @ 11:48 #99394cdc

Možda je eventualno za 6970, x4 955 na granici da bude usko grlo.

Milan
17.11.2011. @ 13:43 #06279549

Ok, znaci mogao bi ovu karticu da uklopim sa mojim Phenomom. Samo se nadam da ge ne trebam klokovati posto to ne volim da radim, niti sam se ikada bavio time. I na 3.2 mi radi vise nego dobro. :) A da li ce Cooler Masterovo napajanje od 460W biti dovoljno? Pored ovog procesora imam 4 GB rama 1333, 1 TB hdd, LG DVD-RW, GeForce GT 430 i jedan fen 12-icu koji je povezan na molex.

Skijeti
18.11.2011. @ 05:36 #79b1f742

Napajanje ce biti dovoljno ako ne budes klokovao ni procesor ni grafiku- cpu ti trosi oko 100W, ova grafika max oko130W, tako da ce moci bez problema... trebalo bi to napajanje barem da ima realno 360- 380W...

Milan
18.11.2011. @ 09:06 #3aaea791

@Skijeti, nemam nameru da klokujem ni jedno ni drugo posto mislim da nema potrebe. Ovaj procesor je zivotinja, guta sve zivo, ima dovoljno visok radni takt, stavio sam mu Hyper 212+ hladjenje i sada radi ko bombonica. :) Sto se grafike tice, takodje ne bih nista dirao, mada nisam bas odusevljen sto uzimam AMD ali 'ajde...Nazalost nema nVidije koja je u ovom cenovnom rangu a da je 256-bitna, a koliko sam cuo trose i vise struje od AMD-ovih grafika, tako da bi verovatno morao da kupujem i novo napajanje.

Dragan
18.11.2011. @ 12:39 #94ba2379

Juce sam je kupio i ubacio. U kombinaciji sa Athlon II X3 455 jede zivu decu. Idle temperatura mi je 36 a kad igram Battlefield 3 i izadjem iz njega temperatura je oko 47-50 stepeni. Da li je to ok? +:tera sve zivo u full-u

Mirko
18.11.2011. @ 13:11 #b3316f90

Sve temperature ispod 70c u radu za grafičke kartice su odlične, kad je temperatura kartice preko 80c, onda ta kartica baš i nema dobro hlađenje.

Skijeti
18.11.2011. @ 13:30 #26d55fb4

Imas lepu konfiguraciju i veruj mi ova grafika te nece razocarati- cak naprotiv, zavoleces je veoma brzo!!! Tiha, hladna, malo trosi, a bukvalno 'zvace' sve sto joj serviras!

Milan
18.11.2011. @ 15:43 #3f440713

@Skijeti, brate, ostalo mi jos grafu da pojacam, mada za sada mi i ova GT 430 odlicno odradjuje posao i bukvlano sve igram na max, jer imam monitor 19-icu tako da igram na manjoj rezoluciji 1440x900 u odnosu na full hd. Ali svakako da skorije planiram da kupim neki noviji i veci monitor tako da ce mi trebati jaca grafika kad-tad. :) Imao sam problem sa igrama dok sam koristio ovu graficku u kombinaciji sa Athlon X2 250 procesorom, morao sam svuda da kresem detalje i rezoluciju, ali otkad sam stavio Phenoma nemam tih problema. Procesor sve igre jede za dorucak, jos kada sam ga uklopio sa dobrim hladjenjem, milina. :) Mogu da mislim kako bi sve sljakalo u kombinaciji sa ovom grafom i 256-bitnom magistralom. :D

Profa
19.11.2011. @ 16:04 #67190a50

Ok imenjace onda uzmi ovu 6850...sada i kod mene sve radi na maxx u 1600x900 oko 34fps-a ispostavilo se da je hdd pravi problem kod mene wd green 1tb uzeo iz starog kompa blue 500gb i sve radi dosta bolje....

Milan
19.11.2011. @ 16:33 #51607609

Imenjace, ja sam se isto zeznuo kada sam uzimao hdd pa uzeo WD green (povuklo me onih 64 MB) a ustvari se ispostavilo da je to hdd samo za skladistenje podataka. Sada imam Blue verziju i bas sam zadovoljan. Kazem ti, GT 430 ne odradjuje lose posao, ali mislim da sve preko ove rezolucije sto smo naveli je za nju prevelik zalogaj. Nego da pitam jos ovo, treba li za ovu graficku jos neki prikljucak od napajanja ili se samo stavi u slot? Pretpostavljam da treba jos nesto, pa zato pitam... :)

Profa
19.11.2011. @ 17:39 #5bc5f76c

Imenjace treba ti 1x6pin konektor i napajanje od 500w(ako budes morao da uzmes napajanje preporucujem ti lcpower 600w za 300din ja ga imam i radi bruka necuje se,negreje se).... nismo jedini koji su se zeznuli pa uzeli wd green :) ...mislim da cu ja uzeti hd6790 ili ovu jos se dvoumim??ja na full hd sve na maxx u gta 4 imam 24fps-a,crysis 2 16fps-a,bf3 17fps-a sreca pa sam uzeo 2500k sa kojim sam prezadovoljan ....

Milan
19.11.2011. @ 18:32 #1b28ce93

Nesto zeza sajt, nece da mi ostavi komentar kada stavim link ka napajanju, pa cu napisati ovako Cooler Master eXtreme Power Plus 460W Bele boje sa malim ventom pozadi, dakle nije ono crno sa 12-icom. Po specifikacijama koje sam procitao na ovom sajtu, izgleda da nema tog konektora. :(

Profa
19.11.2011. @ 18:39 #4b40ebfe

nece ni meni ali ako si gledao na cooler masterovom sajtu belo napajanje sa 80mm ventom nazad onda imas taj 1x6pin za grafu :) .... kada uzimas grafu?

