logo
Petar

Seasonic SS-620GB 620W

03.10.2010. @ 04:01   #Komentar #Napajanje #Seasonic

Vrh. Napajanje je pravo jer ga pravi baš "Seasonic", kod koga naručuju napajanja i "Antec" i "Corsair", jer oni svoja napajanja nemaju, samo nalepe etiketu sa svojim imenom i udare nemoguću cenu. Ne bih nikome savetovao da kupuje napajanja koja nisu modularna. Bolje je uzeti po prostojnoj ceni modularni "chieftec", nego nemodularni" "corsair" ili "antec". +:Pet plus

52 komentara

Djura Bura
24.10.2010. @ 01:52 #54eaca33

Mozda napajanje i jeste dobro al ovo za Corsair si se izlupao do koske ..

Branko
26.10.2010. @ 01:24 #f3cf6fd3

Nije se uopste izlupao za Corsair, proveri malo po netu pa pricaj.

zobla
29.10.2010. @ 05:29 #81c383ce

djuro, djuro trcis pred rudu!! stvrarno bi morao da pogledas malo bolje u vezi corsair napajanja. time niko nije hteo da kaze da je corsair lose napajanje nego samo cinjenica da seasonic prave za te dve firme!!!!!!! inace postoje od 1975. dosta je to godina

Lola
05.11.2010. @ 05:55 #6f6d7ae8

Svetski vrh. Radi napajanja za Antek i Korsejr. jer ove dve "najbolje" marke uopšte ne proizvode napajanja. Jedna takođe vrhunska firma - CWT, radi napajanja za Čiftek i Korsejr. Dakle Čiftek serija CFT Turbo, sa oznakom C, ne CS, ni po čemu ne zaostaje za takvim istim napajanjem Korsejr. Ko ne zna neka uči. Siroti Đura.

Lola
11.11.2010. @ 02:32 #1c913c12

Đuro, kako možeš čoveku da napišeš da se izlupao, to je bezobrazluk, a pojma nemaš o napajanjima.Korsejr ne pravi napajanja nego ih naručuje kod Sisonika i CWT, a i napajanja Čiftek (550+) iz serije CFT pravi CWT, kao i i ona iz serije BPS Tiran, koja su vrhunska. Svoja napajanja ima još i vrhunski Enermaks, koji ih prodaje samo kao svoju marku, ne radi ne za koga. I Antek napajanja rade Sisoniv i CWT. Zapamti ovo.

Balaban
11.11.2010. @ 02:50 #75d91830

Da, napajanja Sisonik, Enermaks I CWT jesu brend sam za sebe, ostala dobra napajanja potiču uglavnim iz ovih fabrika, osim Enermaksa. Novo Čiftek napajanje BPS (CWT) Nitron spada u sam vrh. a jeftije je i bolje urađeno od Anteka i Korsaira. Ima dosad najbolju obradu kutiuje i modularnih kablova, a košta manje od Korsejra koji unutra ima istovetno CWT napajanje. Ipak, uvek preporučujem svima Sisonic, u klasi je sa Enermakcom a ipak jeftiniji.Ono od 620 W kšžta oko 7.500, zašto bih dao duplo više para za istu klasu. Preporučujem i CH -BPS Nitron

djile
26.01.2011. @ 17:30 #c71d3dda

po cemu se tacno razlikuje ovo napajanje od npr LC Power LC6650GP3 V2.3 SilentGiant Green Power 650W (ne razumem se pa zato pitam) i koja je razlika kad je napajanje modularno i kad nije