Milan
19.11.2011. @ 18:47 #f5e8af3f

Ne znam kada cu je uzeti, moram jos para da skupim. Pregledao sam sve kablove, dva su povezana sa plocom i dva SATA izlaza sa hdd-om i rezacem, jedan vent mi je takodje povezan na molex. Ima jedan izlaz sa 4 pina, podseca na cpu fan konektor.

Milan
19.11.2011. @ 21:04 #af895539

Kuciste Cooler Master Elite 430, a CPU kuler Cooler Master Hyper 212+. Imam jednu CM 12-icu napred koja uduvava vazduh (koju sam dobio uz kuciste) i imam 2 Arctic Cooling F12 12-ice jednu pozadi koja izduvava i jednu sa leve bocne strane koja uduvava vazduh. :) Kada sam kupio Phenoma bio sam potpuno neupucen u to kakvo mu hladjenje treba, tako da sam ga stavio sa box kulerom u jednom sprcenom BlueBerry kucistu u kojem su temperature bile izuzetno visoke, a toliko je bilo usko da ovaj cpu kuler koji sam naveo u prvoj recenici nije mogao da stane. Onda uzeh ovo novo kuciste, kupih Hyper 212+ kuler i ubacih nekoliko ventova i time resih problem visokih temperatura. HDD sam uzeo preko nekoliko meseci WD Blue 1 TB, imam 2x2 GB DDR3, napajanje znas i obicnu AMD 770 plocu (Gigabyte 770T-D3L). Sto se svega ovoga sto sam napisao tice, mislim da sam miran jedno vreme, ali mi je jos ostalo da promenim graficku.

Profa
19.11.2011. @ 21:22 #40784d16

dobra masina :) ja hocu da uzmem hyper 212+ za moj procesor da bi malo oc-ovao a imam 4x12cm blue led cooler master sickleflow venta na 2000 obrtaja ploca asus p8p67 20stepeni maxx25stepeni,2500k sa stock kulerom 27stepeni max 56stepeni,hdd 24stepena,ram hladan na dodir kad igram igrice i u benchmarku,lcpower 600w optereceno hladno,tiho milina.grafa 30stepeni max64stepena ja zadovoljan :)

Milan
19.11.2011. @ 23:03 #f83a8b0e

Ne znam kako ti zavrsava posao taj box kuler posto su tvoj i moj procesor tu negde po performansama. Stock kuler od Phenoma je bukvalno kao motorna testera, pored toga sto se ne moze izboriti sa temperaturom. Uzmi Hyper 212+, super je, on mi je resio i pitanje buke i pitanje temperature. Samo prethodno izmeri kuciste, proveri da li ce moci da ti stane, posto je dosta veliki. Takodje velicina ram modula moze da pravi problem, ako su ti memorijski cipovi oni veci, moraces vent da okrenes na drugu stranu. Takodje proveri da li na desnoj bocnoj strani kucista imas prorez kako bi mogao lepo da montiras kuler a da ne skidas plocu. Ako to nemas, moraces sve da skidas...

moma
20.11.2011. @ 08:42 #af45a6ac

Imam MSI 970A-G45, AMD Phenom x6 1090t,Hyper TX3 , Blueberry napajanje 550w, 8 GB ddr3 i pre neki dan sam kupio ovu grafiku i veoma sam zadovoljan. Sve preporuke. +:Zadovoljan sam

Skijeti
20.11.2011. @ 15:01 #d6ec0b56

@ Profa!!! Veruj mi da nikad neces vise zazaliti sto si ustedeo tih 2000 dinara nego ako se odlucis za 6790 u odnosu na ovu! Za mesec dana ces vec juriti nekoga da mu prodas da bi kupio ovu... videces. Nisam fan amd, ni nvidie... kupujem uvek na osnovu odnosa cena-perfomanse i ova karta je jos uvek best buy. Bolja kupovina, u svakom smisli, nego gtx460 1GB. Imao sam karte od obe 'fele' i dan danas ih imam- negde su nvidie bolje negde amd, ali poenta je da se za ove pare bolje ne moze pazariti!!!!

Profa
20.11.2011. @ 20:29 #4515f479

kuciste mi je sirine 19cm nzxt m59 mislim da je 16,5cm od ploce do stranice kucista....skijeti odustao sam od 6790 iz slicnih razloga sto si naveo i odlucio se za ovu...nvidia gtx560 je dosta skuplja.... +:Skijeti

vlada
22.11.2011. @ 00:57 #926915b0

Da li mogu sa ovom grafickom karticom koa je kupim i core 2 duo e7500 2.9ghz procesorom da igram na full empire total war i shogun total war? ili da kupujem bolji procesor... imam 3Gb rama memorije i sada imam 9800gt na kojoj jedva teran ma medium......??? +:????pitanje -:????pitanje

mile
22.11.2011. @ 04:03 #426fe2cf

netrebas novi cpu, samo klokni sadasnji na 3.4ghz i opusteno uymi 6850

Milan
22.11.2011. @ 10:37 #b442b8bd

@Profa, sa 19cm sirine ti staje knap, bar tako pisu ovde na sajtu. Neki kazu da su uspeli da ga spakuju i u 18.5cm.

Petar
22.11.2011. @ 12:01 #766a217f

Koja je razlika izmedju 6850 asus, sapphire i powercoler(osim cenovne) u dilemi sam ne znam koju da pazarim, a razlika u ceni je skoro 20e

Profa
22.11.2011. @ 12:15 #8b6707b1

Milane staje pogledao sam na netu :D vlado treba ti 4gb rama nemoze tri posto je ploca dual chanel znaci ili 2x2gb,ili 2x1gb,ili 4x1gb rama ,nemoze 1x2gb rama,ili 3x1gb rama....dobar ti je procesor bolje uzmi ovu grafu i jos rama i uzivaj u igrama...

Profa
22.11.2011. @ 12:18 #b9f0e4b1

petre mozda je asusov model malo oc-ovan i ako ima dva venta znaci da je malo bolje hladjenje ali ova je dobra zato sto ti ne trebaju 2x6pin sa napajanja kao kod asusa vec 1x6pin.. -:dont know

Petar
22.11.2011. @ 12:45 #fc1ad06c

ma ova asusova je sa jednim vent, ima cpu na 790 i to je to, znam za konektore za napajanje, ali imam lc power 600 imam oba prikljucka, tako da mi nije to problem, samo ne znam da li se isplatiti platiti 17evra vise za asusa

Profa
22.11.2011. @ 19:53 #d008952a

ja mislim da se ne isplati uzeti asus....mislim da se isplati uzeti gigabyte hd6850 sa 2 venta ima bolje hladjenje i ima cpu na 820mhz (malo oc-ovana) oznaka GV-R685OC-1GD kosta 140e.toliko od mene

skijeti
22.11.2011. @ 20:27 #d4cc1aa9

U jednom od ranijih postova sam objasnio zasto su Powercolor najbolje kartice za kupovinu, pa ne mogu sad da ponavljam... svodi se na sledece- na inostranim sajtovima za prodaju, ova karta je skuplja i od asusove, saphire i gigabyte karte (sve referentni modeli) iako je u momentu lansiranja imala nizu cenu za 10 do 15 dolara- ko razume shvatice!

Profa
23.11.2011. @ 11:15 #a28c381a

Skijeti aj ako te nesmara napisi koje igrice igras i u kojoj rezoluciji i detaljima? hocu ovu da kupim ali ne bih da se posle pokajem sto nisam uzeo gigabyte-ov model... +:1x6 pin za napajanje,256bit-a

Petar
23.11.2011. @ 14:16 #89f742fb

a ono sapphiro-ova vapor-x, da li se vise isplati od ove?

Petar
23.11.2011. @ 14:16 #cb5ba498

6850 naravno

skijeti
23.11.2011. @ 14:17 #ddf72039

Trenutno igram sledece igre: Battlefield 3, Skyrim, Call of Duty MW3, NeedForSpeed The Run, Formula 2011- sve ili na high ili na max podesavanjima... +:@Profa- sve igre igram u 1920x1080 rezoluciji

Profa
23.11.2011. @ 20:19 #9a8b4a27

Petre iskreno neznam mislim da se ne isplati jer isto ima jedan vent nema nikakvu prednost samo je malo oc-ovana sto mozes sam da uradis i ovoj kartici...ako imas malo i neprovetreno kuciste uzmi gigabyteov model zbog boljeg hladjenja tj 2 venta....koje kuciste imas? ja bih uzeo ovu jer imam dobro provetreno kuciste nzxt m59 modovano skinut hdd kavez i sad mogu da stanu dve grafe bilo koje posto je duzina 44cm. +:@Skijeti hvala na informaciji I am buying this

Petar
24.11.2011. @ 00:29 #baf9cac1

ma imam neko staro kuciste, otvorena mi je jedna strana, a i stvicu mu jos neki vent, kad uzmem graf, ali se nadam da cu uskoro uzeti chieftec BH-02B-B-B-OP, a kako sam gledao na netu ova vapor-x ima neko napredno hladjenje, za koje svi pricaju da je mnogo dobro, a imao sam problema sa nekim grafickim karticama, naime 3 su mi crkle, pa sad ono triput meri jednom seci

skijeti
24.11.2011. @ 01:00 #adddb65d

naime, default klok znate koji je- sa msi afterburner (u mom slucaju) bez menjanja voltaze, gpu ide do 850 mhz, a memorija 4400 mhz... sa dizanjem voltaze meni gpu ostao stabilan do 930mhz, memorija 4750mhz (msi kombustor, unigine heaven, furmark). max temperatura grafe u ovim test programima po default kloku ne prelazi 64stepena- a kad je klokovana 69-71 stepeni (opet kazem u mom slucaju)!!! +:mozda vam i ovaj podatak znaci...

Profa
24.11.2011. @ 20:50 #5a3f96fd

po skijetijevom postu rekao bih da sam ja odlucio uzecu ovu grafu pa sta bude.....petre nisam procita da je rec o vapor-x modelu pise da je dobro hladjenje ali da je zbog toga bucnija tako da bih ja uzeo ovu karticu ili gigabyte(da hocu da dam tih 20 e vise)..mislim da je ova najbolja zbog cene a i kuler mozes da promenis(ako bude bucan) uzmes artic cooler za gpu sa 3venta i cao... +:@Skijeti

Petar
24.11.2011. @ 21:30 #933d4e9b

Hvala na informacijama, verovatno cu i ja ovu, pa se javljam da vam kazem kako se ponasa...:) +:@Skijeti @ Profa

Miloš
25.11.2011. @ 01:25 #584ccbf5

Ljudi, sledeće nedelje trebam da uzmem novo kućište. Ja sam grafički dizajner i ujedno i gejmer. Ne treba mi nešto previše, ali ako može ova grafička da mu služi bar još godinu i po do 2, taman dok ne završim faks. Recite mi, da li vredi da se uzme ova grafa (nikako ne mogu da se opredelim, a i nisam nešto naročito stručan) jedino što znam da ću uzeti AMD phenom x4 960T 3ghz i napajanje od 600w LC power LC600H-12 (košta 38509 dinara). Polemika oko grafičke i matične. Ako imate neku preporuku, zahvalan bih vam bio i stvarno ne znam, da li uzeti ovaj radeon ili ipak da se opredelim za neku nVidiu (koju?) Hvala Puno +:Treba mi neko ko se stvarno razume