Suna
31.01.2011. @ 09:30 #1c29cbb9

Prvo lakši odgovor: modularna napajanja su napravljena tako da kablovi sa konektorima mogu da se priključuju i isključuju po potrebi, tako da ne prave gužvu u kućištu. To je najkorisnije zbog lakše cirkulacije vazduha kroz kućište, pa eto, ako ti je to potrebno... Što se tiče razlike, ona je ogromna. LC-Power jeste firma sa sedištem u Nemačkoj, ali ovo konkretno napajanje koje si naveo proizvodi China Great Wall Computer Shenzhen Co., Ltd; tačnije Great Wall Technology Co. Oni su na tržštu od 1987. i proizvode srednju klasu. Imaju nekoliko zaista odličnih dizajnova, ali pretežno su slabi sa ATX v2.0+ napajanjima, daleko su bolji za ATX v1.0 - v1.3 . O čemu se zapravo radi? Pa, kompjuteri koriste nekoliko različitih nivoa napona (voltaža), za različite funkcije. To su 3,3V , 5V , 12V (glavne grane) i -12V (retko korišćena) , 5VSB (Stand-By napon, kada je kompjuter u S4 (shutdown) stanju) i -5V (arhaična, ne koristi se od ATX v1.1). Do Pentium 4/Athlon XP ere, procesori su koristili 5V granu za svoje potrebe. Pre toga, do Pentium II ere, procesori su se napajali sa 3,3V grane. Moderni procesori (Athlon XP, Pentium 4 i noviji) "vuku" struju sa 12V napojne grane. ATX specifikacija od verzije 2.0 naovamo (aktuelna 2.3) naglašava da je 12V grana koja treba da ima najveću snagu, praćena sa 5V i 3,3V granama... Osim procesora, grafičke kartice prevashodno koriste 12V, motori hard diskova i laser i motori optičkih drajvova, ventilatori hladnjaka, pumpe za vodu (kod vodenog hlađenja), takođe svi koriste 12V granu. 5V je rezervisana za funkcije logičkih kola hard diskova i optičkih drajvova, za funkcije pojačala muzičkih kartica i za funkcije mrežnih kartica, kao i za neke od funkcija čipseta matičnih ploča. 3,3V grana je odgovorna za rad RAM memorije, logike zvučnih kartica kao i deo funkcija čipseta matične ploče. Iz ovoga je jasno zašto 12V mora da bude "mišićava", a 5V i 3,3V retko viđaju preko 50W "akcije". LC-Power LC6650GP3 iako ima v2.3 u svom imenu, nije ATX v2.3 napajanje, već je to zapravo v1.3 sa nešto pojačanom 12V granom (koja je nekad samo služila motorima HDD i ventilatorima, pa je bilo dosta i 60-70W na njoj). Ono je deklarisano na 368W max 12V i 216W max 3,3V + 5V, što je nepovoljno za moderne uslove. Procesori povlače od 65W (štedljivi low end) do 125W (high end) u opterećenju, dok grafičkim treba bilo gde od 40 do 300W, zavisno od modela. Ovaj Seasonic nudi 576W max snage na 12V grani i 130W max na 3,3V + 5V, tako da je daleko primereniji modernim mašinama. Takođe, Seasonic koristi kvalitetnije Nippon Chemi-Con kondenzatore deklarisane na 105°C (LC-P se odlučio za HEC, OST i Fuhjyuu nižeg kvaliteta deklarisane na 85°C), koristi jači ispravljački most (8A protiv LC-P-ovih 4A), bolje zavojnice sa sendust jezgrima (trajnije i bezvučne), kvalitetnija štampana ploča, bolju završnu obradu, tiši i trajniji ventilator, veće aluminijumske hladnjake i dužu garanciju. I da, LC-Power je zapravo deklarisan na 600W, ne 650 kako mu ime sugeriše... I još nešto, Seasonic ima primetno manje varijacije napona u odnosu na opterećenje i daleko manje mikro-varijacije u okviru jednakog opterećenja, tako da daje kvalitetniju struju, što dalje garantuje duži život svih ostalih komponenti... Ako ti je zaista potrebno ~600W snage, ovo je najbolji izbor na srpskom tržištu, za < 100 evra. Ako baš moraš da uštediš, Chieftekov CFT-650-14C je pristojan (ali i dalje lošiji od Seasonic-a, ma šta drugi verovali)...

Zen
06.03.2011. @ 12:05 #36c46e7d

Da li su dovoljno dugi kablovi? Za Full Tower?

Suna
07.03.2011. @ 12:15 #be86b78d

Zavisi koji tower (položaj nosača diskova, matične ploče i napajanja), i zavisi koja ploča (položaj konektora za napajanje, položaj slotova za grafiku)... Samo napajanje ima kablove od oko 55cm (za matičnu i grafiku) i oko 50cm do prvog pa 10cm do svakog sledećeg (po jedan kabl za SATA i Molex) i oko 40cm plus 10cm do svakog sledećeg (još po jedan kabl za SATA i Molex). U principu ako kablove ne sakrivaš iza matične (između nosača matične i desnog panela kućišta), dohvataju garantovano. Ako ipak ideš na kabl-menadžment, zavisi od toga gde su prosečene rupe za kablove u samom kućištu... BTW, veoma retka su napajanja sa kablovima dužim od 60cm, a nikad nisam video ni jedno sa kablovima 70+ cm. Uvek postoje produžni... ;)