Petar
25.11.2011. @ 01:38 #28a0d390

msi 870-c45 ploca je vrlo stabilna i vrlo dobra za otkljucavanje, a vrlo pristupacna

skijeti
25.11.2011. @ 01:50 #d48a43e4

ljudi, ako zaista moze da se nadje za ove pare (mislim na 120eur) onda definitivno nema bolje kupovine! ja sam moju powercolor platio 17700rsd pre ravno godinu dana! ako vas interesuje jos nesto u vezi grafike pisite na: skijeti@gmail.com +:@Profa @Petar

Petar
25.11.2011. @ 02:28 #e3727a4c

Ovo ili neka 460gtx , 550ti , 560 obicna ne tdi , ili 6790 hvala unapred

Milan
25.11.2011. @ 08:31 #48b757ab

@Petar, mislis li da je nVidijina 550ti u rangu sa ovom? Ako jeste pre bih uzeo nju...

013
25.11.2011. @ 11:02 #aae7f4db

550 TI JE NIJE NI BLIZU 6850 ..hahaha dobro si me nasmejao:) 550ti je slabija i od 6790 podosta :P

Profa
25.11.2011. @ 12:18 #2538a2a0

ako planiras da se bavis grafickim dizajnom uzmi nvidia karticu tj uzmi gtx 460.....amd je uglavnom za gaming....opet zavisi koliko hoces da das za graficku???za plocu se slazem sa Petrom MSI 870-c45...a ako hoces da uzmes kuciste uzmi cm 690 ii advanced ili cm storm sniper...Petre gtx 460 je kao ova otprilike a gtx560 je malo bolja.....ja bih uzeo gtx460 ustedeo 4000din i oc-ovao je na 820mhz za cpu i bila bi kao gtx560...evo kako bi to islo gtx560>gtx460=hd6850>hd6790>jos dva mesta pa gtx550 :)

Petar
25.11.2011. @ 13:03 #5e63d98e

Nisam ja rekao za ovu 550ti, to neki drugi petar, ja poslednje sto sam koristino nvidia je 8800gts, koja mi je crkla...:(

Miloš
25.11.2011. @ 17:53 #94d510f5

Pa nekih 13000 dinara maksimum. I dalje razmatram da uzmem ovu grafičku, odgovara mi cena, samo još uvek ne znam koji proizvođač... Što se tiče te 460GTX, ona prelazi moj budžet... Šta predlažete? Da li da uzmem neku 6850 sa matičnom što je rekao Petar MSI 870-c45 ili pak da se opredelim za neku nVidiu (koju) koja se poklapa sa ovom cenom i ovim radeonom?

Profa
25.11.2011. @ 19:33 #320c30df

kako prelazi budzet evga gtx 460 cena 125e :) . amd radeon je za igranje ...nvidia je za rad i za igranje...ja se jos kidam dal da uzmem gtx 460 ili hd 6850 (negde je blji amd negde nvidia u igrama)ali mi se cini da se amd moze vise oc-ovati a ja bih karticu koristio za igranje.........

vlada
26.11.2011. @ 03:35 #91264d57

kolikon je posto bolja ova grafika od moje trenutne 9800gt 1gb ddr3? ako je 100% bolja onda se isplati menjati, mislim da li ce mi biti osetno bolja grafika na igrama ...??hvala +:pitanje? -:pitanje?

Profa
26.11.2011. @ 13:00 #912f063a

zavisi u nekim igricama razlika je i veca od 100% ... vidi poredjenje hwcompare.com/5965/geforce-9800-gt-1gb-vs-radeon-hd-6850/ +:Odgovor. -:Odgovor.

Deki
26.11.2011. @ 18:36 #ce7c9a53

Mnogose ljudi zavarava sa grafičkim karticama, da bi ostvario maksimalnu snagu kartice potreban je i jak procesor. Recimo I3 ili neki jači amd x4.

Petar
26.11.2011. @ 20:30 #af3a73d9

zavisi za sta, za igrice sigurno je potrebna jaka graficka, ja imam amd phenom 955b.e, sa 4 jezgra i 8gb dd3 1600mhz, i sigurno bi ova graf dobro pasovala i mogo bi da igram sve igrice na max, sem gt4 koja trazi 1,2gb graficke memorije.

Profa
27.11.2011. @ 15:45 #283db1d4

Petre dzaba ti jaka grafa ako imas slab procesor...ti nemoras da brines tvoj procesor je solidan i ispratice ovu grafu u potrunosti(moci ces sve da picis na maxx)....i da samo da se zna u igricama nema razlike dali je 4gb ili 8gb rama..ta veca kolicina rama se vidi u nekim zahtevnijim programima..

Petar
27.11.2011. @ 16:07 #2bc8287f

Naravno mora komponente da budu uklopljene dobro, i samim tim ce da se izvuce maximum iz njih.8gb sam stavio prilicno opterecujem komp, a nisu igrice, a i sad sam preso sa ddr2 na dd3 pa sam zbog toga uzo, da ne moram svake god da menjam

Miloš
28.11.2011. @ 00:13 #5250dccd

Ovako moja konfa bi bila: -MB AM3 770 MSI 870-C45 -AMD Phenom II x4 960T 3gh Black Edition Box -2x4GB DDR3 PC1333 CL9 -SEAGATE 500GB SATA III 16MB -(ne znam jos uvek koji radeon ili graficka- nisam odlucio ali bih uzeo 6850) -Kuciste Thermal Take V3 VL800 -Napajanje 600W LC Power LC600H-12 E sad ja vas pitam, da li se ovo uklapa i da li neko ima neki predlog da promenim nesto? Hvala +:@Profa I ostalima -:Da li je dobra ova maticna ili da menjam?

vlashaa
28.11.2011. @ 03:28 #782fd0d3

Da li je ram memorija bitna za igranje igrica?ja imam 3gb memorije e7500 2,93ghz koliko mi je potrebno ram memorije da kupim da bih mogao da igram sve nove igrice ? +:ram memorija

Djuka
28.11.2011. @ 15:16 #9bc1d0c3

Uz ovu grafičku, tvoja konfiguracija će ti raditi sasvim solidno. +:vlashaa

Profa
28.11.2011. @ 15:38 #34917fc3

dobra ti je konfiguracija jedino mi se hard ne svidja.....uzmi na primer samsung 1tb 103sj on je odlican ili wester digital 500gb caviar blue ili black sata 600 yj sata III ...ova grafa bi ti super legla uz konfu... vlashaa koja je ploca i ram jel 3 puta po 1gb ili su 2gb+1gb rama..ram mora da bude ili 2x2gb ili 4x1gb..na ploci imas 4 slota za ram treba da budu popunje ili dva ili sva cetiri slota zato sto je ploca dual chanel... +:@Milos i vlashaa

Profa
28.11.2011. @ 20:45 #642a06a7

ko zna kad ce da padnu cene :( pre ce pasti cene ssd-a kako izgleda...nemoj da menjas hard dok nepadnu cene ne isplativo je sada uzeti bilo koji hard(nema neke velike razlike u igrama zbog harda)..mislim da ploca podrzava sata III hardove nisam siguran posto sam uvek uzimao intel..

skijeti
01.12.2011. @ 16:51 #d4d865ca

itekako ima razlike u igrama u zavisnosti koji je hard u pitanju, narocito ako je raid opcija dostupna- ako imas para za vise diskova! :)

Enthusiast
04.12.2011. @ 13:07 #55fc23ab

Na Hight, a? :D A i rezolucija ne postoji 1920x1080p, a i cinjenica da ste mirni 1 god. sa njom. ;) -:no good

Petar
04.12.2011. @ 19:10 #6fc0ee33

@skijeti,@profa je serija 68xx boljda od serije 58xx? posto nailazim na neke komentare kao da je bolja 58xx, mada po meni nelogicno, ali reko nekog ko zna da ptiam

skijeti
05.12.2011. @ 01:35 #43368fde

Pa znas kako- 5850, ako mislis na nju je generalno jaca od 6850 (kad je u pitanju sirova snaga)...ako je testiras u starijim igrama (iz 2009 i 2010.god) verovatno ce 5850 izaci kao pobednik, ali sa veoma malom razlikom. Medjutim, serija 6xxx ima duplo jacu teselaciju od 5xxx, manju potrosnju i generalno u novim igrama ce recimo 6850 biti ispred 5850, ali takodje jos uvek ne u velikoj meri- negde oko 5% mozda... Ako uzmes u obzir cenu datih kartica, trend da noviji drajveri vise odgovaraju novijim karticama, potrosnju i primetno hladniji i tisi rad namece se jedino logicno resenje, a to je da treba ici na karte serije 6xxx.

Sale
06.12.2011. @ 19:54 #c4479f02

5850 je u svakom pogledu jaca od 6850,osim teslacije,ali to nije dovoljno da 6850 bude bolja od nje,glavni razlog je sto 5850 goni cypress gpu sa 1440 stream procesora dok 6850 goni barts od svega 960 stream procesora,tako da 5850 nema malo vise sirove snage vec mnogo-mnogo vise od 6850,sto se tice potrosnje tu je u pravu 5850 je malo veci potrosac od 6850,e sad sto se tice cena-performanse ja sam za 5850 dao 15000 diara a sobzirom na to da trenutno 6850 kosta oko 12000 dinara onda je i te kako 6850 odlicna kupovina za ulozen novac.

Dalibor
07.12.2011. @ 14:10 #f0142090

Da li ova grafulja moze na ploci koja ima pci express 2.0 slot ??? :(

Mitar
07.12.2011. @ 14:23 #b736b4c7

Naravno da može.

Profa
07.12.2011. @ 19:26 #8edfa915

Moze...PCI Express 2.1 i PCI Express 2.0 su isti to je samo marketinski trik da se tako izrazim nema nikakve razlike...

C!4
11.12.2011. @ 18:18 #185be2c5

Ljudi mogu vam reci da sam se odusevio grafom,pegla za sad sve na high i betmena i the Run sve na ultra..Ostatak e7500 klok na 3,5 2 giga 1066 hyper x 600w Lc Power i bez ikakvih problema sve gura,sve preporuke -:nisam primetio za sad

Milos
13.12.2011. @ 19:33 #a95c3174

Imam je tek 2h i prvi utisci su sledeci: Koliko para toliko muzike, ili mozda malkice vise. Kartica je relativno brza (850/4400mhz bez problema i cimanja) ali je i malo bucnija i toplija (75c full load). Mozda sam ja preosetljiv ali posle moje 8800gt (740/1640/1100) sa nabudzenim 12cm ventilatorom koja je i na 100% bila tiha i ladna (65c) ova mi deluje malo onako, drugorazredno. Ali opet, sa nekim aftermarket kulerom mozda bi i bolja bila. Druga stvar, nevidjeno je glup kuler i izduvava 80% vrelog vazduha nazad u kuciste, dok kroz "rupicu" pozadi slabo sta uspe da izadje... Ukratko, vredi ove pare...ali samo ove pare. +:deluje ok -:malo bucnija

ghost
14.12.2011. @ 08:09 #dc583031

Imam ovu graficku mesec dana i mogu da kazem da sve radi odlicno :) Igram Battlefield 3 1680x1050 high settings u frapsu prosecno 60 fps meni dovoljno.Za ove pare nema bolje :) +:odlicna graficka -:za sada nista