Coa
12.03.2011. @ 10:20 #83cb6ac1

Planiram nesto ovako da uzmem.. i5-2500k,asus p8p67, 2x2DDR3 1600exceleram, Msi 560-TI, CM HAF 922.. Da li je ovo napajanje OK za ovu konfiguraciju.. Da li mozda moze i LC powerr LC6650GP3 V2.3 SilentGiant Green da izgura, ili da se ne zajebavam i uzmem ovo i ne mislim ?? pozzz

Coa
13.03.2011. @ 00:25 #22d5433f

@Suna.. Ok hvala :) a sta mislis za CHIEFTEC CFT-650-14CS 650W ako ne mogu ovo da nadjem ? U gigatronu trenutno nema.. :(

Suna
13.03.2011. @ 12:38 #09a4b759

Pa, manje je efikasno i manje tiho, kablovi su malo kraći i garancija je 2 a ne 5 godina: ali daje kvalitetnu struju i bez problema će opsluživati tvoju konfiguraciju u istim uslovima u kojima i ovaj Seasonic. Šta znam, ja lično bih sačekao, a ako to za tebe nije opcija, taj Chief će biti ok izbor. Pritom je delimično modularan, a ovaj Seasonic nije, pa piši i to kao plus ;)

Ocena za Suna
17.03.2011. @ 22:24 #f6287504

Covek objasnjava:) Zaista si mi pomogao u izboru napajanja!!! +:Cisto zlato

moma
25.11.2011. @ 11:09 #ebf9ea9e

Ovo i vise nego kvalitetno tiho sve najbolje gura gtx580 uz 2500k SVE POHVALE JACE JE I OD LC 700W

n.n.
20.01.2012. @ 08:28 #82191a34

576W na V12 granama kombinovano! +:mir i tisina dok radi.

@n.n
21.01.2012. @ 03:51 #e712879c

Ovo napajanje ima samo jednu 12v granu i ako na papiru stoji da ima 2.

Miljan
12.02.2012. @ 03:23 #4c13b12a

@Suna Imam Corsair TX650W vec 3,5 god a garancija mi vazi jos 18 meseci. Svojim napajanjem sam EXTRA zadovoljan, drzi napone to je strasno, nikada nikakvih prblema sa njim nisam imao. Medjutim blizi mu se polako istek garancije. Vredi li uzeti ovog Seasonic-a kao zamenu za Corsa koji takodje ima Seasonic platformu. Mogu svoj da prodam za neke pare i da dodam jos malo i uzmem ovaj model. Da li negde moze da se dobije 5 godina garancije i da li mi je pametno da ulazim u tu pricu oko menjanja napajanja ili da teram ovo dok ne crkne ma kada god to bilo?

Miljan
12.02.2012. @ 14:05 #73daca1b

@Suna Imam Corsair TX650W vec 3,5 god a garancija mi vazi jos 18 meseci. Svojim napajanjem sam EXTRA zadovoljan, drzi napone to je strasno, nikada nikakvih prblema sa njim nisam imao. Medjutim blizi mu se polako istek garancije. Vredi li uzeti ovog Seasonic-a kao zamenu za Corsa koji takodje ima Seasonic platformu. Mogu svoj da prodam za neke pare i da dodam jos malo i uzmem ovaj model. Da li negde moze da se dobije 5 godina garancije i da li mi je pametno da ulazim u tu pricu oko menjanja napajanja ili da teram ovo dok ne crkne ma kada god to bilo?

Suna
18.02.2012. @ 00:54 #7b60f295

Ne vidim posebno velik razlog da sada menjaš napajanje... Niti da se bojiš isteka garancije na Corsairu :)

konjskamuva
01.03.2012. @ 01:06 #fcf7bcd4

Da li mi je pametnije da uzmem ovo ili ss-620GM?? Nikako da se odlucim...Sta predlazete

srki
02.03.2012. @ 19:24 #6366a6fe

Jeli ima ko problema sa pregrijavanjem ove napojne. Danas je kupio, postavio, fan radi ali se nenormalno grije. Izbacuje vruc vazduh i smrdi na plastiku zapaljenu. Jeli ima pomoci ovome ili da vracam??? -:grije se

Suna
03.03.2012. @ 10:32 #da94549b

Šta tačno znači "nenormalno grejanje"? 40°C? Više? Koju konfiguraciju pogoni, u kom kućištu, i koliko ventilatora u kućištu imaš?