Jeffta
16.12.2011. @ 23:57 #2e0fb010

Pre nje sam imao 4870 danas sam je uzo docticnu karticu i prvi utisci su fenomenalni :).Sve nalsove najnovija na hihg i ulstra sav pdoesanaj na bf 3 sa 4x aa 16 af u dx 11 tera bez problama sa phenom fx 520 kloc na 3.2 ghz 4 gia gddr 2 .Ko kaze da je bunca i da se greje samo lupa pre toga je iamo neku glupost od kartice. sve jace kartie imaj uvece tempreature i malo j ace kulere sto je i razumljivo +:Odlican grafiaka

W
19.12.2011. @ 09:50 #ea0f7da7

Najjaca karta za ove pare definitivno. Nemogu da verujem da je likovi porede sa 8800GT, pa ona je or nje 2 puta jaca a manje se greje! Teram Skyrim na ULTRA podesavanjima i posle 2 sata igranja nije mi presla 67s. Glatko tera SVE sve sve sto postoji! +:LUDILO od karte !!!

Milisaw
21.12.2011. @ 22:11 #da42f74d

U pravu si čovek potpuno,8800GT je minimum 40%,možda i 50% slabija od ove koju i sam posedujem,pre je u rangu jedne ATi 6670 sa gddr5 memorijom. A troši jedva 20-ak W više od 8800GT-što je fenomenalan rezultat. Ekstra je ovo grafika za uložen novac i verovatno best buy ne samo ove već verovatno i iduće godine dok se ne pojavi AMD HD 7xxx serija. Molio bih sve ljude koji kače postove na IT Svet-u da ipak pre nego što napišu nešto malo i promisle.

Marko
22.12.2011. @ 12:21 #0b623a45

..6850 je bolja od 8800GT bar 80%.

profa
22.12.2011. @ 16:01 #e422a159

manite se corava posla.....stvari stoje ovako u zavisnosti od igrice 6850 je jaca od 8800gt 70% minimum u nekim igricama je jaca i preko 100%...ali te dve kartice nisu za poredjenje 6850 je mnogo jaca i po svemu bolja kartica!! 8800gt nemoze da parira ni ati 6670 pogotovo sto ati ima ddr5 memoriju a 8800gt neznam dal ima ddr2 ili ddr3............... +:best buy kartica za ulozen novac

Petar
22.12.2011. @ 16:02 #cfed1a66

Najnoviji call of duty mw3 sve na high, aa na 2x, i rezolucija 1440x900(tolko mi monitor podrzava), prosto klizi, a temperatura nije presla 50c posle sat vremena, jedino je ventilator malo cudan, radi normalno pa onda pocne neke cudne zvuke da ipsusta, ne mnogo bucne,ali za ove pare nema bolja, ja sam prezadovoljan +:Za sad radi odlicno -:mozda malo ventilator

madafaka
29.12.2011. @ 17:23 #aea3157c

da li moze na napajanje od 500w i maticnu msi g41m-p23 i da li ce raditi punim potencijalom

Petar
30.12.2011. @ 00:43 #c2bf8f46

hoce, samo da nije kinez, nego neko markirano, nije veliki potrosac

madafaka
30.12.2011. @ 15:44 #46a39462

kako da proverim koje mi je napajanje posto mi pozadi ne pise ?

madafaka
30.12.2011. @ 16:01 #cd124642

atx-500w-E1-psu je :D

Jeffta
31.12.2011. @ 00:10 #b042d6e8

Grafika je frh posle dve nedlja koriscenaj prezadovoljan iti e greje niti ispusta kave zvukove ventilator :) radi normalno kad igras poveca abroj obrtaje sto je normalno u 2d se i necuje.Odlican overkloker od 775 za gpu iso sam na 970 i od 1000 za memoriju na 1200 i gur abez problema to sam radi tdesta inace nema potrebe sve tera na full :))) +:Odlicna grafika

mare
31.12.2011. @ 17:15 #250bb193

po karakteristikama jaca je RADEON 6790,ali i jedna i druga sjajna kupovina Preporuka kupovina u WIN WIN

sasa
01.01.2012. @ 14:35 #19676481

na ovu konfiguraciju Pentium(R) Dual-Core CPU E5300 @ 2.60GHz napajanje lc power lc6550 version 2.0 550w da li moze 6850 i 5850 a ako ne koju graficku preporucuje te ??????????????????????????

Jeffta
02.01.2012. @ 00:47 #a21b7d35

Moze na to napajanje bez problema i jedan i druga.Preporucujem 6850

madafaka
02.01.2012. @ 14:06 #f6f82ce9

da li moze na mtaicnu MSI g41m-p23 i na napajanje atx-500w-e1-psu pls odgovorite :D ??????

mare
03.01.2012. @ 11:55 #66fc12f3

tesko da ce moci

dragg
03.01.2012. @ 11:58 #31045e39

@madafaka - Matična nije problem, a noname napajanje je problem i za office machinu, kamoli za ovu kartu. Ispuži se malo za PSU.

madafaka
03.01.2012. @ 13:13 #7aa520f2

koje napajanje preporucujete a da nije mnogo skupo ? p.s. hvala na odgovoru :D

PwC
03.01.2012. @ 13:18 #4b8e44cd

moze li LC 550W, imam amd x4 955Be?

Darko
04.01.2012. @ 10:54 #aad68d34

Može.

mare
04.01.2012. @ 17:28 #2522ed3c

ja sam se dvoimio izmedj ove i 6790 i uzeo sam 6790 ni trenutka se nisam pokajao

mod
04.01.2012. @ 22:40 #1f7ed194

mare dobro si postupio posle pogledao sam par testova i 6790 je slabija od hd6850 maxx 10 posto u vecini igrica je razlika 1-3 fps-a sto ce neko tesko primetiti.... +:najeftinija 6850

djole
07.01.2012. @ 02:02 #40cd90a7

jel lc power 600w dovoljno da pogura 6850 i phenom x4 960t bez oc i kolika je razlika u % izmedju 6850 i 6770?