lesa82
06.03.2012. @ 03:12 #4a2efde7

znaci ja mogu da potpisem da je chief CFT-650CS 650W bolji od ovog seasonica

Bane
07.03.2012. @ 23:32 #4f4fbab7

Kupio sam napajanje na preporuku i uz mnogo informisanja i stvarno napajanje je cista 10. Konf. je MSI K9N2 diamond, AMD Phenom II x3 720BE Clock na 3,7, 2x2 hyperex 1066 dualCH. Gainward 9600GT i sa starim napajanjem Chieftec od 450w sam imao uzasnih problema opadanje napona, buka, pregrevanje... Seasonic me resio muka i samo je blago mlak ali ne treba da vas plasi i ako se greje malo vise jer su komponente ugradjene u njega odlicne i Kondenzatori trpe cak 105C tako da budite bez brige. Velika preporuka za za bilo koji Seasonic jer dzaba vam sminka nalepnice od 750,850,1000w nekog jeftinog napajanja kada mu je efikasnost 20% automatski sve pada u vodu. Pozz +:Cista snaga,Velika Efikasnost (86%),Garancija,Dobra Filtracija, Sertifikat 80+Bronze -:Nix,njet,nara,Nothing Nema ga Ende

Ivan
08.03.2012. @ 10:16 #c77c6d25

@lesa82 Samo mi kazi ko proizvodi komponente za jedno i drugo napajanje, naravno ako znas, pa onda potpisuj.

srki
10.03.2012. @ 19:24 #58b972b6

Mozda sam i ja malo panicno nastupio, ali nisam imao iskustva sa konstantnim izbacivanjem toplog vazduha iz napojne. Do sada sam imao chiefteca 550ab-a i nije mi se ovoliko grijao. Potaknut tvojim pitanjem koliko je topla, izmjerio sam "manuelno" i temperatura je 35c idle, a opterecena do 42c. I sada vise nema onog mirisa plastike nego samo topal vazduh koji bas slabo "cirkulise" iz kucista napojne Konfiguracija je- x6 1055, graf. nv8600gt 1gb, 4gb ram, hdd 640 wd green, 2x vent 8 cm, ostalo standard. Jeli treba da se brinem ili je sve normala. Garanciju imam na 2 god

Suna
11.03.2012. @ 23:54 #f3122092

To je potpuno normalno. Ne piše gde je napajanje u kućištu, ali pretpostavljam da je na vrhu, iznad procesora. Budući da se hladi vazduhom koji izbacuje CPU hladnjak, a koji ima bar 30°C u momentu stizanja do aluminijumskih hladnjaka u napajanju, temperatura na izlasku je odlična. Miris je verovatno poticao od laka za štampanu ploču, i možda delom od lepka/smole za fiksiranje velikih komponenti i zavojnica.

srki
12.03.2012. @ 01:40 #a20c1daa

Da, procesor je ispod napojne i otprilike se krece temp procesora do 45c. Hvala puno na pojasnjenjima i odgovoru, jer od kompetentnije osobe nisam mogao dobiti odgovor. Citam dosta tvojih postova i ovaj opsirni teks nize mi je i pomogao u odabiru napojne. Jos jednom HVALA puno na razbijanju dileme

Dado
14.07.2012. @ 22:22 #77183a34

Pravim novu konfiguraciju intel i7-2600k eVGA GTX560 1GB DDR5 SuperClocked 01G-P3-1461-KR 8 GB DDR3 1600MHz HyperX, Kingston (in-pair) C9D3X2K2/8GX Gigabyte z68xp-ud4-b3 Da li ce ovo napajanje biti dovoljno za ovakvu konfiguraciju.Komp mi treba za 3d modelovanje i grafiku

Milan
15.07.2012. @ 17:26 #1f5832ad

@Dado dovoljno je jako napajanje nemas brige. +:dobro napajanje

Dado
20.07.2012. @ 20:36 #4b2a7c64

Hvala ti milane

Nikola
01.03.2013. @ 20:25 #2a6a58ac

da li je ovo napajanje dovoljno da gura AMD Athlon II x4 620 Radeon HD 7850 4 GB RAM DDR2 maticna Asus m2n68-am Se2

WakeVajZet
03.03.2013. @ 19:24 #9d22695e

@Nikola - mocices i ringispil da prikacis uz njega nece mu nista faliti...

kenny
26.04.2013. @ 20:12 #e85298e9

da li bi ovo napajanje bilo dovoljno za i7 3770, Asus HD 7850 2 GB, SSD Samsung 120 GB, 1TB WD Green,Asus P8Z77-V, RAM Kingston 2x8GB?

Danilo
26.04.2013. @ 23:52 #64586267

Više nego dovoljno, možeš opušteno i dve 7850 i sve da klokuješ.

kenny
27.04.2013. @ 07:18 #90067593

Danilo hvala na odgovoru.

aleksa
23.06.2013. @ 11:33 #64873667

da li na ovom napajanju moze amd radeon hd 6990 ,fx-8350,MB AM3+ 970 Asus M5A97 R2.0 ,32gb 213mghz,HDD SATA3 7200 2TB Seagate Barracuda ST2000DM001, dvd rw a ako nekoje je od ovih naj napajanje Napajanje 850W Chieftec APS-850CB Napajanje 750W Chieftec BPS-750C2, Nitro II Napajanje 730W Thermaltake Smart SPS-730M Modularno Napajanje 750W Cooler Master GX CHIEFTEC CFT-750-14CS 750W Super series Full 850W Raidmax RX-850AE AE series i sve jedno mi ondgovoritew koje je od ovih najace i da li jebolje od ovog sesonica 620w

Marko P.
25.06.2013. @ 08:39 #bde1fe85

Da li ovo napajanje moze da izdrzi AMD FX-8350, MSI 970-g46, 16gb RAM,SAPPHIRE RADEON HD 7879 i 1TB WD SATA3? Naravno sa mogucom potrebom za overclock. Cela konfiguracija treba da mi sluzi za 3D modelovanje i rendere! Dvounim se izmedju njega i Cooler Master Silent Pro M2 620W.

Nenad
15.09.2013. @ 21:23 #97d914cd

za konfiguraciju i5 3570,gtx650,p8h77-v,ram 8gb kingston x 1600mhz,1tb hdd koja napojna je bolja seasonic ss 620gb620w ili thermal take smart se 730 w i koliko rama smijem nadograditi na preporucenu napojnu l.p +:nenad-m80@hotmail.com

Druid
17.09.2013. @ 18:49 #4bd3ac97

Mozes slobodno da uzmes Seasonic 520GB. Tu tvoju konfiguraciju moze i 430GB da tera bez ikakvih problema ali mozda je bolje uzeti malo jace ako planiras kasnije da uzmes jaku graficku. GTX 650 je mali potrosac kao i intelovi procesori novije generacije. Ta konfiguracija ne moze da povuce ni 300w.

Druid
17.09.2013. @ 18:50 #a0fd5974

Mozes slobodno da uzmes Seasonic 520GB. Tu tvoju konfiguraciju moze i 430GB da tera bez ikakvih problema ali mozda je bolje uzeti malo jace ako planiras kasnije da uzmes jaku graficku. GTX 650 je mali potrosac kao i intelovi procesori novije generacije. Ta konfiguracija ne moze da povuce ni 300w.

R.B.
18.10.2013. @ 11:56 #b86a9f0e

Interesuje me da li je tiše od LC Power LC6650GP3 V2.3 650W??? Hvala +:pitanje?

M1sKe
11.11.2013. @ 10:37 #fcd59716

Naravno da je tise bar nekoliko puta kvalitetnije, jace itd.

sale
13.03.2014. @ 19:30 #6920315e

da li bi ovo moglo da tera fx8320 2 hdd-a 6gb rama i r9 270x hawk? +:pomagajte

sale
13.03.2014. @ 19:31 #bad220b4

Imam lc6650Gp3 i posle malo jaceg igranja samo se ugasi komp +:da se nadovezem

sale
13.03.2014. @ 20:41 #4052ef4a

Imam lc6650Gp3 i posle malo jaceg igranja samo se ugasi komp +:da se nadovezem

sale
13.03.2014. @ 22:17 #7cb5664b

Imam lc6650Gp3 i posle malo jaceg igranja samo se ugasi komp +:da se nadovezem

panonis
20.03.2014. @ 23:27 #3e4084b4

Dali mu radi ventilator kada racunar nema opterecenje?

Noise
03.04.2014. @ 00:32 #194c8de2

Ventilator radi i kad nema opterecenja.

Druid
06.04.2014. @ 23:21 #fbb79313

Moze sigurno da tera fx 8320 i R9 270X.

Milutin
19.06.2014. @ 02:24 #dcd8999a

Crko mi je chieftec i resio sam da od sad imam posla samo sa proverenim proizvodjacima. Isplati se napajanje, zna se da je kvalitetno napravljeno i od kvalitetnih delova, i mozes biti miran. Jedino je glupo sto ovde gde god da sam pitao daju garanciju samo 36 meseci. Na vecini sajtova pise da je originalna garancija koju pruza seasonic za ovaj model 60 meseci (5 godina). +:radi bez problema -:u Srbiji garancija samo 3 godine

© 2026 CEDENS COMPANY d.o.o.
coded with by Kalinić Milan