Milisaw
07.01.2012. @ 12:33 #daae2e4f

Poguraće bez problema...Imam ovu grafiku i i3 2100 koji ima za 30 W manji TDP od tog Phenoma i bez problema mi radi na Chieftec-u od 500W... Mada nije LC za malo jače konfiguracije... Što se tiče razlike između 6770 i 6850,prilična je...barem 30% kako mi se čini... Imaš dobar sajt Anandtech pa u rubrici Bench uporedi grafike,procesore...itd... koji te zanimaju...

Mod
07.01.2012. @ 22:09 #26933fcb

moze lc power da gura dosta jake masine nemoras da brines ja ga imam i radi super ali ipak cu uzeti chieftec 650w modularno.....ali treba ici na chieftec,cooler master ili seasonic napajanja i to modularna ko je u finansiskoj mogucnosti...6850 je dosta bolja od 6770,6790 je zlatna sredina.....neko poredjenje ide ovako 6850>6790>6770 dok je razlika izmedju 6850 i 6790 maxx 10% sto je tesko primetiti u igrama....

Petar
08.01.2012. @ 03:38 #91438556

Instalirao sam Skyrim (ES5) i sve mi radi ne na high nego na ultra, i mogu vam reci da nema da stucne, ostatak konf je phenom 955b.e. klokovan na 3600mhz, 8gb dd3 1600mhz, a da napajanje mi je lc power 600w, jedino ne igram na hd rezoluciji zbog monitora, igram 1440x990 i besprekorno radi +:Extra, prezadovoljan -:Mozda malo bucnija, npr bucnija od sapphirove 6870(drug ima)

mod
08.01.2012. @ 14:52 #a1f6e03b

petre tih 8gb rama nema ulogu u igrama.....u programima ima veliku ulogu...cisto da znas na toj rezoluciji bi ti i 6770 terala sve igrice na ultra podesavanjima. :)

Darko
09.01.2012. @ 13:15 #5750f08e

6870 je jača od 6850 oko 20%, 6850 je jača od 6790 oko 20%, 6790 je jača od 6770 oko 20%, 6770 je jača od 6750 oko 20%, 6750 je jača od 6670 oko 30%. +:Best Buy

Petar
09.01.2012. @ 18:02 #5cea443b

znam za ram, ali mi komp radi 24/7, i pri tom mi rade neki programi tako da mi je konstatno preko 2,5 gb zauzeto kad nista ne radim, tako da mi zbog toga bitno, a ne verujem da bi moglo na 6770 AA 8x i AF 16x + sve na ultra

mod
09.01.2012. @ 19:04 #61b2ce02

petre jel imas 2 modula po 4gb rama,ili 4 modula po 2gb rama??moze u toj rezoluciji 6770 sve na maxx bez problema....darko 6850 je jaca od 6790 maxx 10%,dosta je dobra 6790...ja imam gtx 460 768mb i super je sve tera na maxx uz 2500k,2x2gb 1600mhz.... +:u rangu sa gtx 460 cak malo bolja -::) ma nemam pojma

nikolabrej
10.01.2012. @ 00:43 #5c579ef6

zamenio danas gts450 za ovu, bucnija je u iddle nego gts450 u igricama -:auuuu brate prebuchna je za moja ranija iskustva i moj ukus

Petar
10.01.2012. @ 02:37 #bd00fd3d

2x4gb, ej ja se nadam da uskoro uzmim 27" full hd pa da potvrdim da je extra...:D, bucna je, ali od 450 mnogo bolja

Darko
10.01.2012. @ 12:39 #01fe74ec

@Mod nađi mi test po kome je 6850 jači od 6790 max 10%, svuda gde se sam gledao je prosek oko 20%.

mod
10.01.2012. @ 17:52 #3062f9fc

ja igram na lcd-u 42" na 1920x1080 sa gtx 460 768mb

mare
12.01.2012. @ 01:57 #ebe9fe38

znaci ubedljivo najaca karta za ove pare uzmi te i 6790 necete pogresiti

šonsi
12.01.2012. @ 02:48 #5317ecd6

Uzeo sam ovu karticu da zamenim 9800gt nego moram li rusiti sistem sad kad je budem instalirao ili sta,moze mala pomoc,hvala...

Djuka
12.01.2012. @ 14:06 #4c1008f0

Samo uninstal drajvere i ubaci najnovije za ovu grafičku i to je to.

šonsi
12.01.2012. @ 17:46 #e22be1b2

hvala,prvo montiranje kartice,pa driveri,jel?

mod
12.01.2012. @ 23:10 #e8f38f9c

pro skini najnovije drivere sa amd-eovog sajta...ubaci novu karticu upali komp pa onda instaliraj te drivere nemoras da brises stare drivere izbrisace ih instalacija za ovu grafu......mare jeste dobra 6790 ali je malo slabija od ove,gtx460 je jaca od 6790 dok je gtx460 malo sporija od 6850 na stock taktovima,ako oc-ujes gtx460 je bolja od obe jer moze vise da se oc-uje....

Milan
13.01.2012. @ 09:39 #36b84fe9

Uzeh juce konacno ovu graficku posle vise meseci perkanja i skupljanja para. :D Iako sam sumnjao u AMD-ove grafike, ova je uspela da odstrani svaku sumnju. Posto jos uvek imam monitor od 19 inci tesko da cu uspeti i da je oznojim na rezoluciji 1440x900. Jako tiha, nije mnogo kabasta tako da moze da stane u svako kuciste, zahteva samo jedan 6-pinski konektor koji poseduje svako napajanje i ono sto me posebno odusevilo jeste da se ne greje mnogo s obzirom na performanske koje nudi, ali cu ja ipak staviti jednu 12-icu na bocnu stranu kucista da duva u nju, kazu da se dobrim hladjenjem produzava vek svakoj komponenti. :) Isprobao sam veliki broj igara sa max detaljima i nije se desilo da stucne ni na jednoj. Svima vama koji se dvoumite da je uzmete, toplo vam preporucujem da ne razmisljate i puno i da narucite ovu zivotinjicu. I jos nesto, nemojte davati 10-20 eura vise na druge proizvodjace jer nije potrebno, razlike u kvalitetu nema vec samo u pakovanju. +:odlicna -:za sada nema

vlada
18.01.2012. @ 14:03 #6b7eec7e

a koji procesor imas ???? ja imam e7500 2.93 dual core ne zanm da li je adekvatan da ubacim ovu grafiku mislim da li ce moci da izvuce max

Milan
19.01.2012. @ 10:45 #d05aff36

Imam Phenom X4 955 Black Edition. Ne znam sta da ti kazem, trebao bi da imas procesor bar sa 3 jezgra, 2 su nedovoljna. Tebi je zeznutno sto imas Intelovu platformu ciji su procesori mnogo skupi. +:za vladu

darko
19.01.2012. @ 23:02 #4c63f937

Bolja opcija je Vtx3d 6850, potpuno ista kartica( isti kuler) ali mnogo tisa i hladnija! Provereno!!! +:Dobra kartica -:Mnogo bucna u 3d modu

Skijeti
20.01.2012. @ 14:18 #a6db923f

Vtx3d i Powercolor su kartice istog prozivodjaca, Tul... svejedno je koju cete uzeti. Ponovicu opet, kod mene radi vec godinu dana ova powercolor na intelu e2180@3ghz sa samo 2gb rama, chieftec iarena500w i sve ide u fullhd glatko pri cemu T ne prelazi 63`C u testovima, dok u igrama retko kad dodje i do 58`C. I dalje je ova kartica bestbuy po svim kriterijumima.

darko
20.01.2012. @ 22:19 #70d70d4e

Apsolutno si u pravu TUL = ( powercolor, vtx3d, visiontek), imam powercolor i vtx3d 6850 u cross-u, ali ipak vtx3d je tisi i hladni ( bar kod mene)! +:@Skijeti

Nikola
25.01.2012. @ 12:15 #24f0e64f

Dali vredi uzimati ako imam graficku AMD athlon 64 dual core 5000 + 2.60GHz

Djuka
25.01.2012. @ 14:48 #c205d868

Ne vredi za taj cpu ti je 6670.

MOD
25.01.2012. @ 15:43 #60d41691

@Nikola procesor sa jednim jezgrom na 2.60ghz je stvarno slabo i ne isplati se uzimati bilo koju novu grafu....skupi kintu uzmi neki amd-ov procesor i plocu za pare koje bi dao na graficku....pa posle uzmi neku grafu kad skupis...evo na primer uzmes mad phenom II x4 840 3.2ghz cena 80e i plocu asus m5a78l-m lx v2 cena 42e (pretpostavljam da neces da das mnogo kinte na proc i plocu kao sto bi dao za intel) ...sad pogledaj ponetu ja se nerazumem bas u amd posto uvek koristim intel trenutno 2500k koji je zver.

nikola
25.01.2012. @ 20:28 #1d6bb342

Greska u pisanju imam 2 jezgra nisam dobro napisao

Djuka
26.01.2012. @ 11:40 #6ef44d1c

Dobro si napisao, ali taj dual core je prilično slab, bilo koji Athlon II x3 bar na 3.2GHz će ti raditi posao.

Petar
26.01.2012. @ 23:07 #eff1ffa2

Dvoumim se izmedju ove i 6790...Koliko sam uspeo da saznam po netu razlika u perfomansama je nekih 10posto(generalno),s tim da 6850 mnogo bolje podnosi jace rezolucije,kao i da trosi nekih 20w manje od 6790...(teorija...posto naravno nemam iskustva ni sa jednom od njih),ali i da je skuplja za nekih 20 evra...Imam i3 530 @ 2,93,(trosi 73w,dual core ali simulira 4 jezgra i stvarno dobar procesor za te pare) i LC power od 600...moze neka preporuka za karticu...

Djuka
27.01.2012. @ 13:11 #41dc1b16

Razlika je oko 20%, + što troši 10-15W manje, idi na 6850.

mod
27.01.2012. @ 15:40 #e1e6a78f

pa mozes da uzmes 6850 ali samo zato sto manje trosi ta razlika u snazi izmedju 6850 i 6790 je zanemarljiva oc-ujes malo 6790 i to ti dodje na isto(imas po netu price da ce tamo polovinom godine izaci bios kojim flesujes 6790 u 6850 mada neznam koliko je to tacno )...ako imas kunte dodaj malo pa uzmi 6870 ili evga gtx460..... +:dobra za full hd rezolciju -:malo bucnija

srki
29.01.2012. @ 21:00 #4baf51ee

Kakva je razlika izmedju ove karte i Radeon HD 6850 1GB GDDR5 11180-00-40R, osim sto ima crossfire. Znacilo bi mi 20 kerica u dzepu :DD I, dali moze gurati GPS-550AB-A 550W ovu konfu x6 2.8ghz 4 gb rama i ovu grafu. Ostalo je standard +:pitanje

Darko
30.01.2012. @ 15:16 #78e4d9e3

I ova ima CF, razlika je što ta Sapphire ima možda malo bolje hlađenje i možda je malo tiša, ja bi uzeo onu koja ima 3 godine garancije.

dejan
30.01.2012. @ 15:57 #d13d866e

da li bi terala nove igre na ultra,1920x1080 sa intel dual core 3.06 x2 i 6gb rama i ekranom 22 inca

© 2026 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan